Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Rogier.:

Gisteren en vandaag de afleveringen ingehaald, maar wat een goede opdrachten. Die bomopdracht was er ook weer een uit het boekje. En Isidoor :classic_love:

Annelotte zou het zomaar kunnen zijn, maar verder nog weinig ideeën. Sven en Philip zijn het in ieder geval niet. Veel te opvallend.

nee, Annelotte is het zeker ook niet.

het is bijna zeker Lennart, maar Jasmien kan ook nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rogier.:

Waarom is Annelotte het zeker niet? @Aaron21 Iedereen heeft zoveel laten liggen tot op dit moment, dus ben wel benieuwd naar je redenatie.

weet niet of je de media in België beetje volgt, maar er is veel te doen rond Annelotte en die hond, dat Annelotte baasje is geworden van die hond na het programma etc. dat is te obvious allemaal. volgens mij haalt ze de finale, maar niet als mol. ze heeft ook best veel geld binnen gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Aaron21:

weet niet of je de media in België beetje volgt, maar er is veel te doen rond Annelotte en die hond, dat Annelotte baasje is geworden van die hond na het programma etc. dat is te obvious allemaal. volgens mij haalt ze de finale, maar niet als mol. ze heeft ook best veel geld binnen gebracht.

Nee geen idee. Is Annelotte serieus baasje geworden van die hond na het programma? :-D Heel chill. Weet niet of ik dat een reden vind dat ze geen mol zou kunnen zijn. Zoiets weten ze van te voren ook niet natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-5

Was weer fijn! Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar eerlijk maakt me dat geen eens uit. Ik geniet gewoon intens van de opdrachten en het psychologische spel. 

Ik schrijf Philip overigens wel af, die zie ik niet 2 minuut 40 z'n adem inhouden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei RicoV1989:

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-5

Was weer fijn! Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar eerlijk maakt me dat geen eens uit. Ik geniet gewoon intens van de opdrachten en het psychologische spel. 

Ik schrijf Philip overigens wel af, die zie ik niet 2 minuut 40 z'n adem inhouden ;c

het is Lennart of Jasmien, maar ben toch bijna zeker dat het Lennart is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Wat dingen teruggezien en snap wel heel goed dat je in de Lennart-tunnel zit @Aaron21 ;c Denk wel gezien de hint met de graffiti bij de opdracht met de verschillen dat Lennart of de winnaar is, of de mol. 

zit er al in van aflevering 3.

volgens mij was Annelotte boos omdat ze weet dat Lennart de mol is en er zomaar 10k voor niks uit de pot verdwijnt want hij had die vrijstelling niet nodig.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Erwin.:

Zijn argument dat zij voor €5000 5 pasvragen had was wel goed, die was ze zelf ook even vergeten, in die zin kan het ook goed gespeelde woede zijn van Annelotte. Al ga ik zelf momenteel ook voor Lennart.

dat voelt anders aan voor een kandidaat. 5000 euro niet binnenhalen of 5000 euro (2x) uit de pot zien halen. snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw een leuke aflevering met originele opdrachten. De afvaller was voor mij niet verdacht, dus daarmee weet ik niks meer. Wat ze na de eliminatie vertellen is wel speciaal. Ben al benieuwd naar de laatste afleveringen!

Spoiler

Ik zit op Lennart, maar in deze aflevering vind ik eigenlijk enkel Sven verdacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei FlyD:

Opnieuw een leuke aflevering met originele opdrachten. De afvaller was voor mij niet verdacht, dus daarmee weet ik niks meer. Wat ze na de eliminatie vertellen is wel speciaal. Ben al benieuwd naar de laatste afleveringen!

Inhoud verbergen

Ik zit op Lennart, maar in deze aflevering vind ik eigenlijk enkel Sven verdacht

Spoiler

Philip zat op Sven denk ik, dus deze kunnen we afschrijven. Annelotte is echt de mol niet, zo'n goede kandidaat. dus mijn initiële claim dat Lennart de mol is klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Aaron21:

Inhoud verbergen

Philip zat op Sven denk ik, dus deze kunnen we afschrijven. Annelotte is echt de mol niet, zo'n goede kandidaat. dus mijn initiële claim dat Lennart de mol is klopt.

Spoiler

Dat Annelotte de mol niet is lijkt me ook duidelijk inderdaad. Wel bijzonder dat de anderen allemaal op Philip zaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-5-2021 om 21:40 zei Aaron21:

Toon verborgen inhoud

Het lijkt mij nu juist het meest plausibele dat Sven de mol is. Die heeft heel vaak dingen samen gedaan met Philip, waardoor antwoorden voor hun beiden overeen komen en degenen die op Philip zaten gewoonweg "per ongeluk" goed geantwoord hebben. 

Annelotte lijkt mij het ook niet, al vond ik die deze aflevering het meest verdacht. Ik begon de afgelopen weken meer en meer op Lennart te zitten, maar die vond ik dan weer totaal niet verdacht dit keer. Als puntje bij paaltje komt switch ik dan toch niet meer en blijf ik op Lennart. 

Maar dat ik geen flauw idee heb maakt me bij De Mol niet eens uit joh. Wat een geweldige aflevering was het weer en wat was het een geniale opdracht voor Lennart en Annelotte in dat huis _O_

Blijf alleen wel benieuwd naar de rol van Isidoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei RicoV1989:

Het lijkt mij nu juist het meest plausibele dat Sven de mol is. Die heeft heel vaak dingen samen gedaan met Philip, waardoor antwoorden voor hun beiden overeen komen en degenen die op Philip zaten gewoonweg "per ongeluk" goed geantwoord hebben. 

Annelotte lijkt mij het ook niet, al vond ik die deze aflevering het meest verdacht. Ik begon de afgelopen weken meer en meer op Lennart te zitten, maar die vond ik dan weer totaal niet verdacht dit keer. Als puntje bij paaltje komt switch ik dan toch niet meer en blijf ik op Lennart. 

Maar dat ik geen flauw idee heb maakt me bij De Mol niet eens uit joh. Wat een geweldige aflevering was het weer en wat was het een geniale opdracht voor Lennart en Annelotte in dat huis _O_

Blijf alleen wel benieuwd naar de rol van Isidoor! 

ja kijk, je wil toch zoveel mogelijk dingen doen met degene die je het meest verdenkt?

dat kan een verklaring zijn waarom Philip op Sven zat en het blijkt dus niet juist te zijn. in deze theorie is Philip moeten vertrekken omdat hij de enige zonder pasvraag was. 

ik probeer de gezichten te analyseren bij het rode scherm van Philip. 

Annelotte is zeker oprecht, dat kan je bijna niet spelen, ze weent echt bijna.

Sven en Lennart, ik weet het niet. De eerste kijkt verbijsterd (maar is wel nog speelbaar) en Lennart kijkt meteen naar de grond (wegkijken omdat hij niet echt verbaasd is?). ik vind de reacties van Lennart vaak geacteerd, maar ik zit dan ook in een diepe tunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Daar ga je nooit meer uitkomen inderdaad @Aaron21 ;c Annelotte heb ik inderdaad ook wel weggestreept inmiddels, maar Sven, tja. Kan het ook zijn. Vraag blijft op wie Philip zat, de ander is het namelijk.

Als hij op annelotte zat. Wie is het dan? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites