Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Het Nederlands elftal van 2024

Erwin.

Aanbevolen berichten

Mijn eigen elftal van nominaties:

image.png.b9c43394cda4d3c32db230f742a5ef73.png

Trainer: Erik ten Hag
Had eigenlijk 2x Ihattaran genomineerd, omdat hij op de bank kwam als middenvelder. Daarom maar even voor Malen gekozen als rechtsbuiten. 

Deze post is overigens ook even voor mezelf. Benieuwd wat ik hier van ga vinden over 4 jaar ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zelf voor een 3-5-2 gegaan, maar als het een 4-3-3 moet zijn had ik het (als Depay niet al gekozen was op links) waarschijnlijk zo ingedeeld:

-------------------------------------- Depay -----------------------------------------

----- Bergwijn ------------------------------------------------------ Stengs -----

---------------------------------- Van de Beek ------------------------------------

---------------------- De Jong ------------------- Klaassen ----------------------

------------------------------------------------------------------------------------------

------ Wijndal ------- Van Dijk ------------ De Ligt ------ Dumfries -------

------------------------------------- Drommel --------------------------------------

Klaassen kan je zo inwisselen voor Koopmeiners, beetje 1 op 1. Verwacht meer dat Klaassen er op korte termijn inkomt en er niet meer uitgaat tot dus het EK 2024. Wijnaldum is inmiddels vast vervangen door Van de Beek.

Had Bosz als coach trouwens. Die heeft wel de ambitie uitgesproken ooit bondscoach te worden namelijk. Koeman zie ik misschien ook nog wel terugkomen, geen gekke optie.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie Klaassen Wijnaldum er nog niet zomaar uitspelen eerlijk gezegd. Ik verwacht een middenveld met Wijnaldum, De Jong en Vd Beek op korte termijn. De vraag is hoe lang Wijnaldum die positie dan vasthoudt én wie hem eruit gaat spelen.

2028 is leuk, maar ook wel een beetje gek. Als je daar een 22-jarige in wilt zetten, moet je een nu 14-jarige kiezen. De jongste in dat elftal zal daarom minimaal 24 zijn, waarschijnlijk ouder. Ik denk niet dat er ooit een Oranje-selectie is geweest waar de jongste speler ouder dan 23 was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Hwb:

Ik zie Klaassen Wijnaldum er nog niet zomaar uitspelen eerlijk gezegd. Ik verwacht een middenveld met Wijnaldum, De Jong en Vd Beek op korte termijn. De vraag is hoe lang Wijnaldum die positie dan vasthoudt én wie hem eruit gaat spelen.

Klaassen speelt De Roon er de komende tijd uit, en Van de Beek speelt te weinig, dus die zal die plek ook niet behouden denk ik. Wijnaldum is tegen die tijd in ieder geval 33, dus de vraag is inderdaad of hij dan nog fit genoeg is na het roofbouwvoetbal van Klopp (hij zal dat EK zelf vast nog wel willen). Maargoed, hetzelfde geldt voor Klaassen natuurlijk, die dan 31 is. Zou me daarom niet verbazen als er een ander staat. Zelfs Gravenberch is een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Hwb:

2028 is leuk, maar ook wel een beetje gek. Als je daar een 22-jarige in wilt zetten, moet je een nu 14-jarige kiezen. De jongste in dat elftal zal daarom minimaal 24 zijn, waarschijnlijk ouder. Ik denk niet dat er ooit een Oranje-selectie is geweest waar de jongste speler ouder dan 23 was.

Dit wilde ik ook zeggen, ja. Daar kun je alleen de spitspositie invullen (Shaqueel van Persie), de rest is puur gokwerk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit wilde ik ook zeggen, ja. Daar kun je alleen de spitspositie invullen (Shaqueel van Persie), de rest is puur gokwerk. 

Is die zo goed ja?

Ik vind het wel geinig eigenlijk. Namen als Frenkie de Jong en De Ligt kunnen er dan nog gewoon rondlopen. Kijken wat voor namen er voorbij komen qua de Unuvars van deze wereld is ook wel leuk imo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Is die zo goed ja?

Ik vind het wel geinig eigenlijk. Namen als Frenkie de Jong en De Ligt kunnen er dan nog gewoon rondlopen. Kijken wat voor namen er voorbij komen qua de Unuvars van deze wereld is ook wel leuk imo

Zie 'm alleen in highlights op de Feyenoord YT, scoort wel regelmatig en vaak ook wel toffe goals, maar dat deed Achahbar ook. Denk niet dat het superveel zegt ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Hwb:

Heb je gelijk in, misschien beter 2026 dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-11-2020 om 19:44 zei Rogier.:

Klaassen speelt De Roon er de komende tijd uit, en Van de Beek speelt te weinig, dus die zal die plek ook niet behouden denk ik. Wijnaldum is tegen die tijd in ieder geval 33, dus de vraag is inderdaad of hij dan nog fit genoeg is na het roofbouwvoetbal van Klopp (hij zal dat EK zelf vast nog wel willen). Maargoed, hetzelfde geldt voor Klaassen natuurlijk, die dan 31 is. Zou me daarom niet verbazen als er een ander staat. Zelfs Gravenberch is een optie.

Ik ging/ga ervan uit dat Vd Beek op 10 komt en Wijnaldum naast De Jong komt te staan. Heeft bij Liverpool tegenwoordig ook een veel meer controlerende rol. Had dat vandaag eigenlijk al verwacht, maar De Boer koos toch voor Klaassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2020 om 17:05 zei Chiemel:

Over 4 jaar wel, daar gaat het om. Gravenberch speelt over 4 jaar bij Vitesse of is door Juventus verhuurd om in het B-elftal van Sporting Portugal te spelen. 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/954099/gravenberch-in-vizier-van-juventus-een-puur-talent-echt-een-juweeltje.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

;c

Een belangrijk verschil met Gravenberch en de Bazoers van deze wereld is wel zijn mentaliteit. Nooit problemen met hem, en hij werkt er wel echt hard voor. Ook spelers als Tadic, Blind, Promes en nu ook Klaassen om hem heen gaat natuurlijk alleen maar helpen in de professionaliteit. Vroeg me afgelopen seizoen ook af waar zijn plafond lag, maar wat hij nu al laat zien is wel ontzettend volwassen voor een jongen die pas over een half jaar 19 wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lineup.png

Benieuwd hoe Hoever, Ihattaren, Rensch en Zirkzee zich gaan ontwikkelen. In potentie is dit een geweldig elftal, de vraag is alleen hoe realistisch het is dat deze gasten er over drie jaar allemaal al staan. Wel leuk om in 2024 eens terug te grijpen naar dit topic. 

bewerkt door tdogg16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dit topic. Vooral namen als Zeefuik, Ihattaren, Rensch en van de Beek.

@007mark ik zag dat je hierboven een opstelling maakte vooral voor jezelf om in 2024 te kunnen checken of je een beetje in de buurt zou zitten. Wil je hier nog op terugkomen of laat je de basis lekker zo? :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Geppiej:

Mooi dit topic. Vooral namen als Zeefuik, Ihattaren, Rensch en van de Beek.

@007mark ik zag dat je hierboven een opstelling maakte vooral voor jezelf om in 2024 te kunnen checken of je een beetje in de buurt zou zitten. Wil je hier nog op terugkomen of laat je de basis lekker zo? 

Vind het eerlijk gezegd zo slecht nog niet ;c Bijlow is absoluut mijn 1e keeper. Achterin is natuurlijk de concurrentie erg groot, maar Aké en Dumfries staan op het EK wel basis. Bakker is wel een missertje, terwijl Botman bij veel selecties wel erbij zou zijn.  

De Jong op het middenveld een zekerheidje, Gravenberch met een andere route had het kunnen zijn. Zie ik komende jaren echter nog wel goed komen. Aanstaande zomer wel te vroeg. Verder naar voren is Ihattaren natuurlijk kansloos, maar niet de enige die hem wat hoger had ingeschat. Malen gaat sowieso mee, en zie ik nog wel spelen ook. Zirkzee in goede vorm op het moment, benieuwd of Koeman hem meeneemt. Bergwijn op links ben ik geen fan van, maar zal wel mee gaan, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites