Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo allemaal,

Al een paar jaar geen FM gespeeld, daarom is 2017 mijn laatste versie. Ik dacht: die draait nog prima op mijn PC, dus ik downloadde hem weer een keer op steam.

Een nieuwe save van Luxemburg wilde ik opstarten, met een hoop Duitse lage divisies.

En wat schetst mijn verbazing, zelfs mijn Luxemburgse Database (4 divisies, met nog geen 5000 spelers in het spel) worden beoordeeld met twee sterren... Laat staan meer competities.

En inderdaad het schiet helemaal niet op... En dat terwijl ik er tot 2 jaar geleden prima mee uit de voeten kan.

Heeft iemand een idee waar het aan lig t? Ik weet ook wel dat mijn PC niet meer helemaal de snelste is, maar wa arom kon dit 2 jaar geleden allemaal prima?

pc.jpg

pckoen1.jpg

pckoen2.jpg

pckoen3.jpg

pckoen4.jpg

pckoen6.jpg

pckoen5.jpg

q.jpg

bewerkt door henkwillems

Geplaatst
  • Auteur
21 minuten geleden zei Karlo:

Sterren zeggen niet alles hoor, geven een indicatie. Kan zijn dat je game nog steeds prima loopt, ook na meerdere seizoenen. 

Maar in dit geval klopt het wel, het is echt supertraag geworden. En dat terwijl dat niet zo was!

Geplaatst
Zojuist zei henkwillems:

Maar in dit geval klopt het wel, het is echt supertraag geworden. En dat terwijl dat niet zo was!

Geen idee dan, ja wat in die screens staat die je postte, even naar je graphics kaart kijken en kijken of je ergens iets nog niet hebt ge-update?

Geplaatst

Ik denk dat het een kwestie is van ouderdom ja.

Ter vergelijking: Ik heb die i5-8400 boxed die bij recommend staat, die heeft 6 cores, die van jou heeft er 2.

Videokaart is zelfs nog een DDR3 uitvoering. 

Bij videokaarten adviseren ze trouwens wel echt idioot dure videokaarten. 

Een 1060 GTX zou ook meer dan voldoen en dan ben je meer dan de helft minder kwijt.

Maar ik denk dat je in jou geval ook dan aan de gang moet met je moederbord etc.