Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Rossini':

Ik heb momenteel naast de eerste ploeg van Hamburg SV, ook HSV II, HSV III en HSV -19. Zelf vind ik dit een beetje te veel van het goede, kan ik HSV III na het seizoen kwijt raken?

Spaanse praktijken daar in Hamburg. Ik heb geen idee of je deze kwijt kan raken.. 

4 uur geleden zei Satyr:

Zo, even een bombshell wat mij betreft.... Professionalisme is DE eigenschap die het belangrijkste van allemaal is.

TL;DR Hoge determination helpt feitelijk alleen bij terugkomen van een blessure

Natuurlijk is dan de vraag: waarom zet de game het dan in het rood als je speler low determination en/of ambition heeft als het toch niet zoveel uitmaakt...

Wss heb ik al een hoop wonderkids in de vuilbak gegooid :p

Dan wil je eigenlijk vooral dat hij inziet dat hij geen kans meer maakt. Transfer listen, not needed maken. Eventueel via persoonlijke gesprekken aangeven dat hij naar een nieuwe club moet uitzien. Als dat niet werkt, ga je pesten. Wel beetje uitkijken, als hij veel invloed heeft in de kleedkamer, kan dat fout gaan.

In 2065/66 voor het eerst de CL-poule gewonnen. Volgende ronde wacht CSKA Moskou, die zijn zowaar te doen. Tweede keer in totaal dat we door zijn, vorige keer stuiten we op Manchester City (1-3, 1-4)

Zou lekker zijn voor de coefficiëntenpolonaise (cc: @007mark) en voor de clubreputatie. 

cl group.png

Edited by PJHoutman

15 uur geleden zei Joery:

Een verhuurmanager zorgt er toch voor dat je spelers verhuurd worden? Waarom worden die van mij maar niet verhuurd dan? :cab:

edit: er komen dus geen clubs op af bedoel ik

Ik heb er nog nooit eentje gehad, maar moet je spelers dan niet op de 'developmental list', zodat die verhuurmanager op zoek gaat naar clubs voor die spelers? 

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Sorry! Dubbele post. 

Clausule bij verkoop van Bentancur was 50%, die is zojuist door Juventus verkocht aan City voor 158 miljoen! We krijgen dus gewoon 79 miljoen euro, financieel zit het nu wel goed haha! 

668802242_Schermafbeelding2021-02-28om17_44_43.thumb.png.fe229cfcaaf56e7e21dbdc6417ce10e8.png

Jezus :-D dat is lekker.