Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[PCM 2020] Quick Step Rules?

chrisje1993

Aanbevolen berichten

hnn7mmbabgd.png

Ik ga mijn carriere met Quick Step hier bijhouden. Waarom Quick Step? Dit omdat het een goeie talentvolle groep is. Echte toppers heb je over het algemeen niet maar wel outsiders. Dit vind ik persoonlijk leuker om mee te spelen dan de echte toppers als bv. Egan Bernal, Primoz Roglic en Tadej Pogacar. Wel verwacht ik met het huidige team de nodige prijzen binnen te halen. 

Selectie:

849gfs6q3n10.jpg

q9dwpfu11.jpg

Met Julian Alaphilippe en Yves Lampaert hebben we twee renners die voor de winst bij de klassiekers kunnen gaan. Met Julian Alaphilippe, Joao Almeida en Remco Evenepoel zullen we het in de grote rondes van moeten hebben. Tijdens de sprints hebben we met Sam Bennett en Fabio Jakobsen twee prima sprinters om voor de overwinning te kunnen gaan. Ook hebben we genoeg renners die voor zowel de sprints als bergop prima kunnen knechten. Verder zijn er ook een aantal renners die misschien wel kunnen uitgroeien tot klassementsrenners. Denk hierbij aan Fausto Masnada, Andrea Bagioli en James Knox. 

Doelstellingen sponsor:

om4arufx4s5.jpg

Bij de klassiekers zullen we het moeten gaan gooien op Julian Alaphilippe en Yves Lampaert. Voor het puntenklassement te winnen in de Giro zullen we met Sam Bennett moeten gaan strijden tegen de andere sprinters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites