nasje92 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Bas. Het blijft natuurlijk subjectief.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 december 2020 Auteur Share Geplaatst 8 december 2020 Als eerste nog terugkomend op de battle van Bas. Hier mocht alsnog gekozen worden om een artiest te stealen. Tot opluchten van Orveille Peck van @Richarð. zij worden namelijk gestolen door @nasje92. Voor Algiers van @Zeus betekent dit alsnog einde Voice. @nasje92 kiest in zijn voorlaatste battle ervoor om Azure Ryder van @007mark mee te nemen naar de volgende ronde. Aangezien @bas2204 en @ivago de andere artiesten niet willen stelen is het einde verhaal voor Jade Bird van @Erwin. en Dizzy van @Grote Ree. Battle 5 @bas2204 Auditie 5: Cleopatrick @Kowet Auditie 54: Twin Wild @Kowet Auditie 77: Smith & Burrows @ElPrincipito Deadline: 9-12 23:59 Uur Overzicht Steals: @nasje92 Orveille Peck @Richarð. @bas2204Hamilton Leithauser @Keko @ivago Pitou @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Mijn 2 inzendingen tegen elkaar, denk je een grote kans om door te gaan... moeten ze tegen Smith & Burrows... Haha! Ik ben benieuwd waar @bas2204 voor kiest! Ik had het wel geweten... 9 december 2020 bewerkt door Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Lastige battle, waarin voor mij de eerste twee performances aardig in elkaars straatje liggen en dat dan te vergelijken met Smith & Burrows. Bij laatstgenoemde hoor ik echt de pure stem van de artiesten, waarbij dat bij de andere performances wat lastiger te onderscheiden is. Ik zou voor Smith & Burrows gaan. Succes @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Cleopatrick vond ik een aangen,ame verrassing. Een rechttoe rechtaan rocknummer dat echter genoeg authenticiteit bezit om zich te onderscheiden. Die eigenheid was bij Twin Wild dan weer volledig zoek, naar mijn gevoel één groot rockcliché. Het pianootje van Smith & Burrows doet me erg aan R.E.M.'s Nightswimming denken in de strofes. Een mooie compositie die raakt en begeesterd en een vocaal sterke prestatie waarbij Editors' frontman Tom Smith nog maar eens laat horen hoe mooi zijn stem in de diepte klinkt. Erg, erg mooi nummer, wat me spijt voor @Kowet maar het kwaliteitsverschil is imo kolossaal. Ik kan alleen maar hopen dat @bas2204 dit niet hoort, en voor één van de rockers kiest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Het was lastig bij het samenstellen van de battle en zo kwam ik uiteindelijk uit op het bij elkaar zetten van deze drie (in ieder geval van origine) rockstemmen. Cleopatrick start met een goed optreden. Inderdaad een redelijk rechttoe rechtaan rocknummer, maar wel eentje mmeteen lekker tempo en gewoon een goede zanger. Steekt zeker boven het maaiveld uit. Een optreden om trots op te zijn. Twin Wild mogen als tweede en slaan wat mij betreft de plank mis. Ik hoor hier redelijk 13 in een dozijn rock. Jammer. Smith & Burrows had ik bij de auditie al van aangegeven dat het behoort tot mijn favorieten. Tom Smith gebruikt zijn mooie diepe stem normaal ook voor de rock van Editors, maar laat ook horen in simpelere setting met gemak overeind te blijven. Spoiler Ik neem Smith & Burrows mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Jammer maar het was te verwachten dat Smith & Burrows door zouden gaan. Ik had dezelfde keuze uiteraard gemaakt. Misschien wel de grote favoriet om The Voice MU te winnen... Benieuwd of Cleopatrick nog gesteald gaat worden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 december 2020 Auteur Share Geplaatst 9 december 2020 @bas2204 kiest ervoor om in deze battle tegen voor Smith & Burrows van @ElPrincipito. Voor @Kowet betekent dit dat hij meteen 2 artiesten kwijt raakt. Zowel Cleopatrick als Twin Wild worden niet gestolen. Battle 5 @ivago Auditie 17: Hydrogen Sea @007mark Auditie 26: Kadaver @Jeroen. Auditie 64: Joy Crookes @Rogier. Deadline: 10-12 23:59 Uur Overzicht steal: @nasje92 Orveille Peck @Richarð. @bas2204 Hamilton Leithauser @Keko @ivago Pitou @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 @chrisje1993Orville Peck, niet Orveille Peck! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Hoppa, weer éën door! Bedankt coach @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Poeh, volgens mij is dit een lastige voor je @ivago. Allemaal uniek en sterk in zijn of haar genre en ik snap dan ook dat je voor alle 3 gedraaid bent. Ik denk dat ik in dit geval zou gaan voor Joy Crookes, omdat ik vind dat zij net iets meer uitgesproken is met haar stemgeluid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Hydrogen Sea brengt een weinig om het lijf maar catchy electro pop nummertje. Ik kan het best smaken, maar vind de vocals nogal oppervlakkig en dat laat me twijfelen of zij live overeind blijven. Kadavar doet me 70's Bowie-Brian Eno aan en wat deze man laat horen doet me vermoeden dat hij beter stand houdt. Ik denk dat ik bij de blinds het meest enthousiast was over Joy Crookes. Haar auditie heb ik ondertussen al tig keren beluisterd, en blijft me pakken. Dat ze tevens een plezier is om naar te kijken is handig meegenomen De song zelf is wat vlak, maar haar stemtimbre, die zwoele klankkleur laat me toch weer een beetje smelten en die wil ik dan ook absoluut live horen. Ik geloof in een steal voor Kadavar, en neem zelf Joy Crookes mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) YAS! @ivago (en kenner @nasje92) Twijfelde beetje over de song. Zang is erg sterk, maar kon me voorstellen dat het niet genoeg was. Klein risico'tje, en had achteraf misschien wat meer van een ander deel van haar muziek kunnen laten horen (wat live wat moeilijker gaat). Maar soit, door. 10 december 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zonde, maar had al beetje verwacht na het commentaar van de auditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik ga hier op mijn knop drukken voor KADAVAR. Ik heb wel eens wat van hun hardere werk gehoord en ik denk dat dat wel een mooie aanvulling op mijn team kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 december 2020 Auteur Share Geplaatst 10 december 2020 @ivago heeft ervoor gekozen om Joy Crookes van @Rogier. mee te nemen en had de hoop dat Kadaver nog gestolen ging worden. Uiteindelijk en kwartier voor de deadline besloot @bas2204 om Kadavar van @Jeroen. te stelen. Voor Hamilton Leithauser van @Keko is het dan alsnog geen volgende ronde. Laatste battle @nasje92 Auditie 27: Loma @Richarð. Auditie 37: Sevana Siren @Rogier. Auditie 40: The Indien @007mark Deadline: 11-12 23:59 Uur Overzicht Steal: @nasje92 Orville Peck @Richarð. @bas2204Kadaver @Jeroen. @ivago Pitou @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Uhm, @chrisje1993, volgens mij heb je nu de laatste battle van @ivago gepost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Jep, dit komt niet uit team Nasje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 Dit is inderdaad de laatste battle van @ivago. Was volgens mij het slapen gister avond. Maar goed dan is de laatste battle van @ivagoeerst aan de beurt hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Succes @ivago Mijn advies: Loma komt met een heel eentonig nummer wat mij betreft. Ook vocaal gezien blijft het erg oppervlakkig. Het is wel een uniek nummer, maar uniek saai. Sevana oogt fris en fruitig en is vocaal gezien misschien wel de beste van deze 3, maar als je met een song over Mango's aankomt, ben je wat mij betreft gauw uitgepraat. Weinig geloofwaardigheid aan. Door naar Pripyat of uit een scene uit The 100. Deze dame heeft een mooie helder stem en is wat mij betreft de meest uigesprokene van de 3. Ik zou voor The Indien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Loma is wel erg iel wat mij betreft. Ik zou de keuze maken tussen Sevana en The Indien, waarbij mijn persoonlijke voorkeur ook bij The Indien ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 @ivago is nog niet tot een besluit gekomen bij zijn vervroegde laatste battle. Ik wil hem daarom nog wel een dag de tijd geven ook ivm mogelijke steal. Dus die heeft nu de zelfde deadline als de volgende battle. En om op dezelfde manier verder te gaan komt nu de laatste battle van @bas2204 Auditie 30: Lorren @Titan Auditie 79: Young Gun Silver Fox @Grote Ree Deadline 12-12 22:00 Uur Overzicht steals: @nasje92 Orville Peck @Richarð. @bas2204Kadaver @Jeroen. @ivago Pitou @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 2 vocaal sterke optredens, lijkt me een lastige keuze omdat ze ook niet vergelijkbaar zijn. Ik zou gaan voor Young Gun Silver Fox omdat ik het idee heb dat hier weinig vergelijkbaars van in de liveshow zit. Ik ga in elk geval bij beide laatste battles geen steal inzetten ongeacht de afvaller. Orville gefeliciteerd. @bas2204 succes met deze laatste battle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Mijn mede coach verwoord het hierboven al heel goed. Vocaal twee hele sterke optredens die het mij heel moeilijk maken. Lorrèn geeft een prachtig nummer weg die haar mooie kopstem bloot legt. Ook vind ik het bij haar heel mooi dat ze soms wat extra lucht erdoor mixt, wat haar wel herkenbaar maakt. Young Gun Silver Fox is weer zo'n persoonlijke favoriet van mij en ik weet uit ervaring dan ook dat live hetzelfde kan worden geleverd. Licht swingende niets aan de hand pop met een zeer onderscheidende hoge mannenstem. Dit is echt heel lastig. Maar ik neem uiteindelijk mee Spoiler Young Gun Silver Fox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) Fijn dat er in ieder geval nog één act van mij door is. Dat was in mijn ogen ook direct mijn sterkste artiest. Ik zat nog wel even te billenknijpen want die Lorrèn zette er echt wel even wat kwaliteit tegenover. Had er ook vrede mee gehad om door haar uitgeschakeld te worden. Evengoed natuurlijk content met de keuze van @bas2204. Ik wist op voorhand natuurlijk al wel dat Young Gun Silver Fox bij jou in een warm bad terecht zou komen. 12 december 2020 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten