ElPrincipito Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 @chrisje1993 moeten de live-versies nieuwe nummers zijn, of mag het ook de live versie zijn van een al gekozen nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 1 minuut geleden zei ElPrincipito: @chrisje1993 moeten de live-versies nieuwe nummers zijn, of mag het ook de live versie zijn van een al gekozen nummer? Eerder ingezonden nummers mogen niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 3 uur geleden zei ivago: @komodo25 @TheSaint @007mark @Zeus @Rogier. @Bolderbast Ik kreeg van @Keko al een mail met enkele voorstellen. Doen jullie dat ook? Thanks! Zal er zo even naar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 2 uur geleden zei chrisje1993: Eerder ingezonden nummers mogen niet! Als je nu 3 nummers instuurt naar de coach mag 1 van die 2 afvallers dan wel in de liveshow? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 Zojuist zei komodo25: Als je nu 3 nummers instuurt naar de coach mag 1 van die 2 afvallers dan wel in de liveshow? Ja alleen de nummers waarmee de artiest hier al meegedaan heeft mogen niet nog een keer gebruikt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Volgende keer stuur ik gewoon weer muziek in mijn eigen straatje in hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 22 minuten geleden zei Erwin.: Volgende keer stuur ik gewoon weer muziek in mijn eigen straatje in hoor Het is je van harte gegund dat je allerlei live-performances van Tiziano Ferro moet luisteren om een liedje uit te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Behalve @Zeusiedereen gehoord en mee afgestemd Ik verwacht dan ook van de Oppergod een blitz appearance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Hier alle nummers ingestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Hier ook zojuist voor al mijn deelnemers de nummers doorgegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 We zijn aangekomen bij de Knockouts. Hierbij zullen er máár twee artiesten door gaan naar de Halve Finale. In deze ronde zal er per team gekeken worden naar alle inzendingen. Dit keer zal er ook gestemd gaan worden. Je mag stemmen als je geen enkele artiest hebt in dat team. De twee overige coaches mogen ook stemmen. Verder hebben @KayDeManaager en @Sophomore ook aangegeven in het begin om in het publiek te gaan zitten en dus ook die mogen hun stem uitbrengen. De artiest met de meeste stemmen gaat meteen door. De coach mag voor de laatste keer zijn stempel drukken en de tweede artiest uitkiezen die doorgaat. Zijn er verder nog vragen stel ze gerust. We gaan beginnen met team @nasje92 Ron Pope @ElPrincipito Tiziano Ferro @Erwin. Yola @Bolderbast Zach Williams @chrisje1993 Augustana @ElPrincipito Azure Ryder @007mark Orville Peck @Richarð. Deadline voor het stemmen: Woensdag 23-12 23:59 Mensen die mogen stemmen: @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Keko @komodo25 @Kowet @The Saint @Titan @Zeus @bas2204 @Grote Ree @KayDeManaager @Sophomore Mensen die misschien ook nog willen stemmen? @Tamara84 @Badmuts @Chiemel @Roprop @Satyr @Vilhena @Christian. @Lazvic @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Ik stem wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Voeg mij ook maar toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Je stem uitbrengen natuurlijk in een pb! Aan @ivago wil ik vragen om met @Keko en @Zeus nog een snel een beslissing te maken over de nieuwe inzending. 19 december 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Wat is eigenlijk de reden dat je per pb moet stemmen? Dat kan toch openbaar? Zorgt ook voor wat discussie en interactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2020 Auteur Share Geplaatst 20 december 2020 41 minuten geleden zei Bolderbast: Wat is eigenlijk de reden dat je per pb moet stemmen? Dat kan toch openbaar? Zorgt ook voor wat discussie en interactie. Goeie vraag eigenlijk. De reden dat ik hiervoor gekozen heb is, omdat in het echt stem je ja ook niet openbaar, maar worden alle stemmen geteld en dan pas bekend gemaakt wie de meeste stemmen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 1 uur geleden zei Bolderbast: Wat is eigenlijk de reden dat je per pb moet stemmen? Dat kan toch openbaar? Zorgt ook voor wat discussie en interactie. Ik volg jou hierin. The Voice lijkt altijd wat stil te vallen eens de live rondes er zijn, en dat komt doordat de interactie grotendeels wegvalt. Misschien toch een denkpiste @chrisje1993? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2020 Auteur Share Geplaatst 20 december 2020 3 minuten geleden zei ivago: Ik volg jou hierin. The Voice lijkt altijd wat stil te vallen eens de live rondes er zijn, en dat komt doordat de interactie grotendeels wegvalt. Misschien toch een denkpiste @chrisje1993? Ik ga hierover nadenken voor de Halve Finale en de Finale. Deze ronde zal nog even zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 december 2020 Auteur Share Geplaatst 24 december 2020 Alle stemmen zijn geteld! Twee artiesten hadden GEEN enkele stem mogen ontvangen. Tiziano Ferro en Augustana van @Erwin. en @ElPrincipito. Drie artiesten hebben EEN stem gekregen. Ron Pope, Yola en Orville Peck van @ElPrincipito, @Bolderbast en @Richarð.. Dan gaan we naar beste twee volgens de stemmers. Met DRIE stemmen als tweede geëindigd: Azure Ryder van @007mark. Hiermee mag ik Zach Williams van @chrisje1993 alvast feliciteren met een plek in de Halve Finale! Aan @nasje92 de keus om nog 1 artiest mee te nemen. Als tweede is het aan het team van @bas2204 The Teskey Brothers: @chrisje1993 Esparanza Spalding: @The Saint Marcus King: @Fabian. A Balladeer: @ElPrincipito Smith & Burrows: @ElPrincipito Young Gun Silver Fox: @Grote Ree Kadavar: @Jeroen. DEADLINE voor het stemmen: Woensdag 30-12 15:00 Uur @Erwin. @Bolderbast @007mark @Richarð. @komodo25 @Zeus @Rogier. @Keko @Kowet @nasje92 @ivago @Titan @Tamara84 @Satyr @Badmuts @KayDeManaager @Sophomore @Chiemel @Roprop @Vilhena @Christian. @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Dit had ik wel verwacht! Ik neem Yola mee naar de finale. Veruit de meest veelzijdige in dit bonte gezelschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Helaas tweede in de stemmingen en niet gekozen door de coach :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Je mag mij wel uit de mentions halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Op 24-12-2020 om 10:21 zei nasje92: Dit had ik wel verwacht! Ik neem Yola mee naar de finale. Veruit de meest veelzijdige in dit bonte gezelschap. Ik zag meer in Azure... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 10 uur geleden zei ivago: Ik zag meer in Azure... Ja snap ik wel! Heb tussen deze twee getwijfeld. Als je dan verder gaat kijken dan is er eigenlijk vrijwel geen interessant livecontent meer beschikbaar van Azure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Dan zat ik wel juist, want ik had Yola ook bovenaan mijn lijstje gezet bij jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten