chrisje1993 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Ik weet dat het pcm gedeelte hier verre van actief gebruikt word. Toch ben ik eens benieuwd of er animo is om mee te doen met het volgende binnen PCM.  Concept: De titel verraad het al een beetje. Jullie worden de belchinezen binnen het wielrennen. Voor elke wedstrijd zal ik de startlijst posten en de etappe(s). Jullie kunnen vervolgens gaan proberen te gokken op de Top 3, Top 5, Top 10 of Winnaar. Dit is afhankelijk van welke ronde er gereden word. Ik zal niet alle rondes bespreken hierin. Ik zal alles simuleren en vervolgens de uitslag van de ronde en de uitslag van de voorspellingen hier posten. Zo gaan we kijken wie het beste een carrière switch kan maken naar belchinees en wie vooral niet.  Aanmelden: Dit kan je door in het topic even aan te geven (mag geheel op je eigen manier) dat je mee wilt doen. Dit zodat ik je in de lijst kan zetten. Ook kan ik hierdoor zien hoeveel man er mee willen doen en of er wel genoeg animo voor is.  Verder hoop ik op een mooi aantal deelnemers hiervoor. Een deadline zal later deze week verschijnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost October 14, 2020 Share Gepost October 14, 2020 Ik wil wel meedoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 15, 2020 Share Gepost October 15, 2020 Op 14-10-2020 om 11:29 zei chrisje1993: (mag geheel op je eigen manier) Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost October 16, 2020 Share Gepost October 16, 2020 Ik wil gerust meedoen! Geef me maar een mention wanneer je verder gaat, dan zie ik het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost October 16, 2020 Share Gepost October 16, 2020 Ben er wel voor in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cairo Gepost October 16, 2020 Share Gepost October 16, 2020 klinkt opzich wel leuk. Wat is de post frequentie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost October 16, 2020 Author Share Gepost October 16, 2020 1 uur geleden zei cairo: klinkt opzich wel leuk. Wat is de post frequentie? Voor nu ben ik even het kijken hoe de animo is. Tot nu toe dan 5 man. En de rondes wil ik toch proberen om de dag te regelen. Als iedereen lekker snel hun voorspellingen doorgeven kan dit natuurlijk sneller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cairo Gepost October 16, 2020 Share Gepost October 16, 2020 wil ook wel mee doen wellicht dan ik een keer mis maar dan geen punten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost October 17, 2020 Author Share Gepost October 17, 2020 Hieronder het voorlopige schema. Zijn er wedstrijden die jullie nog missen of juist wedstrijden die jullie niet interessant vinden? En hebben jullie een probleem ermee als ik zelf ook mee ga doen zodat we op een 6 deelnemers zitten?  @FlyD @neva @RubenS2 @D.J. @cairo     Januari   April   Juli  Australisch kampioenschap tijdrijden Winnaar  Ronde van Vlaanderen Winnaar  GP de Pologne Top 5 Australische kampioenschap weg Winnaar  GP Al Pais Vasco Top 3  Ronde van Wallonie Top 5 Down Under's Route Top 5  Tour of Turkey Top 3    Ruta de San Juan Top 3  Parijs - Roubaix Winnaar  Augustus  Vuelta Ciclista a Mallorca Top 3  Amstel Gold Race Winnaar  Vuelta e Espana Top 10 Colombiaans kampioenschap tijdrijden Winnaar  Waalse Pijl Winnaar  Parijs - Brussel Winnaar    Argentijns kampioenschap tijdrijden Winnaar  Benelux Tour Top 3 Februari   Luik - Bastenaken - Luik Winnaar    Colombiaans kampioenschap weg Winnaar  Argentijns kampioenschap weg Winnaar  September  Vuelta a Valenciana Top 3  GP de Romandie Top 3  Britain's Tour Top 3 GP De Besseges Top 3     Kampioenschap van Vlaanderen Winnaar Tour of Maleisie Top 5  Mei   Tour of Kroatie Top 3 Colombia Tour Top 3  Giro d'Italia Top 10    GP de Almeria Winnaar  Norway Tour Top 3  Oktober  Ruta de Andalucia Top 5  Criterium du Dauphine Top 5  Milaan - Turijn Winnaar Omloop Last News Winnaar     GP of Guanxi Top 3    Juni     Maart   Sloveens kampioenschap tijdrijden Winnaar    Kuurne - Brussel - Kuurne Winnaar  Duits kampioenschap tijdrijden Winnaar    Parijs - Nice Top 10  Amerikaans kampioenschap tijdrijden Winnaar    Giro Adriatico Top 10  Nederlands kampioenschap tijdrijden Winnaar    Milaan - San Remo Winnaar  Belgisch kampioenschap tijdrijden Winnaar    Vuelta a Cataluna Top 5  Zwitsers kampioenschap tijdrijden Winnaar       Noors kampioenschap tijdrijden Winnaar       Italiaans kampioenschap tijdrijden Winnaar       Spaans kampioenschap tijdrijden Winnaar       Brits kampioenschap tijdrijden Winnaar       Iers kampioenschap tijdrijden Winnaar       Frans kampioenschap tijdrijden Winnaar       Oostenrijks kampioenschap tijdrijden Winnaar       Pools kampioenschap tijdrijden Winnaar       Luxemburgs kampioenschap tijdrijden Winnaar       Zweeds kampioenschap tijdrjiden Winnaar       Zweeds kampioenschap weg Winnaar       Luxemburgs kampioenschap weg Winnaar       Pools kampioenschap weg Winnaar       Oostenrijks kampioenschap weg Winnaar       Frans kampioenschap weg Winnaar       Brits kampioenschap weg Winnaar       Iers kampioenschap weg Winnaar       Italiaans kampioenschap weg Winnaar       Spaans kampioenschap weg Winnaar       Zwitsers kampioenschap weg Winnaar       Sloveen kampioenschap weg Winnaar       Noors kampioenschap weg Winnaar       Duits kampioenschap weg Winnaar       Amerikaans kampioenschap weg Winnaar       Nederlands kampioenschap weg Winnaar       Belgisch kampioenschap weg Winnaar       Deens kampioenschap weg Winnaar       Tour de France Top 10     Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cairo Gepost October 17, 2020 Share Gepost October 17, 2020 Strade bianche mis ik of ik kijk niet goed. Ik heb er geen problemen mee als je mee doet. Aantal nationale kampioenschapen zoals Zweden, Noorwegen, Luxemburg en Ierland hoeft voor mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost October 17, 2020 Share Gepost October 17, 2020 Ik mis de Brabantse Pijl en Gent wevelgem. Voor mij hoeven niet al die kleinere rondjes zoals Besseges en Turkije, maar geen probleem als ze er wel tussen zitten uiteraard . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost October 18, 2020 Share Gepost October 18, 2020 Ik sluit me aan bij wat de heren boven mij reeds aanhaalden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost October 18, 2020 Share Gepost October 18, 2020 Iets te veel koersen in mijn ogen. Vooral die kleine Spaanse rondjes hoeven voor mij niet. Maar het maakt me ook weer niet zo heel veel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 18, 2020 Share Gepost October 18, 2020 Vind het helemaal prima allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost October 18, 2020 Author Share Gepost October 18, 2020 Ik ga morgen even kijken om het schema wat aan te passen en dan zal er een definitief schema gepost worden en dan beginnen we met de eerste wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 19, 2020 Share Gepost October 19, 2020 Het idee vind ik wel interessant maar zie het niet zitten om elke dag iets in te sturen. Have fun iig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts