Jump to content

Wie is de Mol? 2021

Wie is.. het molleke?  

8 members have voted

1. 1. Wie is de mol?

This poll is closed to new votes

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 02/13/2021 at 07:30 PM

Recommended Posts

• Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het was eigenlijk heel logisch. Ze was als kandidaat helemaal niet capabel geweest om de finale te halen, dus ze moest wel de mol zijn. 

Deze is nu nog beter trouwens!

Staat hè Erik hè Ten Hag er niet bij?

Meeehhhh :( 

Charlotte heel raar in de laatste opdracht. Vervelend eigenlijk zelfs. Neig meer naar haar en ik vind Renee ook lastig te pijlen. 

De pot ligt wel enorm hoog. Of de groep doet het heel goed of de mol weet dat er een opdracht aankomt waarin geld gespendeerd kan gaan worden. 

Gaat goed met mij dit seizoen. Florentijn weg (punten weg) en nu Lakshmi. Nou, dan blijft er steeds minder over. 

Renee is het dan. Alle andere op Rocky na heb ik allang afgestreept in mijn hoofd. Maar ja, vertrouw vooral niet op mij. De tijd dat ik na twee afleveringen al goed zat is inmiddels even ver weg. ;e

10 minuten geleden zei delichris:

Ik wissel constant van mol en ik denk dat ik nu weet wie het is. Gisteren is mij heel veel duidelijk geworden. In de poule van Mu sta ik nu ook dik bovenaan. 

Dus wie is het? 

1 uur geleden zei delichris:

Eén van de kandidaten die nu nog over is. Er zijn zelfs films over gemaakt.

Ja, lekker vaag. Zo kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik zeker weet wie de mol is zonder een concrete naam te noemen. En dan zeker na de laatste aflevering juichen dat je de hele tijd goed zat, terwijl niemand eigenlijk weet wie je de gehele tijd verdacht hebt...

@ Staf, wie werkt de poll bij? Hij loopt een beetje achter. 

1 uur geleden zei MisterX:

Ja, lekker vaag. Zo kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik zeker weet wie de mol is zonder een concrete naam te noemen. En dan zeker na de laatste aflevering juichen dat je de hele tijd goed zat, terwijl niemand eigenlijk weet wie je de gehele tijd verdacht hebt...

@ Staf, wie werkt de poll bij? Hij loopt een beetje achter. 

Ik geef toch een hint of heb je dat niet gelezen. Het is Rocky. Er zullen hier mensen zijn die zien dat ik straks bij het juiste eind had.

17 uur geleden zei Vitesse88:

Meeehhhh :( 

Charlotte heel raar in de laatste opdracht. Vervelend eigenlijk zelfs. Neig meer naar haar en ik vind Renee ook lastig te pijlen. 

De pot ligt wel enorm hoog. Of de groep doet het heel goed of de mol weet dat er een opdracht aankomt waarin geld gespendeerd kan gaan worden. 

Ik hoop het niet, ik vind dat altijd zulke anticlimax-opdrachten.

5 uur geleden zei delichris:

Ik geef toch een hint of heb je dat niet gelezen. Het is Rocky. Er zullen hier mensen zijn die zien dat ik straks bij het juiste eind had.

Ik dacht dat je filmpjes op YouTube over het programma bedoelde ofzo :mrgy:

Rocky is denk ik zo'n beetje de enige die ik echt heb uitgesloten als mol zijnde...

Vanaf ronde 1 alles op Lakshmi ingezet. Kwam er best ver mee, tot nu dan. Mijn wil om te kijken is eerlijk gezegd ook een stuk minder geworden :classic_rolleyes:

Maar goed. Ik zou nu zeggen Renee of Rocky, misschien Charlotte nog. Die andere drie verwacht ik niet

Dan heeft ze wel een aantal 'fouten' gemaakt. Ze pakte als enige geld in de ballerina opdracht en met het abseilen kwam het door haar dat het geld juist wél in de pot ging. Nee ik kan echt niet geloven dat het Rocky is, al is de mol dit jaar sowieso niet bijster goed.

Op 25-1-2021 om 09:24 zei Erwin.:

Dan heeft ze wel een aantal 'fouten' gemaakt. Ze pakte als enige geld in de ballerina opdracht en met het abseilen kwam het door haar dat het geld juist wél in de pot ging. Nee ik kan echt niet geloven dat het Rocky is, al is de mol dit jaar sowieso niet bijster goed.

Daar heb je zeker een punt, het is voor een groot gedeelte ook gevoel. Al heb ik wel het idee dat ze vaak in de opdrachten in de juiste positie staat voor een mol.