Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Fantasy:

Als je wil kan ik of @Marius jouw verhaal wel overzetten hoor. Dat geldt ook voor alle anderen. Mocht je niet met FM21 aan de slag willen en jouw FM20-verhaal voortzetten, trek dan even aan de bel bij een van de moderatoren en dan zetten we 'm over naar het FM21-board.

Leuk om te horen! :D Mijn Braziliaans Kerstverhaal mag worden overgezet :) 

Je kan nu blijkbaar je tactiek een naam geven voor de pers als je bekend raakt om op die manier te spelen, met dit aantal cleansheets moet ik na gaan denken over een goede naam. Iets met de bus parkeren :D

afbeelding.thumb.png.35c87659b899d039a8cfd28c66728c51.png

3x 0-0 maar daar praten we niet over, de xG's liegen niet en daar sta ik mooi bovenin. Mooie stat :checkit:

afbeelding.thumb.png.7c635e1100c899f381bb3561e4793bea.png

Raad je aan om in ieder geval de komende twee weken nog door te spelen!

Ik laat de beta nog even links liggen... Begonnen met Barca, wil Messi zijn contract verlengen, maar kan niet aan z'n eisen voldoen. 

Kom ik in een situatie waarin het spel om een reactie vraagt die ik niet kan geven.... Save loopt dus vast als het ware en kan dan weer opnieuw beginnen.

Nu even vooruit aan het simuleren en alvast aan de scout :) 

4 uur geleden zei Fantasy:

Als je wil kan ik of @Marius jouw verhaal wel overzetten hoor. Dat geldt ook voor alle anderen. Mocht je niet met FM21 aan de slag willen en jouw FM20-verhaal voortzetten, trek dan even aan de bel bij een van de moderatoren en dan zetten we 'm over naar het FM21-board.

Same here! FM20 verhaal zet ik gewoon voort, dus die mag ook naar het FM21 board :checkit:

2 uur geleden zei Brozai:

Raad je aan om in ieder geval de komende twee weken nog door te spelen!

Ik laat de beta nog even links liggen... Begonnen met Barca, wil Messi zijn contract verlengen, maar kan niet aan z'n eisen voldoen. 

Kom ik in een situatie waarin het spel om een reactie vraagt die ik niet kan geven.... Save loopt dus vast als het ware en kan dan weer opnieuw beginnen.

Nu even vooruit aan het simuleren en alvast aan de scout :) 

Ja denk dat ik over een maandje klaar ben met mijn huidige saves dus waarschijnlijk koop ik hem dan. Zijn de meeste bugs er ook uit.

Edited by bingo11

Vanavond eindelijk tijd om mijn laptop aan te zetten en FM21 te downloaden. Ik denk dat ik eerst even op zoek ga naar leuke talenten, transfervrije spelers of goedkope opties en dan een spel ga starten. 

Benieuwd of er weer een nieuwe Arezo te vinden is oid. 

Edited by Mordurette