Jump to content

Algemeen discussietopic spelers

Recommended Posts

39 minuten geleden zei RogerGarcia:

Hebben ze de statistieken van spelers überhaupt wel aangepast? Ik zie echt hele kleine veranderingen, terwijl sommige spelers echt wel wat meer verdienen. Een Kimmich bijvoorbeeld met 13 voor eerste balcontact...

Nee, ze hebben de database van 20 zo één op één doorgezet naar 21.

• 3 weeks later...

Hallo iedereen, lange tijd geleden dat ik weer gebruik maak van Managers United. Na FM14 is FM21 mijn eerst volgende FM aankoop. 

Ik had een vraag over de transfersommen van spelers. Dit komt mij vrij onrealistisch over voor jongere spelers. Bijvoorbeeld, Daan Reiziger van Ajax zou 2.3 tot 4.6 miljoen moeten kosten, terwijl hij maximaal een middelmatige eredivisie keeper kan worden voor topclubs in de Eredivisie. 

Komt dit bij jullie ook voor? Dat er zo'n grote vraagprijs hangt aan vrij middelmatige spelers? 

• 4 weeks later...
51 minuten geleden zei The Saint:

Hoe krijg je een speler weer gemotiveerd in trainingen. Heb er eentje die zowat iedere week matig presteert. Kritiek werkt niet,  al krijg ik wel als reactie dat hij beter zijn best gaat doen. Werkelijk nog nooit meegemaakt dit. 

Wat heeftie voor mentale stats? Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt. 

1 uur geleden zei FlyD:

Wat zouden jullie met deze speler doen: 

2093368486_Schermafbeelding2020-12-29om18_47_33.thumb.png.e498d37944810f5336bfef52044ab4e1.png

Ik speel met een drukzettende spits, dus dat lijkt me sowieso niet ideaal. Misschien vanaf het middenveld laten komen?

Ik zou hem gewoon lekker laten trainen in de jeugd als spits en extra laten trainen op Stamina en Workrate om vervolgens zijn snelheid aan te pakken. Er is genoeg tijd om daarna nog te kijken of hij niet beter als middenvelder kan spelen. 

• 1 month later...
2 uur geleden zei CrisChivu:

Wie verwachten jullie dat grote updates krijgen qua stats? IK hoop zelfs dat ze in ieder geval wat met Lang, Klostermann en De Jong doen

Staat er een update gepland? Hoop zelf Geertruida mag wel wat snelheid bij heeft nu iets van 12  en Lang verdient ook een update.  Weghorst misschien? Zou die spits van VVV  omhoog gaan? Bruno Fernandes blijft aantonen dat hij een top speler is. Grealish, Bamford, E. Martinez en Watkins presteren ook goed. 

• 3 weeks later...

image.thumb.png.bf1de3f98d8732d88fa43805ea28ac51.png

Ik heb deze spits rondlopen. Frans international, allemaal leuk en aardig, maar scoren kan ie niet: finishing 8..., helft van z'n schoten niet op doel. Ik speel 4-3-3 wide en heb bijzonder goede AMR/AMLs, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Ook niet als aangever. Wat zouden jullie hiermee doen? 

Spoiler

image.png.2f29ada60fa39b25cab34cf201c54112.png

Ziet er uit als een enorm creatieve aanvaller, die vooral anderen in staat zou moeten stellen om te excelleren. Daarom denk ik niet heel geschikt als enige spits in een 4-3-3 DM. 

En ik zou 'm sowieso in een ondersteunende rol gebruiken. DLFsu of CFsu al geprobeerd? Op rechts kan ook nog, als IWsu of APsu.

Thanks @Karlo en @FlyD. Heb de DLFat aangepast naar DLFsu. Op rechts heb ik geen ruimte voor 'm en op het middenveld eigenlijk ook niet, maar ga hem wel omtrainen naar het middenveld, APsu of MEZsu. Ik vind 'm mentaal/defensief denk ik niet goed genoeg voor B2B. Daar heb ik ook al een paar pareltjes. 

Nu nog een nieuwe spits vinden ;) 

47 minuten geleden zei Karlo:

Of eventueel omschakelen naar een twee spitsen-systeem? ;)

Daarvoor heb ik ook een nieuwe (tweede) spits nodig ;)  Ik heb verder alleen maar mindere versies van Michaud. Ik speel bijna nooit met 2 spitsen, maar ben het wel aan het overwegen. 

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zijn er na de nieuwe update eigenlijk nog bijzondere transfermogelijkheden bijgekomen? Transfervrije spelers, lage clausules of (plotseling) aflopende contracten?