Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

Lastige aflevering zeg. Montage richtte zich veel op Joshua, te veel focus war mij betreft. Vind Florentijn wazig overkomen, verdacht vooral maar je zult zien dat hij het niet is. Leuke groep dit jaar, geen irritante mensen wat mij betreft. Verdachten: Florentijn, Splinter en Rocky. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Lastige aflevering zeg. Montage richtte zich veel op Joshua, te veel focus war mij betreft. Vind Florentijn wazig overkomen, verdacht vooral maar je zult zien dat hij het niet is. Leuke groep dit jaar, geen irritante mensen wat mij betreft. Verdachten: Florentijn, Splinter en Rocky. 

Zit op een vergelijkbaar spoor. Rocky omdat ik de kans aanwezig acht dat ze weer eens een vrouw gekozen hebben. Florentijn om exact dezelfde redenen. Splinter omdat ik t wel tof zou vinden. 

Zat deze keer nog op Joshua, maar die kunnen we gezien de extreme focus wel afschrijven denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe met het volgende wat je wil:

Spoiler

De stem van 'Trust Nobody' in de leader lijkt van iemand anders te komen dit jaar. Hij klinkt in ieder geval niet hetzelfde als normaal (niet eens qua geluid maar ook qua intonatie en articulatie). In mijn ogen komt die stem overduidelijk van Splinter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Michaelinho*:

Zit op een vergelijkbaar spoor. Rocky omdat ik de kans aanwezig acht dat ze weer eens een vrouw gekozen hebben. Florentijn om exact dezelfde redenen. Splinter omdat ik t wel tof zou vinden. 

Zat deze keer nog op Joshua, maar die kunnen we gezien de extreme focus wel afschrijven denk ik. 

Florentijn is een man hoor dus om exact dezelfde redenen is eigenlijk onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Rogier.:

Doe met het volgende wat je wil:

Inhoud verbergen

De stem van 'Trust Nobody' in de leader lijkt van iemand anders te komen dit jaar. Hij klinkt in ieder geval niet hetzelfde als normaal (niet eens qua geluid maar ook qua intonatie en articulatie). In mijn ogen komt die stem overduidelijk van Splinter.

Aanhakend op de leader, na Marije komt de jokerkaart in beeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil mijn opmerking ook weer even een klein beetje rectificeren. Heb 'm nog een behoorlijk aantal keren opnieuw geluisterd en ik ben er nu niet meer zeker van. Er zijn in ieder geval wel wat geluidseffecten overheen gezet ten opzichte van vorige jaren, dus er is sowieso iets mee aan de hand. Misschien dat ze 'm elke aflevering wat aanscherpen en meer richting de stem van de mol verplaatsen oid (wat minder herkenbaar is gegeven de geluidseffecten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Elano:

Florentijn verdenkt Joshua & Marije én zet 2 jokers in.. kunnen we er dan vanuit gaan dat 1 van deze 2 de mol niet is?

Eén van de twee kan het nog steeds zijn, maar als Florentijn de test gewoon het slechtst gemaakt heeft is hij gewoon de sjaak.

@Zeus Ik zag het dat je alles kwijt was. Ik heb nog steeds alle volledige punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Elano:

Florentijn verdenkt Joshua & Marije én zet 2 jokers in.. kunnen we er dan vanuit gaan dat 1 van deze 2 de mol niet is?

Hij ging op Joshua en zou pas halverwege tot de gedachte komen om te spreiden.

De biecht en waar daadwerkelijk iemand op stemt wijken soms wel van elkaar af. 

Daarom is deze conclusie van je best kort door de bocht. 

Aan de andere kant: als je twee namen noemt, dan is altijd 1 van de twee niet de mol. Dus ja, je kunt er vanuit gaan dat een van de twee niet de mol is. Misschien zijn beide wel niet de mol ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu te kijken. Wel nice dat ik wél het codewoord wist na 4 aanwijzingen :D Duo's die het ook goed hadden, kwamen er niet op zoals het eigenlijk de bedoeling was, maar bon.

Edit: bijzonder dat mensen (Marije en Charlotte) ieder een joker weggeven. 

Lakshmi bij mij nu ook hoofdverdachte. Wel punten kwijtgeraakt door vertrek van Florentijn.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites