Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 minuten geleden zei FMNOOB:

Hij is ook flink in de aanbieding. Heb jij hem gekocht ;c?

Nee, heb al teveel aanvallers :D 

Ze hebben hem er twee weken later weer af gehaald zie ik nu, heel vaag.

Sowieso dat beleid..

image.png.6fd28347e2275424221fd3c7f067df64.png

Serieus 7,5 miljoen + Carel Eiting :D Oplopend tot 11 miljoen. Voor Joey Veerman... en deze halen ze net ook, staan alleen bij het nieuwe seizoen in het overzicht:

image.png.e1ebc1849195240b23781217a02a3d59.png

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

ywRyLWz.png

Zucht, weer een keeper en weer geen centrale verdedigers. Dit gaat een lange zit worden zo. 

FC United of Manchester? Hoe is dat verlopen dat je al in de Premier League zit? :) 

3 uur geleden zei Bingbangboem:

Toon verborgen inhoud

c5a4972eb6c6dfe596cb170d7bc4f90a.png

80 miljoen... Te gek voor woorden die Chinezen. Het ergste is dat ik het nog moet afwijzen ook, kan hem momenteel niet missen als polyvalente back-up met de vele wedstrijden.

Gaat hij dan meteen weg en is jouw transfermarkt gesloten? Anders altijd doen natuurlijk.

Idd, de vervanger zou uit eigen jeugd moeten komen. Voorlopig is daar verdedigend onvoldoende talent doorgekomen in de breedte, dus verkopen is echt een no go (zeker omdat we op 3 fronten actief zijn). Soler is met z'n 24 jaar ook de 5e oudste van de selectie, wat ervaring kan geen kwaad.  

Er staat ook gewoon 200 miljoen op de balans, dus voor het geld hoef ik het niet te doen.

@Nummerke10@Michiel RAFC

Maar echt niet normaal wat die Chinese clubs bieden sinds we wat prijzen beginnen te pakken (Supercup, Conference League, overwinterd in CL). Een speler voor 50 miljoen verkocht, maar ik denk dat alles bij elkaar voor 300 miljoen geboden werd voor onze spelers.

Edited by Bingbangboem

Pff, eindelijk nieuwe laptop aan gegooid en nu aan het proberen alle bestanden/saves over te zetten. Wat een pokkewerk en wat kost dat veel tijd zeg. 11 GB aan kits, logo's en faces... :-D Heb helaas geen externe harde schijf dus op andere manieren aan het proberen de bestanden van de ene naar de andere laptop over te zetten.

Als het goed is kan ik daarna eindelijk vol gas FM'en :D

Dit vraagt misschien een apart topic, maar vraagje ivm LLM/semipro. In hoeverre zijn de rapporten te vertrouwen?

Ik neem een hoop trialists natuurlijk.

Speler A - 2 sterren - important player who could still improve

Speler B - 3 sterren - fringe player who could still improve

euhm wtf?

Edited by AntiChrist7

Ik meen me te herinneren dat ik ergens een website tegenkwam waarin alle staf functies duidelijk en geordend weer staan gegeven en waarbij je op moet letten. Je raad het al; ik kan ‘m niet weervinden.

Iemand van jullie nog handige sites daarvoor?

2 uur geleden zei Jotew:

Ik meen me te herinneren dat ik ergens een website tegenkwam waarin alle staf functies duidelijk en geordend weer staan gegeven en waarbij je op moet letten. Je raad het al; ik kan ‘m niet weervinden.

Iemand van jullie nog handige sites daarvoor?

Als je Googled op staffmembers fm21 krijg je wel te zien: passion4fm bijvoorbeeld

Edited by rich ruzzian

Op 6-3-2021 om 13:41 zei Jotew:

FC United of Manchester? Hoe is dat verlopen dat je al in de Premier League zit? :) 

Yes, youth only challenge. Zojuist voltooid in 2038 door de CL te winnen. 

Eigenlijk vrij simpel wel. Alleen de stap naar de League 1 was een lastige. Daar ben ik nog een keer gedegradeerd. Voor de rest was het vooral kick and rush. Ik had een paar snelle spelers en die mochten het uitzoeken voor in.  

In de Serie C mag je geen spelers aantrekken van buiten de EU (behalve indien ze al in de EU spelen, aangezien je ze er gewoon niet mag gaan halen). Vallen transfervrije (clubloze) niet-Europeanen ook onder dit verbod?

1 uur geleden zei RubenS2:

In de Serie C mag je geen spelers aantrekken van buiten de EU (behalve indien ze al in de EU spelen, aangezien je ze er gewoon niet mag gaan halen). Vallen transfervrije (clubloze) niet-Europeanen ook onder dit verbod?

Mag je ze wel halen als ze in de EU spelen? Ik dacht dat je sowieso geen non-EU spelers kon aantrekken...

1 uur geleden zei RubenS2:

image.png.c230d3cca36f8f584844de8dc0b58bb8.png

Dus het mogen alleen niet-EU spelers zijn als ze al Italië spelen ;c. Qua transfervrije spelers, ik zie vaak dat de 'woonplaats' van een transfervrije speler het land van de laatste club is, en volgens mij kan je dat ook filteren.