nasje92 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 20 minuten geleden zei ElPrincipito: Ligt eraan of je op Smith & Burrows stemt. Anders niet. Groet @chrisje1993 Haha oke dan ga ik voor Olsen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Smith & Burrows zonder enige twijfel. Wat een kattengejank was die ander zeg @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Kan Angel Olsen nog wel bekoren, maar vind Smith & Burrows net even beter. Niet hun beste optreden, maar zij krijgen mijn stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei nasje92: Mogen de overige coaches ook stemmen? Nee wil het nu volledig van het publiek af laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 19 uur geleden zei chrisje1993: Nee wil het nu volledig van het publiek af laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Het verschil is duidelijk denk ik, maar ook ik ga voor Smith & Burrows. Ik vind ze allebei niet echt wat, maar S&B klinkt toch wel ff een tikkie beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Ik twijfelde omdat ik deze opname an sich niet sterk vindt van Smith & Burrows. Gezien hun voorsprong kan een stem op Angel Olsen ook geen kwaad. Die verdient het ook niet om zo afgemaakt te worden namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2021 Met een duidelijke meerderheid van de stemmen mogen we Smith & Burrows van @ElPrincipito feliciteren met een plek in de finale. Voor Angel Olsen van @Bolderbast is de halve finale het eindstation. Ook voor coach @bas2204 betekent dit zijn eerste artiest in de finale. Dan door naar de tweede halve finale: Yola @Bolderbast: Joy Crookes @Rogier. Deadline stemmen: Zaterdag 23-1 15:00 Uur @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Mijn stem gaat naar Yola van @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Hoewel de stijl van muziek van Joy meer bij mijn voorkeur past ga ik ook voor Yola. Indrukwekkend nummer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Joy Dat andere is niet om aan te horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Ik vind die Yola weinig spannend. Ze heeft een goede stem, maar ik vind het tegelijkertijd ook weinig onderscheidend. Dat laatste heeft Joy al meer. 99 van de 100 keer zou ik dus ook voor iemand als Joy gaan hier. Echter, hoe langer ik naar die Joy luister, hoe meer ik mij besef dat het muzikaal eigenlijk wel erg karig is. Ook vocaal vind ik het gewoon niet imponerend of mooi, dat nasale irriteert mij ook. Uiteindelijk kies ik dan maar uit armoe voor Yola, omdat zij in elk geval nog kan zingen. Maar vooral is dit weer een extra besefmomentje dat Rayman met zijn rauwe talent weeral van hoger niveau was geweest dan deze twee. Lekker gewerkt @ivago! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 1 uur geleden zei Zeus: Ik vind die Yola weinig spannend. Ze heeft een goede stem, maar ik vind het tegelijkertijd ook weinig onderscheidend. Dat laatste heeft Joy al meer. 99 van de 100 keer zou ik dus ook voor iemand als Joy gaan hier. Echter, hoe langer ik naar die Joy luister, hoe meer ik mij besef dat het muzikaal eigenlijk wel erg karig is. Ook vocaal vind ik het gewoon niet imponerend of mooi, dat nasale irriteert mij ook. Uiteindelijk kies ik dan maar uit armoe voor Yola, omdat zij in elk geval nog kan zingen. Maar vooral is dit weer een extra besefmomentje dat Rayman met zijn rauwe talent weeral van hoger niveau was geweest dan deze twee. Lekker gewerkt @ivago! Zolang je 't zelf blijft geloven ben ik al lang blij voor je, lief zeugje van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Vind het allebei niet bijzonder. Mijn stem gaat, omdat ik het het minst slecht vond van deze twee, naar Joy Crookes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Het is allebei niet mijn cup of tea, maar mijn keus gaat naar Yola van Bolderbast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2021 Ook hier hebben we een vrij duidelijke winnares gekregen. Met 4 stemmen tegen 2 stemmen zien we Yola @Bolderbast van team @nasje92 terug in de finale. Doordat Joy Crookes @Rogier. van team @ivago niet doorgaat zal coach Ivago het in de finale moeten doen zonder een artiest van hem zelf. De laatste halve finale gaat nog tussen: Zach Williams @chrisje1993: Young Gun Silver Fox @Grote Ree: DEADLINE Stemmen: Zaterdag 30-1 15:00 Uur @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Jeroen. @Kowet @Titan @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @ElPrincipito @ivago (ja jij mag nu ook stemmen) @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Zach Williams Geen lastige keus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Zach Williams Mooie stem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Geen plaats in de finale voor Team ivago. Dat vind ik vooral sneu voor @Bolderbast en @Rogier. en hun artiesten. En natuurlijk ook voor @Zeus die al weken hartverscheurend huilend alle clips van Rayman zit te bingen in een infinite loop. Voor mezelf was dit vooral een erg aangename ervaring, ik heb me hierbij ontzettend geamuseerd. Mijn dank gaat hiervoor uit naar alle inzenders, en in het bijzonder naar medecoaches @nasje92 en @bas2204 waarmee het toch fijn samen- en tegenwerken was. Grootste dank aan @chrisje1993 om mij als coach aan te stellen, en om deze The Voice onberispelijk te leiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Jammer van de loting denk ik ook @ivago. Deze clip was vocaal minder dan ze eigenlijk kan, en dan leg je het af als mensen het nummer niet waarderen en voor de stem in enkel en alleen dit nummer gaan. Denk dat we met een andere loting of de onbegeleide versie meer kans hadden. Maar soit, zou leuk zijn als meer mensen haar nu op hun radar hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Moeilijke keuze voor mij deze keer, maar ik ga voor Zach Williams die ook bonuspunten krijgt voor de locatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 1 uur geleden zei ivago: Geen plaats in de finale voor Team ivago. Dat vind ik vooral sneu voor @Bolderbast en @Rogier. en hun artiesten. En natuurlijk ook voor @Zeus die al weken hartverscheurend huilend alle clips van Rayman zit te bingen in een infinite loop. Voor mezelf was dit vooral een erg aangename ervaring, ik heb me hierbij ontzettend geamuseerd. Mijn dank gaat hiervoor uit naar alle inzenders, en in het bijzonder naar medecoaches @nasje92 en @bas2204 waarmee het toch fijn samen- en tegenwerken was. Grootste dank aan @chrisje1993 om mij als coach aan te stellen, en om deze The Voice onberispelijk te leiden. Geheel wederzijds:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Met Yola alvast 1 finale kandidaat, das mooi! Hopelijk komt er een tweede bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Lastige keuze hoor. De stem van Zach Williams vind ik wel uitgesprokener, maar het is totaal niet mijn kopje thee. Young Gun Silver Fox zou ik zelf wel luisteren, maar is dat vocaal goed genoeg voor een finaleplek? Dat vind ik nou ook weer niet. Gewoon een erg leuk bandje. Toch kies ik voor Young Gun Silver Fox. Zach Williams doet me gewoon niets. @ivago: Helaas, maar we hadden het al verwacht dat die mysterieuze Angel het toneel zou moeten verlaten. Dank voor je rol als coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Op 24-1-2021 om 09:46 zei ivago: Geen plaats in de finale voor Team ivago. Dat vind ik vooral sneu voor @Bolderbast en @Rogier. en hun artiesten. En natuurlijk ook voor @Zeus die al weken hartverscheurend huilend alle clips van Rayman zit te bingen in een infinite loop. Voor mezelf was dit vooral een erg aangename ervaring, ik heb me hierbij ontzettend geamuseerd. Mijn dank gaat hiervoor uit naar alle inzenders, en in het bijzonder naar medecoaches @nasje92 en @bas2204 waarmee het toch fijn samen- en tegenwerken was. Grootste dank aan @chrisje1993 om mij als coach aan te stellen, en om deze The Voice onberispelijk te leiden. Het was een eer je als medecoach te hebben hier! Ik hoop dat je in de finale nog even je ongezouten mening kan geven over de inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten