Fabian. Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 uur geleden zei nasje92: Zonder me er verder mee te bemoeien: Het genre dat de Gipsy Kings spelen, valt onder de noemer rumba catalan, een vrolijke muziekstijl die de Cubaanse rumba en de Spaanse flamenco laat samensmelten tot een zeer vrolijk en vaak dansbaar geheel. Hun bekendste nummers zijn Bamboléo, Volare en Djobi Djoba. Tijdens de Spaanse Burgeroorlog vluchtten de grootouders van de broers Reyes en Baliardo vanuit Catalonië naar Zuid-Frankrijk. Les Gitans, oorspronkelijk Kale, Spaanse zigeuners, vonden in het zuiden van Frankrijk een plek waar ze tot nu toe in vrede kunnen wonen, werken en leven Je zou ook voor Spanje kunnen kiezen volgens mij, zodat @Zeus gewoon zijn Franse inzending kan behouden. Maar goed, dat moeten jullie onderling verder maar uitvechten;) Nooit geweten dat Leo Blokhuis actief was op MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Gadver weer Zweden al ingepakt. Wacht al eventjes op die kans. Dan doen we deze dit keer: Land: Filipijnen Artiest: beabadoobee Nummer: Care Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 uur geleden zei Fabian.: Nooit geweten dat Leo Blokhuis actief was op MU Hahaha, ja zo kom je nog eens ergens achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Land: Japan Artiest: FAKE TYPE Nummer: Urban Caravan Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 (bewerkt) Land: Faeroer EilandenArtiest: Anton LiljedahlTitel: Saman Við TærYoutube: 186 views, dus allemaal even kijken, dan heeft ie 10% extra kijkers. 20 oktober 2020 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 uur geleden zei ivago: Gadver weer Zweden al ingepakt. Wacht al eventjes op die kans. Dan doen we deze dit keer: Land: Filipijnen Artiest: beabadoobee Nummer: Care Weliswaar met een ander nummer, maar de artiest heb ik een editie of 2/3 geleden ook al eens ingestuurd. :-) Wat mij betreft prima om het nog een keer te doen, maar dat je het in ieder geval weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 19 uur geleden zei Roprop: Weliswaar met een ander nummer, maar de artiest heb ik een editie of 2/3 geleden ook al eens ingestuurd. :-) Wat mij betreft prima om het nog een keer te doen, maar dat je het in ieder geval weet. Ow damn dat had ik helemaal niet door. @Titan dan verander ik liever als dat okee voor je is Land: Iran Artiest: Sevdaliza Titel: Rhode Ja @Zeus heeft die ook al eens ingezonden, maar da's al weer een jaar of twee (of zoiets?) geleden en deze is te goed om te laten liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 @ivago diskwalificeren i.v.m. oneerlijke concurrentie graag @Titan. Dat is veel en veels te goed voor hier. En dan is het imo nog verre van het beste nummer van dat album ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) Ja lap, @Zeusdie spontaan een erectie krijgt en @Erwin. die mijn eerste inzending gaat liken. @Titan kies dan zelf maar welke het moet worden (grapje hee, laatste inzending geldt) 21 oktober 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik zeg Sevdaliza met Darkest Hour of Wallflower! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) De logica uit eerdere posts in dit topic volgende betekent dat het nummer van @ivago het zwaar gaat krijgen met @Zeus die er wel heil in ziet. 21 oktober 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 minuut geleden zei Titan: De logica uit eerdere posts in dit topic volgende betekent dat het nummer van @ivago het zwaar gaat krijgen met @Zeus die er wel heil in ziet. Het is inderdaad of 0 van Zeus maar veel van de rest of twaalf van Zeus maar weinig van de rest. Maar gelukkig ken ik ivago als een purist! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Die beabadoobee is lekker aan de weg aan het timmeren de laatste tijd. Heb haar op meerdere kanalen al met hitjes voorbij zien komen. Oh, en de inzending van Nederland is een bekende van mij (watoverigensgeengarantieoppuntenis ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Man man man man man. Als dit het niveau is ga ik zelfs punten aan iemand geven die dat nooit zal verwachten Land: Uruguay Artiest: Upon Shadows Titel: Vanity's Bonfire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Mijn inzending komt in het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2020 MU Worldvisionsongfestival #30 Reminder Zeventien landen hebben zich tot dusver aangemeld voor het MU Worldsongfestival #30 in Australië, te weten: Oekraïne - @Zeus| Verenigde Staten - @Rogier. | Nederland - @Roprop | Wales - @chrisje1993 | Schotland - @Titan | België - @bas2204 | Denemarken - @Satyr | Noorwegen - @007mark | Engeland - @Fabian. | Canada - @nasje92 | Frankrijk - @Platina32 | Duitsland - @Grote Ree | Zweden - @Chiemel | Japan - @Badmuts | Faeröer Eilanden - @Kelvin | Iran - @ivago | Uruguay - @komodo25 Het gastvrije Melbourne hoopt uiteraard op nog meer deelnemers, dus een kleine oproep aan een aantal oud-deelnemers of actieve muziekposters: @hjs @Dysproz @Juca @himan @Vilhena @Lazvic @Christian. @Laki @Jeroen. @Chimpa @Erwin. @Kowet @The Saint @MetalMichael @Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Ik sla deze editie even over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Hopelijk nog een paar inschrijvingen, maar sta ook al te popelen om te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik wacht nog even @Chimpa af en wellicht kunnen we dan iets eerder starten. Verder geen signalen dat er nog inzendingen aan zitten te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Land: Australië Artiest: Fazerdaze Nummer: Lucky Girl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 3 uur geleden zei Titan: Ik wacht nog even @Chimpa af en wellicht kunnen we dan iets eerder starten. Verder geen signalen dat er nog inzendingen aan zitten te komen Komt vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik sla deze editie ook even over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Land: Finland Artiest: Founding Neverland Nummer: Whole Again Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) MU Worldvisionsongfestival #30 De aftrap De presentatie is dit jaar in handen van een magisch duo: Margot Robbie en Ruby Rose, van wie de laatstgenoemde een thuiswedstrijd speelt in het Southpark Theatre te Melbourne. Terwijl de twee dames van de beeldschermen afspatten, proberen de luisteraars en songfestivalfanaten van over de hele wereld zich te concentreren op de negentien deelnemende landen. Het thuisland is ook tijdens deze editie van de partij om de titel te verdedigen. De concurrentie lijkt echter moordend te zijn. Met trots presenteert het Australisch schoon de deelnemende nummers, aangekondigd in volgorde van aanmelding. De muziekparade zal derhalve afgetrapt worden door Oekraïne en worden afgesloten door Finland. Let's vote! Spoiler 1. Oekraïne 2. Verenigde Staten 3. Nederland 4. Wales 6. België 7. Noorwegen 8. Denemarken 9. Engeland 10. Canada 11. Frankrijk 12. Duitsland 13. Zweden 14. Japan 15. Faeröer Eilanden 16. Iran 17. Uruguay 18. Australië 19. Finland Spotify https://open.spotify.com/playlist/0Ag2ISqKEZZaBdB1yxTRg8?si=ryOurUXDQHOAqVHwV2saOQ Deadline 6 november 2020 Stemformat Spoiler 12 punten: 10 punten: 8 punten: 7 punten: 6 punten: 5 punten: 4 punten: 3 punten: 2 punten: 1 punt: Oekraïne - @Zeus| Verenigde Staten - @Rogier. | Nederland - @Roprop | Wales - @chrisje1993 | Schotland - @Titan | België - @bas2204 | Denemarken - @Satyr | Noorwegen - @007mark | Engeland - @Fabian. | Canada - @nasje92 | Frankrijk - @Platina32 | Duitsland - @Grote Ree | Zweden - @Chiemel | Japan - @Badmuts | Faeröer Eilanden - @Kelvin | Iran - @ivago | Uruguay - @komodo25 | Australië - @Erwin. | Finland - @Chimpa 29 oktober 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Eindelijk een editie waar alles op Spotify staat? Kan ik die makkelijk meerdere keren en blind luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten