Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 uur geleden zei MNie:

Ligt het aan mij of keurt de VAR altijd doelpunten af? Ik heb nog nooit gezien dat een doelpunt goedgekeurd wordt na een VAR check. Wordt daar zo moe van!

Heel herkenbaar dit, ook hier is het altijd of een afgekeurd doelpunt of géén penalty. 

24 minuten geleden zei Emmerich.:

Heel herkenbaar dit, ook hier is het altijd of een afgekeurd doelpunt of géén penalty. 

Yep, hier wordt na de VAR altijd het tegenovergestelde besloten van het oorspronkelijk besluit. Heb dus wel al een paar keer gehad dat er een penalty kwam nadat de scheidsrechter hem in eerste instantie niet gaf, maar ze blijven nooit bij het oorspronkelijke besluit.

9 minuten geleden zei JesseNL:

Het was een kort maar krachtig seizoen in Oostenrijk.  Het is begin november en begin nu al aan de 'zomerstop'. Zal wel een database foutje zijn. 

DUZspvP.png

Volgens mij speel je in de regionale Liga die gaan normaal verder in een kampioensgroep en degradatie groep. Met welke editordata speel je? 

8 minuten geleden zei Copywriter:

Volgens mij speel je in de regionale Liga die gaan normaal verder in een kampioensgroep en degradatie groep. Met welke editordata speel je? 

Ik gebruik de database van Meistertrainerforum dus die zou gewoon goed moeten zijn maar trok natuurlijk ook veel te snel met een conclusie. Moet gewoon nog (minmaal) 16 wedstrijden spelen.. ;e

Spoiler

BGU9evq.png

Edited by JesseNL

13 minuten geleden zei JesseNL:

Ik gebruik de database van Meistertrainerforum dus die zou gewoon goed moeten zijn maar trok natuurlijk ook veel te snel met een conclusie. Moet gewoon nog (minmaal) 16 wedstrijden spelen.. ;e

Inhoud verbergen

BGU9evq.png

Dacht ik ook die van Dave is super.

2 uur geleden zei Emmerich.:

Is ongelofelijk hoe vaak er afgekeurd wordt. Soms twee of drie keer per wedstrijd en nooit een keer goedgekeurd.

2 uur geleden zei RicoV1989:

Yep, hier wordt na de VAR altijd het tegenovergestelde besloten van het oorspronkelijk besluit. Heb dus wel al een paar keer gehad dat er een penalty kwam nadat de scheidsrechter hem in eerste instantie niet gaf, maar ze blijven nooit bij het oorspronkelijke besluit.

Tegenovergestelde inderdaad, heb weleens een penalty mee gehad maar nooit een goedgekeurd doelpunt.

Na 9 seizoenen 1860 München ben ik eindelijk geliefd genoeg om een plekje te claimen onder het favoriet personeel. :cab:Blijkbaar was de uitverkiezing van Duits manager van het jaar de trigger.

Breaking tip!

Serieus, voor alle mensen die met GENOA spelen, even een tip:

Als je 0-5-5 wil spelen, heb je meer aan je zogenaamde reservespelers dan aan het eerste team.

image.png.c04f9e98630a2d9ef25f33e963092919.png

Graag gedaan voor deze bruikbare tip ;c 

11 minuten geleden zei Keko:

Na 9 seizoenen 1860 München ben ik eindelijk geliefd genoeg om een plekje te claimen onder het favoriet personeel. :cab:Blijkbaar was de uitverkiezing van Duits manager van het jaar de trigger.

Ja, je wordt afgerekend op de prijzen die je zelf pakt ;c 

Edited by neva

42 minuten geleden zei neva:

Breaking tip!

Als je 0-5-5 wil spelen, heb je meer aan je zogenaamde reservespelers dan aan het eerste team.

image.png.c04f9e98630a2d9ef25f33e963092919.png

Ja, je wordt afgerekend op de prijzen die je zelf pakt ;c 

Ook sterk dat de eerste 25 minuten geen enkele goal viel en in de driekwart wedstrijd erna 27 goals :cab:

8 minuten geleden zei Nummerke10:

Ook sterk dat de eerste 25 minuten geen enkele goal viel en in de driekwart wedstrijd erna 27 goals :cab:

Nou.. dat is een dingetje.. Ik startte de wedstrijd min of meer per ongeluk, want had helemaal niet de intentie om deze wedstrijd te spelen, 't is voor de FM Scout opdracht. En na 20 minuten was ik het zat en heb ik alles naar voren gegooid ;c 

Zojuist zei rich ruzzian:

JIj speelde met Genoa @neva

Ja toevallig wel ja ;c 

Edited by neva

15 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben van mening en denk vele podcast luisteraars met mij, je hem bij of na zijn 10e leenbeurt hem definitief moet kopen:D:mrgy:

Ik heb 'm zojuist voor de 10e keer gehuurd ;c Niet dat ik 'm nodig heb, maar het is een principekwestie geworden.

Even kijken of ik een testimonial kan regelen voor die gozer.

2 minuten geleden zei Keko:

Ik heb 'm zojuist voor de 10e keer gehuurd ;c Niet dat ik 'm nodig heb, maar het is een principekwestie geworden.

Even kijken of ik een testimonial kan regelen voor die gozer.

Gewoon kopen joh, wat ben je? Een Sadist?;c:classic_ninja:

1 minuut geleden zei Keko:

Nou, meer iemand die niet zijn volledige transferbudget aan een overbodige speler wil spenderen ;c

''Overbodig'' maar je huurt hem wel 10 seizoenen op rij. Dan hebben jij en ik, hele andere definitie van overbodig;c

1 uur geleden zei neva:

Breaking tip!

Volgens mij komt het, omdat je Strootman bij het eerste elftal hebt. Bij mij zit die bij de reserves......

Die redden de twintig niet ;c

250834464_Friendly_FixturesResults-2.png.a57329dfbf8c9b63b53bc19be7b20109.png

Het grappige is dat ik op vakantie ging en de tactiek liet staan. Zie ik dat ze gewoon met 4-2 een oefenwedstrijd tegen AS Roma wonnen ;c

6 minuten geleden zei FMNOOB:

Volgens mij komt het, omdat je Strootman bij het eerste elftal hebt. Bij mij zit die bij de reserves......

Die redden de twintig niet ;c

250834464_Friendly_FixturesResults-2.png.a57329dfbf8c9b63b53bc19be7b20109.png

Het grappige is dat ik op vakantie ging en de tactiek liet staan. Zie ik dat ze gewoon met 4-2 een oefenwedstrijd tegen AS Roma wonnen ;c

Ik voel een nieuw experiment aankomen :mrgy:

33 minuten geleden zei neva:

Ik voel een nieuw experiment aankomen :mrgy:

Citaat

Heb het ook gedaan,en ik managede beide teams. Helaas niet zo n goal bonanza als jou Neva, en @FMNOOB moet toegeven reserves, met 1 goal, zichzelf absoluut te kort deden!

20210309213023_1.jpg

Ik ben op vakantie gegaan tot 13 juni 2023 als werkloze manager in de nieuwste officiële Steam update, ik heb dus geen invloed gehad op de transfers.

Ik heb alleen de hoogste competities van Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland en Italië geladen, maar omdat je het spel start op 13 juni kun je nog competities toevoegen en spelen vanaf 23/24.

Op het moment van starten zijn er aantal leuke vacatures, maar je kunt er ook voor kiezen om een nieuwe manager toe te voegen en elke club te kiezen die je maar wilt.

Het bestand is te groot om hier te plaatsen, maar mocht je interesse hebben... Stuur gerust een berichtje!

Wat doen jullie als je een scout op pad stuurt?

5oCp1ml.png

Als ik een scout op Willekeurig laat zoeken. Moet ik dan alle posities aanvinken zodat hij naar elke positie kijkt? Of moet je ze juist allemaal NIET aan vinken om te zorgen dat hij naar elke positie kijkt? :P 

kan een scout ook elke week je toekomstige tegenstander bekijken of wat dan ook? Ik probeer me er meer in te verdiepen maar sommige functies zijn me nog niet helemaal duidelijk hoe die te gebruiken :P 

Edited by Jotew