Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

FM mag mij niet. Zit in de winter van seizoen 2 met PSV en hoewel het niet zo realistisch is, huur ik in de winterstop Vrsaljko en Jorginho. Op de allereerste training verdraait Jorginho zijn enkel en ligt hij er tot 8 weken uit. En na de eerste wedstrijd breekt Vrsaljko zijn been en mist hij de rest van het seizoen. Iemand in de selectie houdt niet van huurlingen en ik denk dat het Ryan Thomas is.

Lekker Sjor!

#overtuigend

image.thumb.png.813d834f6fe2d1e4a822d9e540a4b897.png

Lekker seizoen hoor, Donyell Malen:

image.png.8c21883a446124ae93893e6cdbff24fe.png

Jammer van die blessure. Maar 38 uit 28 in de eredivisie is niet slecht.

Sowieso wel lekker gescoord en ook seizoen 2 dus ongeslagen gebleven. In de CL uitgeschakeld in de achtste finales (tegen Manchester City: 2-3 & 1-1). Beker wel gewonnen.

image.thumb.png.bfeaccb33705ac336c50c6d74f5f201e.png

Edited by neva

41 minuten geleden zei Lazy:

Wow. SI heeft gewoon eens een bug gefixt! :O Mag ook in de krant! Ik kan nu weer gewoon competities toevoegen en verwijderen :) 

Wel handig wanneer je  zoals jij een challenge doet 

Edited by Copywriter

8 minuten geleden zei Copywriter:

Wel handig wanneer je  zoals jij een challenge doet 

Ja daarom keek ik ook uit met grote vrezen naar deze update. Maar, ze lijken het opgelost te hebben.. Al moet ik eerst nog zien dat een competitie ook echt toegevoegd wordt :P 

1 uur geleden zei van der Water:

image.thumb.png.8d92228d038567b4a9cc80cdaeee3da4.png

dankzij deze fijne reeks inmiddels op een voorsprong van 10 punten in de competitie. Zou mooi zijn als we Azië al vrij snel kunnen afronden, in de CL staat immers ook alweer de kwart-finale op het programma.

Ik vind die regels in China echt verschrikkelijk. Volgens mij mag je echt blij zijn als je na dit seizoen weer weg kan, waarschijnlijk richting Noord-Amerika? Mexico lijkt me dan wel een mooie bestemming 🙂

6 minuten geleden zei Mordurette:

Ik vind die regels in China echt verschrikkelijk. Volgens mij mag je echt blij zijn als je na dit seizoen weer weg kan, waarschijnlijk richting Noord-Amerika? Mexico lijkt me dan wel een mooie bestemming 🙂

Regels zijn verschrikkelijk ja, gelukkig had ik een budget van 100 miljoen, dus kon ik investeren in Diogo Jota, die de titel bijna alleen binnen haalt, Mexico zie ik als ideale vervolgbestemming.

7 uur geleden zei van der Water:

image.thumb.png.1f1635dfd89d496c1e9fcaa4933bae4a.png

Ook de Aziatische CL is een feit! Ontslag is inmiddels ingediend voor aan het eind van het seizoen, waar nog een bekerfinale en een nietszeggende competitiewedstrijd op het programma staat. Mexico zou een ideale vervolgstap zijn

Prachtig man, helaas wel mijn club verslagen in de finale :classic_tongue:

44 minuten geleden zei van der Water:

Ondertussen, na een half jaar verder te zijn in de save, is er geen club vrij gekomen in Mexico, echter kwam wel LA Galaxy op het pad en ga ik het avontuur aan in de MLS.

MLS is altijd lastig met die transferregels vind ik, maar het is zeker een club waarmee je het moet kunnen.