Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

Wat ik vooral niet begrijp is dat de pot niet helemaal leeg gaat bij die opdracht van de 5000€. Ik zou hem als kandidaat en als mol helemaal leeg hebben getrokken denk ik. Verder stemde er maar een iemand op Renée op die bovenstaande poll... Dus wat lullen jullie nou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei delichris:

Ik was alles kwijt 22.000 plus. Ik zat ineens in een tunnelvisie en ik wilde nog tijdens de uitzending veranderen, maar ik dacht ach hoeft niet want ze gaan met z'n drieën naar de laatste uitzending. 

Daar stond ik ook van te kijken, sinds wanneer is een finale met twee? Maar goed, dan had ik mijn punten alsnog volgende week kwijt geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei MisterX:

De laatste jaren wordt er wel vaak iets bekend gemaakt? Bijvoorbeeld 1 persoon die de mol niet kan zijn, 1 persoon die de winnaar niet kan zijn en 1 persoon die de verliezer niet kan zijn. 

Dit inderdaad. De 'finale' noemen ze tegenwoordig die show in het Vondelpark. Maar dit was natuurlijk gewoon de finale-aflevering, en volgende week maken ze bekend wie de mol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

Ik ga er vanuit dat de show in het Vondelpark dit jaar weer niet door gaat, net als bij de jubileum editie. Wat een verademing was die ontknoping zeg. Ik hoop dat ze ook na Corona, als het vondelpark weer een optie zou zijn, daar toch niet meer op terug vallen. 

Dat mag ik ook hopen ja. Al die idioten daar. Nul toegevoegde waarde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MisterX:

Moltalk vind ik ook zo'n uitgemolken programma. Aan het begin keek ik er nog wel eens naar, maar de laatste jaren al lang niet meer. Heeft ook niet echt bepaald een toegevoegde waarde aan de serie...

Vergeet ook niet te kijken naar mollenstreken met Lavezzi Rutjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Geen eens een grote verrassing tussen de mollenstreken. Teleurstellende mol dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer een betere mol. 

Dit. Echt heel erg teleurgesteld. Ze vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Dit. Echt heel erg teleurgesteld. Ze vindt zichzelf ook echt helemaal geweldig..

Dit dus. Echt heel erg teleurstellend. Amper wat uitgevoerd, €7000 uit de pot door Charlotte en vrijwel nergens echt risico genomen. Die 1e opdracht waar ze achter een dichte deur stond al helemaal ‘spannend’ vinden. Hoe gaat iemand je daar zien/ontmaskeren dan ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei chrisje1993:

Waar word die uitgezonden?

Het is op de commerciëlen in België, dus via Nederlandse tv-abonnementen kan je niet live meekijken. In België is het op de zender Goplay 4.

Je kan hem kijken als ze hem achteraf online gezet hebben. Het is terug te vinden op goplay.be. Je moet wel een account aanmaken, maar dat kan gewoon vanuit Nederland als het goed is. 

De aflevering is in België op tv op zondagavond van 19:55 tot 21:30 dus ik verwacht dat het rond 21:45 wel online staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man, wat een heerlijke opener weer van De Mol. Die Belgen zijn hier zo verdomd goed in :cab:

21 minuten geleden zei RicoV1989:

Alleen al opdracht 1 had voor mij meer spanning dan het hele Nederlandse seizoen bij elkaar. 

Exact dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites