Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Chiemel:

Volgens één of andere wetenschappelijke analyse is er een kans van meer dan 50% dat Marije de mol is. Splinter nummer 2 met iets van 30% en rest een zeer kleine kans. Heb ik gehoord en niet zelf gelezen trouwens. Hierbij wordt er gekeken naar regie, gezichtsuitdrukkingen, wat statistieken qua geld en jokers en nog wat dingen. 

Zelf zit ik nog op Rene :D

Tot zover de wetenschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene is een man @Chiemel, Renee doet wel mee ;c

Zit zelf al afleveringen lang op Splinter en Renee (beetje 80-20 verhpuding voor Splinter) doordat ik de rest heb weggestreept  in de eerste paar afleveringen doordat ze geld pakten wanneer het absoluut niet hoefde. Dat heb ik die twee in ieder geval nog nergens zien doen. Enige is dat bieden van die 5000 euro waardoor je daar eigenlijk ook weer niks uit kan halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf erbij: Charlotte. Zat nu ook weer op 2 cruciale plekken tijdens de eerste twee spellen. Vooral met die kleding was er echt eentje om te mollen en dat was ook goed gebeurd met die ruim 40 missers :P  Bij die zinnen deed ze ook maar wat en was zij degene die die gekke zinnen maakte en telkens Splinter omzeilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Blijf erbij: Charlotte. Zat nu ook weer op 2 cruciale plekken tijdens de eerste twee spellen. Vooral met die kleding was er echt eentje om te mollen en dat was ook goed gebeurd met die ruim 40 missers :P  Bij die zinnen deed ze ook maar wat en was zij degene die die gekke zinnen maakte en telkens Splinter omzeilde.

Ik ook. Vanaf het begin eigenlijk al steeds op sleutelposities.

Rik zei in het begin van deze aflevering iets in de trant van 'lang duurt het nooit dat de Mol weer toeslaat' en het volgende shot (na de leader) was Charlotte die als eerste door een deur naar binnen kwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het erg vreemd dat Splinter eruit vloog met twee jokers en dat Rocky erin bleef. Of Rocky had de test beter gemaakt dan Splinter dat is ook nog een mogelijkheid. Ik zag wel dat iemand heel erg aan het mollen was deze aflevering en ik zit daar nu toch al een aantal weken op. Ik dacht eerst dat Rocky het was, maar ik heb toch een vermoeden dat het Rocky niet is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-2-2021 om 17:22 zei Chiemel:

Volgens één of andere wetenschappelijke analyse is er een kans van meer dan 50% dat Marije de mol is. Splinter nummer 2 met iets van 30% en rest een zeer kleine kans. Heb ik gehoord en niet zelf gelezen trouwens. Hierbij wordt er gekeken naar regie, gezichtsuitdrukkingen, wat statistieken qua geld en jokers en nog wat dingen. 

Zelf zit ik nog op Rene :D

Deze is nu nog beter trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bolderbast:

Ik vind dit juist enorm tegenvallen. Zit zo weinig humor of luchtigheid in. Iets wat ik wel graag zou willen zien in de hectiek van opdrachten en verdachtmakerij.

Ik heb er dit jaar ook veel minder mee. Marije en Charlotte waren/zijn echt heel irritant. Renée is een beetje een grijze muis en Rocky ook. Splinter was nog wel een beetje interessant maar is ook een doetje en dat is niet erg maar voor een tv-programma niet altijd even interessant om naar te kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Erwin.:

Ik heb er dit jaar ook veel minder mee. Marije en Charlotte waren/zijn echt heel irritant. Renée is een beetje een grijze muis en Rocky ook. Splinter was nog wel een beetje interessant maar is ook een doetje en dat is niet erg maar voor een tv-programma niet altijd even interessant om naar te kijken. 

Exact. Die gozer van Chef Special was wel fijn om er nog bij te hebben. Beetje reuring in de toko. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond zo'n opdracht als met die vliegtuigjes ook weer illustratief. Alle kandidaten hebben een eigen plek, niemand die het kan controleren en het is ook nog een alles of niets-opdracht. Dus je hoeft als mol maar een keer iets verkeerd door te geven en je bent klaar als mol, want niemand die je kan corrigeren. Bij zo'n opdracht zou je als mol gewoon een gigantisch misbaksel zijn als de opdracht wel slaagt en eigenlijk ben je als kandidatengroep kansloos als niemand de mol kan controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kan wel lachen om Charlotte en Marije. Waren net twee pubers die op reis gingen. Joshua was ook leuk, jammer dat die er snel uit vloog. Ik heb alleen niets met Renee, wat een grijze mus is dat. En bij Rocky moest ik vanaf het begin denken aan een college. En dat is geen fijne collega om mee samen te werken...

Over het algemeen wel tevreden met de groep. Eigenlijk zijn het nooit 10 spetterende kandidaten. Dat kan denk ik ook eigenlijk niet. Dat zag ik ook wel in het jubileum seizoen. Dat waren een hoop leuke kandidaten van voorgaande jaren, maar in het jubileumseizoen vielen ze soms toch tegen.

Ik hoop nu op Renee als mol, Charlotte als winnaar en Rocky als verliezend finalist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites