chrisje1993 Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Ik ga mijn carriere met Quick Step hier bijhouden. Waarom Quick Step? Dit omdat het een goeie talentvolle groep is. Echte toppers heb je over het algemeen niet maar wel outsiders. Dit vind ik persoonlijk leuker om mee te spelen dan de echte toppers als bv. Egan Bernal, Primoz Roglic en Tadej Pogacar. Wel verwacht ik met het huidige team de nodige prijzen binnen te halen. Selectie: Met Julian Alaphilippe en Yves Lampaert hebben we twee renners die voor de winst bij de klassiekers kunnen gaan. Met Julian Alaphilippe, Joao Almeida en Remco Evenepoel zullen we het in de grote rondes van moeten hebben. Tijdens de sprints hebben we met Sam Bennett en Fabio Jakobsen twee prima sprinters om voor de overwinning te kunnen gaan. Ook hebben we genoeg renners die voor zowel de sprints als bergop prima kunnen knechten. Verder zijn er ook een aantal renners die misschien wel kunnen uitgroeien tot klassementsrenners. Denk hierbij aan Fausto Masnada, Andrea Bagioli en James Knox. Doelstellingen sponsor: Bij de klassiekers zullen we het moeten gaan gooien op Julian Alaphilippe en Yves Lampaert. Voor het puntenklassement te winnen in de Giro zullen we met Sam Bennett moeten gaan strijden tegen de andere sprinters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Paar toffe rijders met Alaphilippe, Bennett en Lampaert en mooie talenten in Evenepoel, Jakobsen, Joao Almeida en Bagioli. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 november 2020 Auteur Share Geplaatst 3 november 2020 @Richarð. Dankjewel voor je reactie. En nogmaals bedankt voor de banner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Alaphilippe geen echte topper? Succes met Quickstep! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 november 2020 Auteur Share Geplaatst 4 november 2020 @cairo De reden dat ik Alaphilippe niet bij de toppers reken is omdat ik denk/vind dat hij op het moment dat er echt geklommen moet worden te kort komt ten opzichte van mannen als Carapaz, Dumoulin, Roglic en Pogacar. Bij de klassiekers daarentegen is het zeker een van de topfavorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Mooie resultaten behaald! Vaak mee gedaan voor de overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 november 2020 Auteur Share Geplaatst 7 november 2020 @cairo Dankjewel voor je Reactie. Helaas was het net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten