Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Back 2 back champions! Fijne save hoor zeg.

1784094868_Schermafbeelding2021-03-02om16_43_37.png.ebcf2b1f8abef51a473f02068dfefd5d.png

Hieronder individuele stats van het team. Aantal jongens die het weer extreem goed hebben gedaan: Lyle Foster begin vorig seizoen overgekomen voor 350K (huidige waarde 16M) en dat seizoen 25 doelpunten in 28 (3) wedstrijden. Toen ook Afonso Sousa gekocht voor 2M (huidige waarde 23M). Die Witi is echt een assistenbaas ook op links. Abe aan de start van dit seizoen gratis overgenomen (huidige waarde 22M). Manu Morlanes is wel een heerlijke CM die ik nog nooit heb gehad, ook gratis overgekomen (huidige waarde 26.5M). Zeer verrassende stat bij Lukas Mai haha, die man kopt elke hoekschop en vrije trap binnen, twee seizoenen geleden gekocht voor 1.4M (huidige waarde 12.75M). Transferbeleid was vooral vrije goedkope spelers aantrekken die een vaste waarde kunnen zijn, maar andere clubs dit niet zien. Zodat al het geld dat we hebben in de jeugd gestoken kan worden.

2132657735_Schermafbeelding2021-03-02om16_45_12.thumb.png.1b60bcd5e5dbe7a7efac4ba5d7b4bc37.png

47220675_Schermafbeelding2021-03-02om16_45_27.thumb.png.27fac56a14f539f6e76d771833f08c08.png

Hier zijn vast nog mensen te vinden die erg goed spelers kunnen scouten binnen FM. Genoa zoekt een nieuwe keeper en heeft jullie hulp nodig! Kun jij de beste koop voor ze vonden. Check dan onderstaand topic!

Vandaag een artikel in de Telegraaf dat Leon de Kogel zich focust op een carrière als makelaar, nadat hij zijn droom als voetballer niet meer kan doorzetten. In mijn novelle koos ik een alternatieve toekomst voor hem en wint hij over negen jaar de EL met FC Twente. Een ploeg die twee seizoenen ervoor nog in de KKD speelde.

Voor mij het 'ultieme bewijs' dat je met FM een mooi verhaal maken en kan vluchten van de werkelijkheid.

632463444_LeondeKogel_Inbox-237.thumb.png.bbb20f3b8b122b3b7c5a99f79640fa84.png

Kan iemand me helpen? Mijn leuke save met Nacional loopt vast, ook als ik terug ga naar back ups. Elke keer ik naar inbox ga loopt die vast, ook als ik gewoon doorga en op de pagina van de inbox kom dan kan ik niets meer doen. Zelfs menu kan ik dan niet meer openen om op te slaan of naar startscherm te gaan... Anderen dit al voor gehad?

Ik neem aan dat de save om zeep is?

Denk dat ik met Stoke het team wel redelijk goed versterkt heb in voorbereiding op het eerste seizoen Premier League :classic_biggrin: 

Naamloos.jpg

2.jpg

Kieran Joynes is een half Engels/half Deens regen, en Lewis Mayo een CD van (Glasgow) Rangers, geen idee waarom die er niet genoemd staat)

Edited by sherwin92

1 uur geleden zei TomFsoccer:

Kan iemand me helpen? Mijn leuke save met Nacional loopt vast, ook als ik terug ga naar back ups. Elke keer ik naar inbox ga loopt die vast, ook als ik gewoon doorga en op de pagina van de inbox kom dan kan ik niets meer doen. Zelfs menu kan ik dan niet meer openen om op te slaan of naar startscherm te gaan... Anderen dit al voor gehad?

Ik neem aan dat de save om zeep is?

Denk dat je je probleem het best even bij SI kan melden, ben deze fout hier nog niet tegen gekomen helaas 🙁

46 minuten geleden zei sherwin92:

Denk dat ik met Stoke het team wel redelijk goed versterkt heb in voorbereiding op het eerste seizoen Premier League :classic_biggrin: 

Naamloos.jpg

2.jpg

Kieran Joynes is een half Engels/half Deens regen, en Lewis Mayo een CD van (Glasgow) Rangers, geen idee waarom die er niet genoemd staat)

Waarschijnlijk liep z'n contract af bij Rangers.

1 uur geleden zei Mordurette:

Waarschijnlijk liep z'n contract af bij Rangers.

Klopt, vind het enkel vreemd dat bijvoorbeeld bij Gakpo het hetzelfde verhaal was alleen staat daar wel dat 'ie bij PSV vandaan komt. Nou ja, maakt verder ook geen bal uit natuurlijk haha

10 uur geleden zei Mordurette:

Denk dat je je probleem het best even bij SI kan melden, ben deze fout hier nog niet tegen gekomen helaas 🙁

Ok, zal ik doen. Baal er wel van :( 

EDIT: Heb het kunnen fixen! Hij zat vast in de inbox met een bericht van een bod op één van mijn spelers. Opgelost door dit even via Transfers tab te weigeren en kon weer door. Feest!

Edited by TomFsoccer

Seizoen 2030/31, ik zit nu 3 jaar bij Chelsea en Petr Cech is de DoF. Was al zo toen ik kwam. Toeval of niet, ik krijg net bij de jeugdinstroom een Tsjechische wonderkid keeper van 15 (y). 17 determination, bijna alles al in de dubbele cijfers bij fysiek en 1 flair. Moet wel haast de (re-)regen van Cech zelf zijn

In 2028 een nieuw stadion in gebruik genomen met FC Eindhoven, en het leukste hieraan vind ik eigenlijk nog wel dat de achtergrond van mn FM startscherm (dus voordat je je game laadt) mee veranderd is naar een wat luxere kleedkamer. Tof detail (y)