Fantasy 3,086 Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Hier kun je alles delen over jouw FM-save Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 500 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 (edited) Accuraat Edited January 6 by Urbeto Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Is het echt nodig om ook alle actieve FM20-verhalen in het oude board te laten? Meen me te herinneren dat vorig FM-jaar dit niet zo nauw werd gevolgd Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,086 Gepost November 11, 2020 Author Share Gepost November 11, 2020 Als je wil kan ik of @Marius jouw verhaal wel overzetten hoor. Dat geldt ook voor alle anderen. Mocht je niet met FM21 aan de slag willen en jouw FM20-verhaal voortzetten, trek dan even aan de bel bij een van de moderatoren en dan zetten we 'm over naar het FM21-board. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 1 minuut geleden zei Fantasy: Als je wil kan ik of @Marius jouw verhaal wel overzetten hoor. Dat geldt ook voor alle anderen. Mocht je niet met FM21 aan de slag willen en jouw FM20-verhaal voortzetten, trek dan even aan de bel bij een van de moderatoren en dan zetten we 'm over naar het FM21-board. Leuk om te horen! Mijn Braziliaans Kerstverhaal mag worden overgezet Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Je kan nu blijkbaar je tactiek een naam geven voor de pers als je bekend raakt om op die manier te spelen, met dit aantal cleansheets moet ik na gaan denken over een goede naam. Iets met de bus parkeren 3x 0-0 maar daar praten we niet over, de xG's liegen niet en daar sta ik mooi bovenin. Mooie stat Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 3 uur geleden zei Urbeto: Accuraat Heb dus echt de neiging om FM21 te halen nu maar heb nog een veel te leuke save op FM20 hahahaha. Twijfels, twijfels, twijfels. Quote Link to post Share on other sites
Brozai 37 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Raad je aan om in ieder geval de komende twee weken nog door te spelen! Ik laat de beta nog even links liggen... Begonnen met Barca, wil Messi zijn contract verlengen, maar kan niet aan z'n eisen voldoen. Kom ik in een situatie waarin het spel om een reactie vraagt die ik niet kan geven.... Save loopt dus vast als het ware en kan dan weer opnieuw beginnen. Nu even vooruit aan het simuleren en alvast aan de scout Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 224 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 4 uur geleden zei Fantasy: Als je wil kan ik of @Marius jouw verhaal wel overzetten hoor. Dat geldt ook voor alle anderen. Mocht je niet met FM21 aan de slag willen en jouw FM20-verhaal voortzetten, trek dan even aan de bel bij een van de moderatoren en dan zetten we 'm over naar het FM21-board. Same here! FM20 verhaal zet ik gewoon voort, dus die mag ook naar het FM21 board Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,086 Gepost November 11, 2020 Author Share Gepost November 11, 2020 Iemand al wat leuke en goede spelers gespot die voor een prikkie op te halen zijn of zelfs zonder contract zijn bij aanvang van een nieuwe game= Quote Link to post Share on other sites
nasje92 310 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Roberto Navarro heeft een minimale ontsnappingsclausule van 1.9 mln. Kan wel wat worden volgens mij. Heb ook een 17-jarige Kroaat gescout, goede stats, weet zijn naam zo even niet. Gaat om een AMC, kost ook iets van 1,5 miljoen. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 (edited) 2 uur geleden zei Brozai: Raad je aan om in ieder geval de komende twee weken nog door te spelen! Ik laat de beta nog even links liggen... Begonnen met Barca, wil Messi zijn contract verlengen, maar kan niet aan z'n eisen voldoen. Kom ik in een situatie waarin het spel om een reactie vraagt die ik niet kan geven.... Save loopt dus vast als het ware en kan dan weer opnieuw beginnen. Nu even vooruit aan het simuleren en alvast aan de scout Ja denk dat ik over een maandje klaar ben met mijn huidige saves dus waarschijnlijk koop ik hem dan. Zijn de meeste bugs er ook uit. Edited November 11, 2020 by bingo11 Quote Link to post Share on other sites
La Pulga 190 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Zo hey, wat is dit onoverzichtelijk. Ga al bijna terug naar FM2020. Quote Link to post Share on other sites
glennix 654 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Toch maar begonnen als eerste echte save met KRC Genk om het spel beter te leren kennen. Quote Link to post Share on other sites
Olivierke 37 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 19 minuten geleden zei La Pulga: Zo hey, wat is dit onoverzichtelijk. Ga al bijna terug naar FM2020. de match zelf bedoel je ? ja serieus gewoon worden. maar de snelheid, de match engine.. allemaal veel beter als FM20 Quote Link to post Share on other sites
La Pulga 190 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 24 minuten geleden zei Olivierke: de match zelf bedoel je ? ja serieus gewoon worden. maar de snelheid, de match engine.. allemaal veel beter als FM20 Menu's vooral, om de dag weer een persconferentie en geen idee wat voor onzin allemaal. Quote Link to post Share on other sites
Regis 539 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Aardig begin. Nog genoeg verbeterpunten, maar er is iig resultaat. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 (edited) Vanavond eindelijk tijd om mijn laptop aan te zetten en FM21 te downloaden. Ik denk dat ik eerst even op zoek ga naar leuke talenten, transfervrije spelers of goedkope opties en dan een spel ga starten. Benieuwd of er weer een nieuwe Arezo te vinden is oid. Edited November 11, 2020 by Mordurette Quote Link to post Share on other sites
glennix 654 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Crap, net mijn eerste crashdump terwijl ik een van mijn spelers van de transferlijst aan het halen was. Gelukkig had ik net er voren mijn game opgeslagen. Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Als je FM21 beta hebt he, kun je dan gewoon doorspelen met je game als die officieel uit is? En verandert je beta dan automatisch in de real FM? Quote Link to post Share on other sites
Regis 539 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Ja Quote Link to post Share on other sites
Rogier. 407 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Korte vraag, weet niet echt waar die heen moet, maar ik ben voor het eerst van plan een MU Update te downloaden. Welke updates moet ik downloaden om alle transfers tussen 1 juli 2019 en 1 juli 2020 mee te nemen (dus dat de zomertransfers van afgelopen maanden niet worden meegenomen? Alleen deze: https://manutd.nl/mu-fmi-update-2020/ ? Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 1,012 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 Zijn we allemaal al onze definitieve save begonnen? Of een beetje feeling voor de game krijgen door wat aan te kutten? Quote Link to post Share on other sites
GAE EAGLES 529 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zijn we allemaal al onze definitieve save begonnen? Of een beetje feeling voor de game krijgen door wat aan te kutten? Eerst nog een beetje kloten en spelen en als die officieel uit is gaat het echt beginnen. Quote Link to post Share on other sites
Paul. 46 Gepost November 11, 2020 Share Gepost November 11, 2020 (edited) Atalanta gepakt, denk een soort van combi tussen aankutten en serieus bezig zijn Edited November 11, 2020 by Paul. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts