chrisje1993 Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik weet dat het pcm gedeelte hier verre van actief gebruikt word. Toch ben ik eens benieuwd of er animo is om mee te doen met het volgende binnen PCM. Concept: De titel verraad het al een beetje. Jullie worden de belchinezen binnen het wielrennen. Voor elke wedstrijd zal ik de startlijst posten en de etappe(s). Jullie kunnen vervolgens gaan proberen te gokken op de Top 3, Top 5, Top 10 of Winnaar. Dit is afhankelijk van welke ronde er gereden word. Ik zal niet alle rondes bespreken hierin. Ik zal alles simuleren en vervolgens de uitslag van de ronde en de uitslag van de voorspellingen hier posten. Zo gaan we kijken wie het beste een carrière switch kan maken naar belchinees en wie vooral niet. Aanmelden: Dit kan je door in het topic even aan te geven (mag geheel op je eigen manier) dat je mee wilt doen. Dit zodat ik je in de lijst kan zetten. Ook kan ik hierdoor zien hoeveel man er mee willen doen en of er wel genoeg animo voor is. Verder hoop ik op een mooi aantal deelnemers hiervoor. Een deadline zal later deze week verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik wil wel meedoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Op 14-10-2020 om 11:29 zei chrisje1993: (mag geheel op je eigen manier) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Ik wil gerust meedoen! Geef me maar een mention wanneer je verder gaat, dan zie ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Ben er wel voor in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 klinkt opzich wel leuk. Wat is de post frequentie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2020 1 uur geleden zei cairo: klinkt opzich wel leuk. Wat is de post frequentie? Voor nu ben ik even het kijken hoe de animo is. Tot nu toe dan 5 man. En de rondes wil ik toch proberen om de dag te regelen. Als iedereen lekker snel hun voorspellingen doorgeven kan dit natuurlijk sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 wil ook wel mee doen wellicht dan ik een keer mis maar dan geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2020 Hieronder het voorlopige schema. Zijn er wedstrijden die jullie nog missen of juist wedstrijden die jullie niet interessant vinden? En hebben jullie een probleem ermee als ik zelf ook mee ga doen zodat we op een 6 deelnemers zitten? @FlyD @neva @RubenS2 @D.J. @cairo Januari April Juli Australisch kampioenschap tijdrijden Winnaar Ronde van Vlaanderen Winnaar GP de Pologne Top 5 Australische kampioenschap weg Winnaar GP Al Pais Vasco Top 3 Ronde van Wallonie Top 5 Down Under's Route Top 5 Tour of Turkey Top 3 Ruta de San Juan Top 3 Parijs - Roubaix Winnaar Augustus Vuelta Ciclista a Mallorca Top 3 Amstel Gold Race Winnaar Vuelta e Espana Top 10 Colombiaans kampioenschap tijdrijden Winnaar Waalse Pijl Winnaar Parijs - Brussel Winnaar Argentijns kampioenschap tijdrijden Winnaar Benelux Tour Top 3 Februari Luik - Bastenaken - Luik Winnaar Colombiaans kampioenschap weg Winnaar Argentijns kampioenschap weg Winnaar September Vuelta a Valenciana Top 3 GP de Romandie Top 3 Britain's Tour Top 3 GP De Besseges Top 3 Kampioenschap van Vlaanderen Winnaar Tour of Maleisie Top 5 Mei Tour of Kroatie Top 3 Colombia Tour Top 3 Giro d'Italia Top 10 GP de Almeria Winnaar Norway Tour Top 3 Oktober Ruta de Andalucia Top 5 Criterium du Dauphine Top 5 Milaan - Turijn Winnaar Omloop Last News Winnaar GP of Guanxi Top 3 Juni Maart Sloveens kampioenschap tijdrijden Winnaar Kuurne - Brussel - Kuurne Winnaar Duits kampioenschap tijdrijden Winnaar Parijs - Nice Top 10 Amerikaans kampioenschap tijdrijden Winnaar Giro Adriatico Top 10 Nederlands kampioenschap tijdrijden Winnaar Milaan - San Remo Winnaar Belgisch kampioenschap tijdrijden Winnaar Vuelta a Cataluna Top 5 Zwitsers kampioenschap tijdrijden Winnaar Noors kampioenschap tijdrijden Winnaar Italiaans kampioenschap tijdrijden Winnaar Spaans kampioenschap tijdrijden Winnaar Brits kampioenschap tijdrijden Winnaar Iers kampioenschap tijdrijden Winnaar Frans kampioenschap tijdrijden Winnaar Oostenrijks kampioenschap tijdrijden Winnaar Pools kampioenschap tijdrijden Winnaar Luxemburgs kampioenschap tijdrijden Winnaar Zweeds kampioenschap tijdrjiden Winnaar Zweeds kampioenschap weg Winnaar Luxemburgs kampioenschap weg Winnaar Pools kampioenschap weg Winnaar Oostenrijks kampioenschap weg Winnaar Frans kampioenschap weg Winnaar Brits kampioenschap weg Winnaar Iers kampioenschap weg Winnaar Italiaans kampioenschap weg Winnaar Spaans kampioenschap weg Winnaar Zwitsers kampioenschap weg Winnaar Sloveen kampioenschap weg Winnaar Noors kampioenschap weg Winnaar Duits kampioenschap weg Winnaar Amerikaans kampioenschap weg Winnaar Nederlands kampioenschap weg Winnaar Belgisch kampioenschap weg Winnaar Deens kampioenschap weg Winnaar Tour de France Top 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Strade bianche mis ik of ik kijk niet goed. Ik heb er geen problemen mee als je mee doet. Aantal nationale kampioenschapen zoals Zweden, Noorwegen, Luxemburg en Ierland hoeft voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ik mis de Brabantse Pijl en Gent wevelgem. Voor mij hoeven niet al die kleinere rondjes zoals Besseges en Turkije, maar geen probleem als ze er wel tussen zitten uiteraard . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ik sluit me aan bij wat de heren boven mij reeds aanhaalden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Iets te veel koersen in mijn ogen. Vooral die kleine Spaanse rondjes hoeven voor mij niet. Maar het maakt me ook weer niet zo heel veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Vind het helemaal prima allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ik ga morgen even kijken om het schema wat aan te passen en dan zal er een definitief schema gepost worden en dan beginnen we met de eerste wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Het idee vind ik wel interessant maar zie het niet zitten om elke dag iets in te sturen. Have fun iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten