Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

Matig hoor tegen Rangers ;c

image.thumb.png.4f7090909aae19f84d10cef7fbc99c01.png

Nog FM20; maar deze melding heb ik nog nooit gehad/gezien. Wel aantal keer gehad dat ik opeens een voormalig speler van mijn club tegen kom, die ik nooit heb gezien. Maar dit is dus een speler uit de jeugdinstroom van komend seizoen (en die ook dus nog niet te bekijken is) die alvast een transfer heeft gemaakt, toch? 

1 uur geleden zei Sophomore:

Matig hoor tegen Rangers ;c

image.thumb.png.4f7090909aae19f84d10cef7fbc99c01.png

Nog FM20; maar deze melding heb ik nog nooit gehad/gezien. Wel aantal keer gehad dat ik opeens een voormalig speler van mijn club tegen kom, die ik nooit heb gezien. Maar dit is dus een speler uit de jeugdinstroom van komend seizoen (en die ook dus nog niet te bekijken is) die alvast een transfer heeft gemaakt, toch? 

Volgens mij wel. Had ik bij Tromsö ook ineens een paar keer.

22 uur geleden zei Brozai:

image.thumb.png.3667b3d3439012c53ff978ea9d7f2db8.pngMisschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad.

16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder?

Net eronder denk ik vanwege zn lage vastberadenheid, maar wordt wel een topper.

Edit: hij is ook heel traag btw :x, dat maakt 'm aanzienlijk minder voor zn PA.

Edited by Sanel
6 minuten geleden zei Fantasy:

Direct na de bekendmaking voor COTT zelf ook maar alvast met Blackburn begonnen zie ik :D Nice! 

Ja zeker, moest toch even kijken wat voor spelers er daar lopen en wat voor tactiek ik daarbij kan gebruiken. En tot op heden bevalt het me daar prima dus blijf ik nog wel een tijdje spelen.

Het gaat best lekker met NAC. Door in de beker na winst tegen Fortuna Sittard en de eerste periode gewonnen:

332952628_Schermafbeelding2020-11-19om20_20_11.thumb.png.94b071489b610c3c9e62ec6043f7d52b.png

2040810628_Schermafbeelding2020-11-19om20_30_28.png.93e2ebc0e8fc2cd7eb51a5ff64454a64.png

Van Hooijdonk was de eerste 3 competitiewedstrijden heel zwak, maar is dan los gekomen. Nu vormt hij een mooi koningskoppel met Venema:

499246631_Schermafbeelding2020-11-19om20_31_19.thumb.png.866aba0164d12ce0cccb6c0518330a83.png

Zit met een klein dilemma. In FM20 met Venezia 11e geworden. Hiervoor kampioen geworden in de Serie B en 12e en 6e in de Serie A. Normaal zou ik nu stoppen (heb bereikt wat ik wilde bereiken, namelijk een stabiele ploeg op het hoogste niveau worden en zelfs Europees gehaald), maar in 2024 krijg ik een nieuw stadion en daar zou ik ook graag in willen spelen. Voel alleen 0 motivatie meer en wil ook graag met FM21 starten. Wat zouden jullie doen?

9 uur geleden zei bingo11:

Zit met een klein dilemma. In FM20 met Venezia 11e geworden. Hiervoor kampioen geworden in de Serie B en 12e en 6e in de Serie A. Normaal zou ik nu stoppen (heb bereikt wat ik wilde bereiken, namelijk een stabiele ploeg op het hoogste niveau worden en zelfs Europees gehaald), maar in 2024 krijg ik een nieuw stadion en daar zou ik ook graag in willen spelen. Voel alleen 0 motivatie meer en wil ook graag met FM21 starten. Wat zouden jullie doen?

FM21 pakken dan. Als je geen motivatie meer hebt kan je net zo goed stoppen hè. 

Op 18-11-2020 om 14:43 zei Paul.:

Begin van seizoen 2 met Atalanta. Een paar lekkere transfers gedaan. Milik transfervrij binnengehengeld en daarnaast Castrovilli, Felipe, Vanheusden, Tonali, Salcedo en Colombo aangetrokken :)

Goede aankopen hoor. 

Ben ook met atalanta begonnen. Nu in het eerste seizoen. Sta 2de, kwartfinale cl nu en in de bekerfinale. 

Alvast transfervrij Gianluigi donnarumma, willems en rugani vastgelegd voor volgend seizoen. 

Ben even aan het brainstormen over een club & challenge voor ik FM21 aankoop bij de release.

Ik had ergens gelezen dat in Duitsland de regels niet zijn aangepast waardoor de minimumleeftijd nog steeds 17 is, klopt dit? Zou wel enorm zonde zijn, wilde altijd al eens graag de jeugdchallenge daar doen. Ook Spanje & Portugal worden haast onmogelijk nu door de competitieveranderingen in 2021-22 daar.

27 minuten geleden zei Bingbangboem:

Ben even aan het brainstormen over een club & challenge voor ik FM21 aankoop bij de release.

Ik had ergens gelezen dat in Duitsland de regels niet zijn aangepast waardoor de minimumleeftijd nog steeds 17 is, klopt dit? Zou wel enorm zonde zijn, wilde altijd al eens graag de jeugdchallenge daar doen. Ook Spanje & Portugal worden haast onmogelijk nu door de competitieveranderingen in 2021-22 daar.

Duitsland hebben ze inderdaad niet aangepast, helaas. Even wachten tot de full release daarvoor. Wat gaat er in Spanje en Portugal veranderen dan? 

1 uur geleden zei Urbeto:

Duitsland hebben ze inderdaad niet aangepast, helaas. Even wachten tot de full release daarvoor. Wat gaat er in Spanje en Portugal veranderen dan? 

Spoiler

image.png.3be9d843b40edb56581a814e771936

Portugal soortgelijke wijzigingen. Zou beide in FM zijn ingepast :) 

Edited by Bingbangboem
1 uur geleden zei Karlo:

Was dit niet in FM20 al aangepast? Kan me een game met Dortmund herinneren dat Reyna als 16-jarige 'gewoon' mocht spelen. 

Las dit ergens: "Sorry, but I've just been informed by our resident licensing expert that we will not be able to include this for FM21 for licensing reasons.  If we can include it for a future version we will."

Zou enorm zonde zijn, maarja...

31 minuten geleden zei Bingbangboem:

Las dit ergens: "Sorry, but I've just been informed by our resident licensing expert that we will not be able to include this for FM21 for licensing reasons.  If we can include it for a future version we will."

Zou enorm zonde zijn, maarja...

Kun je dit niet gewoon zelf aanpassen in de editor of ben ik nu heel dom?

Over die nieuwe structuren in Spanje en Portugal; alleen maar top dat ze erin zitten! Eindelijk een normaal derde niveau i.p.v. kampioen worden en vervolgens niet promoveren omdat je in die klote play-offs onderuit gaat.

3 uur geleden zei vlietje:

Goede aankopen hoor. 

Ben ook met atalanta begonnen. Nu in het eerste seizoen. Sta 2de, kwartfinale cl nu en in de bekerfinale. 

Alvast transfervrij Gianluigi donnarumma, willems en rugani vastgelegd voor volgend seizoen. 

Wat voor salaris heb je Donnarumma moeten geven haha? Ik vond zijn salariseisen iets te gortig.