Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

2 uur geleden zei RicoV1989:

367f344386b1a4508a4a087a40061d74.png

Ajax is nogal afgestapt van het aantrekken van jeugdige talenten in mijn game:-D

Het is pas half juli, dus ik ben benieuwd wat ze nog meer in het vat hebben zitten.

En ook niet nog enkel Nederlanders of Eredivisie-spelers blijkbaar..

566dc76dc75a44686f194c854945a4b1.png

Van 1-0 voor, naar 3-1 achter, naar 4-3 winnen! Wat een spanning in deze wedstrijd zeg en dan schieten ze nog dieper in de blessuretijd ook nog op de paal... We mogen ons opmaken voor de bekerfinale.

1 uur geleden zei Steels:

En ook niet nog enkel Nederlanders of Eredivisie-spelers blijkbaar..

Ja, nu je dat zegt ben ik eens rond gaan kijken bij andere clubs en sinds de laatste patch is de hele eredivisie daar vanaf waar ze dat eerst wel alleen maar deden. Nu halen de clubs vooral transfervrije ouwe zakken :-D

image.png.353e09d4d04349e4a29cfcc0131630ff.png

Komt dit door de nieuwste update of misschien door m'n estafettegame? De weergave van spelersprofielen is helemaal gewijzigd met als vervelendste dat ik de beoordeling van m'n assistent niet meer zie en dat ik de nationaliteit niet meer kan zien. 

18 uur geleden zei RicoV1989:

367f344386b1a4508a4a087a40061d74.png

Ajax is nogal afgestapt van het aantrekken van jeugdige talenten in mijn game:-D

Het is pas half juli, dus ik ben benieuwd wat ze nog meer in het vat hebben zitten.

Ik ben 5 jaar ver en hun laatste transfer was 36jarige Toni Kroos :p

Algeeen vraagje voor mensen die LLM doen: ik ben van plan om in Vanarama south te beginnen, maar ik zie dat ik enkele een u18 heb, geen reserven. Komt dat er later bij als je professioneel gaat/meer promoveert, of denkt de game niet zo ver vooruit?

Naamloos.png.adb5497fc1c23dabb8d7db415af324c2.png

Seizoen 7, titel 5 op rij! JCS en de KNVB Beker ook gewonnen.

Alleen in de CL de eerste KO ronde er uit tegen Milan. Europees moet het echt beter.

4 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik ben 5 jaar ver en hun laatste transfer was 36jarige Toni Kroos :p

Algeeen vraagje voor mensen die LLM doen: ik ben van plan om in Vanarama south te beginnen, maar ik zie dat ik enkele een u18 heb, geen reserven. Komt dat er later bij als je professioneel gaat/meer promoveert, of denkt de game niet zo ver vooruit?

Je zou sinds de nieuwe update weer kunnen vragen of je een tweede team krijgt. Geen idee of dat nog/al werkt! :) 

Een nieuw hoofdstuk kunnen toevoegen aan een fantastische journeyman.  Na 25 jaar heeft deze in 2018 gestarte werkloze trainer de Champions League gewonnen met Sporting Braga! Een reis langs Nederland, Malta, Hongarije en tot slot Portugal. We gaan proberen de beste club ter wereld te worden en misschien is het dan tijd om te kijken welke clubs een nieuwe trainer kunnen gebruiken.

image.png.f7c936a90817fb238737edbb8c5702ea.png

Twee weken na het winnen van de CL volgt het volgende bericht.:classic_love:

image.thumb.png.ad35db6c0f3a618143386b18f6aee276.png

Edited by Zorsky

Na 3 seizoenen achter elkaar kampioen was het dit jaar wel bikkelen. Met moeite 2e geworden in de First Division. Nog steeds met alleen maar spelers vh eiland.

Dit is de uitslag:

111.jpg.930c7d7542cafcc583399cd379b275fa.jpg

Ik had Crouch gehaald maar die was meer geblesseerd dan heel helaas:

222.jpg.1d7124457d1c76708dfb53cb9843fe4b.jpg

En mijn grote tank Yakubu pakte een bedenkelijk record:

333.jpg.8d3628b0cc0a76c86295c1b38edfb316.jpg

We gaan nu naar de Premier League met een stadion met 6000 plaatsen, waarvan 1000 stoeltjes. O boy.

22 minuten geleden zei Nummerke10:

Je spelers zijn veel waard ten opzichte van wat de huidige toptransfer is voor Sedan. Heb je succes in Europa of de competitie? 

Salif Diao is in 2002 naar Liverpool gegaan, die 5 mil destijds ook geen slecht bedrag :D 

Hier een aantal spelers die het hoogst gewaardeerd worden:

Spoiler

9ba1a583bff4d1a3cc17a0a205ba0710.png

Sinds twee seizoenen ofzo echt niet normaal gestegen, deze winter alleen al echt voor 5 spelers +50 miljoen kunnen ontvangen. EC2 gewonnen, derde en tweede in de Ligue 1 (en nu weer onderweg naar top 3, of meer...) en vorig seizoen kwartfinale CL. Oja, en de Supercup tegen P$G dit seizoen.

Edited by Bingbangboem

2042-2043. Dertiende keer op rij de Eredivise gewonnen, voor de eerste keer zonder verliespartij. Helaas wel één maal gelijkgespeeld. Op PSV wat redelijk laag staat en Fortuna wat redelijk hoog staat eigenlijk geen verrassingen. KKD idem dito, de amateurclubs promoveren en degraderen gelijk. 

Beker is een gemakkelijke prooi elk jaar, vorig seizoen helaas van Sparta verloren in de finale. Heel pijnlijk. Champions League hebben we het gelukkig nog lastig. Eerste keer dat we de titel prolongeren. Rest is niet heel bijzonder eigenlijk, ja dat Twente de Europa League won misschien. 

Champions League.png

Eizmendi.png

Eredivisie.png

Knvb.png

Selectie.png

Supe Cup NL.png

Super Cup.png

Dit blijft maar vlot gaan... na het ultimatum dat ik had eind vorig jaar lijkt alles plots te lukken... El Hadj in de winter ook noodgedwongen moeten laten gaan voor 31 miljoen naar Lyon. Mikey MacDonald, een newgen van Celtic gehaald voor 500k ter vervanging... is ondertussen 3.5miljoen waard al en heeft een hogere avg notering al dan el Hadj zoals je kan zien...

Misschien wel het "geluk" dit jaar dat ik geen europees voetbal speel, maar had toch nooit verwacht na m'n aarzelende overname vorig seizoen dat ik de competitie zo ging domineren dit seizoen.

10_03_2026.png

Edited by DavyDepuydt

Ondertussen ook de titel gewonnen met Notts County, en de 2e CL titel op rij, waarmee de uitdaging er nu ook wel een beetje af is en het tijd wordt voor een nieuwe save. Deze keer ga ik me wagen aan de pentagon challenge. 

Spoiler

image.thumb.png.38c09690cc0ca69fc10abdc2921bb24a.png

Spoiler

image.thumb.png.0fecf22c845a982450dd1144ef87d8eb.png