Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

7y0czS5.png

City zet ons de voet dwars. Scoorden in de thuiswedstrijd de 1-1 in de 93e minuut helaas. Ze zitten ons ook nog dwars voor de PL titel helaas. 

Edit: Helaas, we hebben welgeteld 52 minuten 1e gestaan. Het mocht nog niet zo zijn. 

lPIO7aD.png

Edited by Elsjorro1990

Zojuist een journeyman gestart met een aantal 2e en 3e divisies van Oost-Europese landen (Polen, Tsjechië, Roemenië, Belarus, Slovenië, Slowakije en Kroatië) en daarnaast de topcompetities de hoogste klasse om eventueel over een tijdje die stap te kunnen maken. Ben uiteindelijk beland in de kelder van het 2e niveau van Belarus (ben werkloos begonnen). Intressante regels (minstens 2 -20 spelers in de basis en dan nog 2 op de bank en maximaal 0 buitenlanders). Ben 4 wedstrijden voor het eind ingestapt en moet het met 2 a 3 grijze spelers doen om aan deze eisen te voldoen. Ondertussen wel 4 punten gepakt tegen de nummer 1 en 2 van de competitie dus ben benieuwd hoe het eerste echte seizoen gaat.

Ik ben nu 4 potjes op weg in het tweede seizoen en AZ heeft Boadu op zijn eigen verzoek op de transferlijst gezet. Maar als je dacht van een buitenkansje te kunnen profiteren, ze hebben de vraagprijs op 96 miljoen gezet:D

Daarbij hebben ze wel Stengs verkocht aan Olympique Lyon voor "slechts" 14 miljoen en Koopmeiners aan Dortmund voor 25,5 miljoen. 

Edited by RicoV1989

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

7y0czS5.png

City zet ons de voet dwars. Scoorden in de thuiswedstrijd de 1-1 in de 93e minuut helaas. Ze zitten ons ook nog dwars voor de PL titel helaas. 

Edit: Helaas, we hebben welgeteld 52 minuten 1e gestaan. Het mocht nog niet zo zijn. 

lPIO7aD.png

Dat ging beter zonder aankopen :D

Balen dat de Argentijnen weinig zin hebben in de Chinese competitie. Obando (ik ben Boca Juniors) kon voor 35 miljoen euro  (en 50%  percentage) naar Dalian Pro, Almendra voor 25 miljoen en Capaldo voor 20 miljoen euro. Alle drie hebben geen zin. :cry:

13 uur geleden zei AntiChrist7:

Welke andere oplossingen zijn er als je game crasht op een bepaalde match? heb al instant result geprobeerd, holiday, een vroegere savegame...

Heb je deze vraag ook al gesteld op het forum van SI games. Ik denk dat hier geen simpele oplossing voor is en dat het spel altijd blijft crashen op dat moment. 

12 minuten geleden zei FMNOOB:

Heb je deze vraag ook al gesteld op het forum van SI games. Ik denk dat hier geen simpele oplossing voor is en dat het spel altijd blijft crashen op dat moment. 

Er is geen dedicated forum meer voor crashes etc..

https://community.sigames.com/forums/forum/819-crash-technical-issues-and-game-performance-support-portal/

Je kan de faq lezen en een support ticket loggen, maar aangezien de savegame 150mb is kan je die niet uploaden. Heb het kunnen oplossen door een nog vroegere savegame te nemen, maarja, wie weet gebeurt het straks weer

Op 13-3-2021 om 11:05 zei Michiel RAFC:

1949725235_Leedsseizoen2.png.7bdf47d473fb522618abd675a2ec21f8.png

Wat een vreselijke tussenstand :cab: Ik snap ook niet waarom ik zoveel minder matchen heb. Is seizoen 2, speel wel Europa League maar zowat de helft van de Engelse competitie speelt Europees. 

Nog steeds die wedstrijden niet ingehaald, maar met wat geluk zijn ze ook niet meer nodig :D Gaat echt belachelijk goed, ook al wel wat meeval gehad. 

Tussenstand.png.a966430e3f6ee2abf7156d75a1d58eb7.png

4 minuten geleden zei van der Water:

netjes! hoe ziet je team eruit?

1785739208_Leedsteam.thumb.png.fbfac83eab9ddae7ccbac74c63b658aa.png

Vorig jaar was Rodrigo met kop en schouders topschutter in de competitie, maar kreeg een bod van 50 miljoen dat ik niet kon weigeren gezien zijn leeftijd. Darwin Nunez is wel goed, maar scoort nog niet heel vlot. Ik vrees daarom dat ik nog net tekort ga komen om de titel te behalen, maar maakt niet zoveel uit zolang ik CL haal. Heb eigenlijk nog niet zo heel veel transfers gedaan/kunnen doen. Wijndal in de winterstop kunnen halen door Dallas te verkopen.

Edited by Michiel RAFC

3 minuten geleden zei Michiel RAFC:

1785739208_Leedsteam.thumb.png.fbfac83eab9ddae7ccbac74c63b658aa.png

Vorig jaar was Rodrigo met kop en schouders topschutter in de competitie, maar kreeg een bod van 50 miljoen dat ik niet kon weigeren gezien zijn leeftijd. Darwin Nunez is wel goed, maar scoort nog niet heel vlot. Ik vrees daarom dat ik nog net tekort ga komen om de titel te behalen, maar maakt niet zoveel uit zolang ik CL haal. Heb eigenlijk nog niet zo heel veel transfers gedaan/kunnen doen. Wijndal in de winterstop kunnen halen door Dallas te verkopen.

prima elftal hoor! Met Tonali, Esposito, Wijndal en Almada toch wat veelbelovende spelers in de selectie.

7 minuten geleden zei Copywriter:

Succes, helemaal geen aankopen of alleen het 1e seizoen? Update 21.3 zonder Onana:classic_ninja:

Ja lekker met Maarten op doel.

Ik twijfel wel om oud Ajacieden te halen. Want ZIyech en Frenkie wil ik wel terug hebben. 

Ik wil even wat anders gaan doen, maar weet nog niet precies wat. Ben nu op vakantie aan het gaan tot de zomer van 2040 en dan kijken wat ik ga doen. Dat is inmiddels bijna bereikt.

Kijken of er een topclub is afgegleden om die weer omhoog te brengen. Of iets anders, ik weet het nog niet precies. 

Heb heel Europa (standaard database) geselecteerd, meeste op alleen speelbaar, dus die kan ik allemaal spelen. 

Nog 3 jaar simuleren en dan is het zover. Iemand nog een leuke tip? 

Wordt er hier wel eens gesleuteld aan de TV- of/en prijzen geld? In een ver FM verleden trok ik op deze wijze nog wel eens Europese competities naar een gelijkwaardiger financieel niveau. Echter, na een tijdje snuffelen in de pre-game (geavanceerde) editor, is het mij duidelijk dat dit een stuk minder vanzelfsprekende oefening is geworden. Iemand van jullie hier recente ervaring in?