Jump to content

[FM21 Sign-up] Clash of the Tactics

Recommended Posts

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

@Fantasy Misschien wel interessant om niet té snel te beginnen met dit spel? Duurt altijd wel eventjes voor je een goed werkende tactiek hebt in elkaar gestoken. 

Is over nagedacht, goed punt wel :shine: Kan me inderdaad voorstellen dat niet iedereen direct op de dag van release een kant- en klare tactiek heeft die (goed) werkt. Natuurlijk is het ook wel altijd mogelijk om tussentijds van tactiek te wisselen, maar heb al iets bedacht voor je punt (y)

En @Nigel_ @Juca en @Copywriter; het is zeker nog niet te laat om je alsnog in te schrijven. Sterker nog; iedereen kan na afloop van elk seizoen gewoon aansluiten. Ook als we straks daadwerkelijk aan de slag gaan met FM21!

Edited by Fantasy
  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oké mannen, we kunnen van start wat mij betreft.   Ik heb naar een specifiek iemand geluisterd en doe gewoon de tekst in het reguliere MU-lettertype plaatsen zodat het voor iedereen goed lee

Aankondiging persconferentie op maandag 9 november 2020 Er staat een persmoment gepland voor zowel de FA als voor de KNVB op maandag 9 november aanstaande. Over de precieze inhoud worden nog geen

Bekendmaking nieuwe managers in de Championship & Keuken Kampioen Divisie In zowel Engeland als Nederland stond er deze ochtend een persmoment ingepland. Wat nu het verschil is tussen een per

Posted Images

Voornaam: Sanel

Achternaam: DeBrito

Geboortedatum: 28-05-1965

Nationaliteit: Nederlands

Voorkeursformatie: 4-4-2 diamant

Favoriete competitie: Bundesliga

Favoriete ploeg in jouw eigen land: Willem II

Favoriete ploeg in het buitenland: Hansa Rostock

Minst favoriete competitie: /

Minst favoriete ploeg in jouw eigen land: /

Minst favoriete ploeg in het buitenland: Leipzig/Bayern

Edited by Sanel

Voornaam: Pietro

Achternaam: Bosso

Geboortedatum: 21-11-1980

Nationaliteit: Italiaans 

Voorkeursformatie: 3-4-2, 3-5-2

Favoriete competitie: Serie A 

Favoriete ploeg in jouw eigen land: Inter

Favoriete ploeg in het buitenland: Ajax

Minst favoriete competitie: Premier League

Minst favoriete ploeg in jouw eigen land: Juventus 

Minst favoriete ploeg in het buitenland: Liverpool

Banner.png.a2ce3c670cc1ce076aa9dc0b23a916c6.png

Clash of the Tactics

We zitten inmiddels al op 29 aanmeldingen, dus het loopt al aardig storm! Aanmelden kan nog altijd en ook als we bezig zijn is het nog mogelijk om jezelf aan te melden. Want na afloop van elk seizoen kan er ingestroomd worden. 

Met de vraag om te stemmen op jouw voorkeurscompetitie waar we in gaan beginnen is nog geen duidelijke koploper terug te zien. De IJslandse Úrvalsdeild (3 stemmen) en de Engelse Championship (4 stemmen) gaan voorlopig aan kop, dus zoals het er nu voor staat beginnen we straks in IJsland én Engeland. Want ja, met nu al negenentwintig aanmeldingen hebben we te veel managers voor één competitie. 

Citaat

Stemmen tot nu toe

Championship (ENG) - 4

Úrvalsdeild (IJS) - 3

Premier League (ENG) - 2

Jupiler Pro League (BEL) - 2

Serie A (ITA) - 2

Keuken Kampioen Divisie (NED) - 1

Ligue 1 (FRA) - 1

La Liga Santander (SPA) - 1

Premjer Lig (RUS) - 1

1. Bundesliga (DUI) - 1

3. Liga of lager (DUI) - 1

Tipico Bundesliga (OOS) - 1

De opzet

Hoe we het gaan doen? We spelen één - en zo nu en dan twee - seizoenen per competitie. Daarna beginnen we weer praktisch opnieuw (ik start dan een nieuwe game) en dan gaan we aan de slag in een nieuw land en dus ook in een nieuwe competitie. De teams zullen voor het eerste seizoen worden toegekend via een loting, waarbij wel eerst aangegeven mag worden in welke van de twee (of misschien zelfs drie) competities je aan de slag wil.

Vanaf het punt dat we aan de slag gaan in een daarop volgende en dus nieuwe competitie, zal er op chronologische volgorde gekozen worden door jullie zelf. Degene die als laagste eindigde in competitie nummer één mag dan als eerste een nieuwe ploeg kiezen, daarna is degene aan de beurt die als laagste eindigde in de andere competitie waar we het eerste seizoen speelden. Etc. etc., tot we bij de kampioenen van het eerste seizoen zijn aanbeland die dan als laatste hun keuze kunnen en mogen maken. 

Zo komt iedereen waarschijnlijk wel een keer aan bod met een topteam, gaan we allemaal een keer aan de slag met een degradatiekandidaat en hopelijk kunnen we het dan iedereen naar zijn zin maken met deze editie van Clash of the Tactics! Vragen of opmerkingen? Trek gerust aan de bel :shine:

Next: De looks van jouw manager

@Michiel RAFC @Jeroen. @komodo25 @Titan @RubenS2 @Nummerke10 @delichris @Marius @Kelvin @FlyD @chrisje1993 @Thierryvane @Richarð. @spaansetukker @Karlo @van der Water @GAE EAGLES @Zeus @Geppiej @007mark @neva @Jespresso @rich ruzzian @Satyr @Nigel_ @Juca @Copywriter @Sanel @Regis

41 minuten geleden zei Satyr:

Dat wordt minimaal 2x een topteam voor mij, yes :classic_tongue:

:mrgy:

Stemmen op de competitie waar je wil starten kan overigens nog altijd hè guys. Laat gerust van je horen als je nog niet gestemd hebt.

Ik dacht dat de inschrijving al gesloten was maar hier alsnog mijn opgave:

Voornaam: Wilfred

Achternaam: Bouma

Geboortedatum: 15 juni 1978

Nationaliteit: Nederlands

Voorkeursformatie: 4-2-4, 4-3-3

Favoriete competitie: Premier League

Favoriete ploeg in jouw eigen land: PSV

Favoriete ploeg in het buitenland: Aston Villa

Minst favoriete competitie: Jupiler Pro League

Minst favoriete ploeg in jouw eigen land: Ajax 

Minst favoriete ploeg in het buitenland: Birmingham City

1 uur geleden zei Tim':

Ik dacht dat de inschrijving al gesloten was maar hier alsnog mijn opgave:

Het is nooit te laat om je in te schrijven. En met deze editie van CotT al helemaal :D Met Wilfred Bouma hebben we manager nummer 30 genoteerd; super tof dat iedereen al zo enthousiast direct reacties achterlaat, zich inschrijft en van zich laat horen :shine:

De eerste competitie is overigens ook al bekend. Via PB ben ik nog wat navraag gaan doen en de Engelse Championship is onverminderd populair. Met 24 ploegen is dat ook direct een lekker grote competitie, dus heel wat managers zouden daar al aan de slag kunnen gaan. Maar voor de snelle rekenaars onder ons; 30 is meer dan 24 en dus komt er sowieso nog een tweede competitie bij tijdens het eerste seizoen. Welke dat gaat worden, dat laten we nog even in het midden en zal ik later bekend maken.

Voor nu wil ik iedereen ook alvast het volgende vragen: hoe gaat jouw alter ego er uit zien als we gaan beginnen met FM21? Mag je hier plaatsen, of via een PB. Wat jij wil.

Spoiler

Huidskleur (1-5) *: 

Haarstijl & Haarkleur **: 

Gezichtsbeharing: Snor / sik / ringbaardje / baard

Kledingstijl: Pak met stropdas / Pak zonder stropdas / Overhemd met stropdas / Overhemd zonder stropdas / Trainingsbroek en trui

Bril: Ja / Nee

* 1 is een Wayne Rooney, 5 is een Arouna Koné en dan nog alles wat daar tussenin zit is ook mogelijk natuurlijk

** Eigen invulling. Ik probeer het zo goed mogelijk te interpreteren en straks na te maken ;) 

@Michiel RAFC @Jeroen. @komodo25 @Titan @RubenS2 @Nummerke10 @delichris @Marius @Kelvin @FlyD @chrisje1993 @Thierryvane @Richarð. @spaansetukker @Karlo @van der Water @GAE EAGLES @Zeus @Geppiej @007mark @neva @Jespresso @rich ruzzian @Satyr @Nigel_ @Juca @Copywriter @Sanel @Regis @Tim'

Huidskleur (1-5) *: 5

Haarstijl & Haarkleur **: Afro kapsel, zwart

Gezichtsbeharing: ringbaardje 

Kledingstijl: Overhemd zonder stropdas 

Bril: Nee

Edited by Geppiej

Huidskleur (1-5) *: 2

Haarstijl & Haarkleur **: Donkerbruin (netjes naar achter)

Gezichtsbeharing: Baard met snor

Kledingstijl: Pak met stropdas (donkerblauw pak met wit overhemd en grijze stropdas)

Bril: Nee

• Fantasy changed the title to [FM21 Sign-up] Clash of the Tactics