Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

g21uHVQ.png

Met een duidelijke meerderheid van de stemmen mogen we Smith & Burrows van @ElPrincipito feliciteren met een plek in de finale. Voor Angel Olsen van @Bolderbast is de halve finale het eindstation.  Ook voor coach @bas2204 betekent dit zijn eerste artiest in de finale. 

Dan door naar de tweede halve finale:

Yola @Bolderbast:

Joy Crookes @Rogier.

Deadline stemmen: Zaterdag 23-1 15:00 Uur

@Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @ElPrincipito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die Yola weinig spannend. Ze heeft een goede stem, maar ik vind het tegelijkertijd ook weinig onderscheidend. Dat laatste heeft Joy al meer. 99 van de 100 keer zou ik dus ook voor iemand als Joy gaan hier. Echter, hoe langer ik naar die Joy luister, hoe meer ik mij besef dat het muzikaal eigenlijk wel erg karig is. Ook vocaal vind ik het gewoon niet imponerend of mooi, dat nasale irriteert mij ook. 

Uiteindelijk kies ik dan maar uit armoe voor Yola, omdat zij in elk geval nog kan zingen. Maar vooral is dit weer een extra besefmomentje dat Rayman met zijn rauwe talent weeral van hoger niveau was geweest dan deze twee. Lekker gewerkt @ivago!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Ik vind die Yola weinig spannend. Ze heeft een goede stem, maar ik vind het tegelijkertijd ook weinig onderscheidend. Dat laatste heeft Joy al meer. 99 van de 100 keer zou ik dus ook voor iemand als Joy gaan hier. Echter, hoe langer ik naar die Joy luister, hoe meer ik mij besef dat het muzikaal eigenlijk wel erg karig is. Ook vocaal vind ik het gewoon niet imponerend of mooi, dat nasale irriteert mij ook. 

Uiteindelijk kies ik dan maar uit armoe voor Yola, omdat zij in elk geval nog kan zingen. Maar vooral is dit weer een extra besefmomentje dat Rayman met zijn rauwe talent weeral van hoger niveau was geweest dan deze twee. Lekker gewerkt @ivago!

Zolang je 't zelf blijft geloven ben ik al lang blij voor je, lief zeugje van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

i4BwSGU.png

Ook hier hebben we een vrij duidelijke winnares gekregen. Met 4 stemmen tegen 2 stemmen zien we Yola  @Bolderbast van team @nasje92 terug in de finale. Doordat Joy Crookes  @Rogier. van team @ivago niet doorgaat zal coach Ivago het in de finale moeten doen zonder een artiest van hem zelf. 

De laatste halve finale gaat nog tussen:

Zach Williams @chrisje1993:

Young Gun Silver Fox @Grote Ree:

DEADLINE Stemmen: Zaterdag 30-1 15:00 Uur

@Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Jeroen. @Kowet @Titan @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @ElPrincipito @ivago (ja jij mag nu ook stemmen) @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen plaats in de finale voor Team ivago. Dat vind ik vooral sneu voor @Bolderbast en @Rogier. en hun artiesten. En natuurlijk ook voor @Zeus die al weken hartverscheurend huilend alle clips van Rayman zit te bingen in een infinite loop.

Voor mezelf was dit vooral een erg aangename ervaring, ik heb me hierbij ontzettend geamuseerd. Mijn dank gaat hiervoor uit naar alle inzenders, en in het bijzonder naar medecoaches @nasje92 en @bas2204 waarmee het toch fijn samen- en tegenwerken was.

Grootste dank aan @chrisje1993 om mij als coach aan te stellen, en om deze The Voice onberispelijk te leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van de loting denk ik ook @ivago. Deze clip was vocaal minder dan ze eigenlijk kan, en dan leg je het af als mensen het nummer niet waarderen en voor de stem in enkel en alleen dit nummer gaan. Denk dat we met een andere loting of de onbegeleide versie meer kans hadden. Maar soit, zou leuk zijn als meer mensen haar nu op hun radar hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ivago:

Geen plaats in de finale voor Team ivago. Dat vind ik vooral sneu voor @Bolderbast en @Rogier. en hun artiesten. En natuurlijk ook voor @Zeus die al weken hartverscheurend huilend alle clips van Rayman zit te bingen in een infinite loop.

Voor mezelf was dit vooral een erg aangename ervaring, ik heb me hierbij ontzettend geamuseerd. Mijn dank gaat hiervoor uit naar alle inzenders, en in het bijzonder naar medecoaches @nasje92 en @bas2204 waarmee het toch fijn samen- en tegenwerken was.

Grootste dank aan @chrisje1993 om mij als coach aan te stellen, en om deze The Voice onberispelijk te leiden.

Geheel wederzijds:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastige keuze hoor. De stem van Zach Williams vind ik wel uitgesprokener, maar het is totaal niet mijn kopje thee. Young Gun Silver Fox zou ik zelf wel luisteren, maar is dat vocaal goed genoeg voor een finaleplek? Dat vind ik nou ook weer niet. Gewoon een erg leuk bandje. 

Toch kies ik voor Young Gun Silver Fox. Zach Williams doet me gewoon niets.

@ivago: Helaas, maar we hadden het al verwacht dat die mysterieuze Angel het toneel zou moeten verlaten. Dank voor je rol als coach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-1-2021 om 09:46 zei ivago:

Het was een eer je als medecoach te hebben hier! Ik hoop dat je in de finale nog even je ongezouten mening kan geven over de inzendingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites