Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

Meeehhhh :( 

Charlotte heel raar in de laatste opdracht. Vervelend eigenlijk zelfs. Neig meer naar haar en ik vind Renee ook lastig te pijlen. 

De pot ligt wel enorm hoog. Of de groep doet het heel goed of de mol weet dat er een opdracht aankomt waarin geld gespendeerd kan gaan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat goed met mij dit seizoen. Florentijn weg (punten weg) en nu Lakshmi. Nou, dan blijft er steeds minder over. 

Renee is het dan. Alle andere op Rocky na heb ik allang afgestreept in mijn hoofd. Maar ja, vertrouw vooral niet op mij. De tijd dat ik na twee afleveringen al goed zat is inmiddels even ver weg. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Eén van de kandidaten die nu nog over is. Er zijn zelfs films over gemaakt.

Ja, lekker vaag. Zo kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik zeker weet wie de mol is zonder een concrete naam te noemen. En dan zeker na de laatste aflevering juichen dat je de hele tijd goed zat, terwijl niemand eigenlijk weet wie je de gehele tijd verdacht hebt...

@ Staf, wie werkt de poll bij? Hij loopt een beetje achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Ja, lekker vaag. Zo kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik zeker weet wie de mol is zonder een concrete naam te noemen. En dan zeker na de laatste aflevering juichen dat je de hele tijd goed zat, terwijl niemand eigenlijk weet wie je de gehele tijd verdacht hebt...

@ Staf, wie werkt de poll bij? Hij loopt een beetje achter. 

Ik geef toch een hint of heb je dat niet gelezen. Het is Rocky. Er zullen hier mensen zijn die zien dat ik straks bij het juiste eind had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Vitesse88:

Meeehhhh :( 

Charlotte heel raar in de laatste opdracht. Vervelend eigenlijk zelfs. Neig meer naar haar en ik vind Renee ook lastig te pijlen. 

De pot ligt wel enorm hoog. Of de groep doet het heel goed of de mol weet dat er een opdracht aankomt waarin geld gespendeerd kan gaan worden. 

Ik hoop het niet, ik vind dat altijd zulke anticlimax-opdrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei delichris:

Ik geef toch een hint of heb je dat niet gelezen. Het is Rocky. Er zullen hier mensen zijn die zien dat ik straks bij het juiste eind had.

Ik dacht dat je filmpjes op YouTube over het programma bedoelde ofzo :mrgy:

Rocky is denk ik zo'n beetje de enige die ik echt heb uitgesloten als mol zijnde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heeft ze wel een aantal 'fouten' gemaakt. Ze pakte als enige geld in de ballerina opdracht en met het abseilen kwam het door haar dat het geld juist wél in de pot ging. Nee ik kan echt niet geloven dat het Rocky is, al is de mol dit jaar sowieso niet bijster goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2021 om 09:24 zei Erwin.:

Dan heeft ze wel een aantal 'fouten' gemaakt. Ze pakte als enige geld in de ballerina opdracht en met het abseilen kwam het door haar dat het geld juist wél in de pot ging. Nee ik kan echt niet geloven dat het Rocky is, al is de mol dit jaar sowieso niet bijster goed.

Daar heb je zeker een punt, het is voor een groot gedeelte ook gevoel. Al heb ik wel het idee dat ze vaak in de opdrachten in de juiste positie staat voor een mol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites