ElPrincipito Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ingezonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ik zal ook nog even kijken of ik vanavond of morgenochtend wat kan inzenden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Mooi gemêleerd gezelschap aan coaches. Ik hoop dat mijn inzendingen in de smaak vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Benieuwd of mijn inzendingen er doorheen gaan komen. Heb wel enigszins rekening gehouden met de coaches, met name ivago en Bas. Nasje ken ik wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Succes alle coaches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 10 uur geleden zei Zeus: Benieuwd of mijn inzendingen er doorheen gaan komen. Heb wel enigszins rekening gehouden met de coaches, met name ivago en Bas. Nasje ken ik wat minder. Bij mij zou het me niet verbazen als ik na de blinds nog maar 1 artiest over heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 @chrisje1993 2 kleine vragen; - Wanneer is een artiest 'te' bekend? Voor mijn arsenaal zijn de artiesten redelijk bekend, maar dat hoeft natuurlijk niet zo voor iedereen te zijn (max. aantal YT-views bijvoorbeeld?) - Wat is de exacte deadline? Het lukt me later vandaag om wat in te sturen namelijk, maar ik verwacht tegen het einde van de middag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Volgens mij staat de deadline op 6 uur vanmiddag voor het insturen in principe. En wat betreft bekendheid ligt dan puur in de handen van onze organisator. Dat laatste is ook lastig om te koppelen aan vaste aantallen views of iets dergelijks. Sommige artiesten zijn in andere landen enorm en hier in Nederland/België nauwelijks bekend en andersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2020 2 uur geleden zei Rogier.: @chrisje1993 2 kleine vragen; - Wanneer is een artiest 'te' bekend? Voor mijn arsenaal zijn de artiesten redelijk bekend, maar dat hoeft natuurlijk niet zo voor iedereen te zijn (max. aantal YT-views bijvoorbeeld?) - Wat is de exacte deadline? Het lukt me later vandaag om wat in te sturen namelijk, maar ik verwacht tegen het einde van de middag Deadline is vandaag 18:00 uur. Wanneer is een artiest te bekend is natuurlijk zoals @bas2204 ook al hierboven uitlegt erg moeilijk te bepalen. Als je artiesten hebt die je wilt insturen stuur ze me gewoon in een pb naar me. Dan kijk ik er wel na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Ik heb gister ook wat ingestuurd en ik kan met enige zekerheid stellen dat ik de overige deelnemers helemaal The Voice moeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 4 uur geleden zei Bolderbast: Ik heb gister ook wat ingestuurd en ik kan met enige zekerheid stellen dat ik de overige deelnemers helemaal The Voice moeder. Zo te zien Bolderbast je van het zelfvertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2020 Uiteindelijk zijn we tot een mooi aantal van 79 deelnemers gekomen. Hiervoor wil ik @komodo25 @Erwin. @Jeroen. @Kowet @Keko @ElPrincipito @Bolderbast @Grote Ree @The Saint @007mark @Fabian. @Richarð. @Titan @Zeus en @Rogier. alvast voor bedanken. Alle inzendingen zijn in een willekeurige volgorde geplaatst. Een overzicht wanneer je eigen inzendingen aan de beurt zijn hebben jullie (als het goed is) in een pb net van mij ontvangen. Zo niet laat me dit dan even weten dan stuur ik je die alsnog. Ik ga de deelnemers per 5 tegelijk hier uploaden. Nu ga ik de eerste video's omzetten en zullen dus snel volgen hier in het topic. Naast alle deelnemers wens ik @nasje92 @bas2204 en @ivago alvast veel succes!! Een team zit vol bij een aantal van minimaal 13 en maximaal 18. Houd er wel rekening mee dat je de artiesten in de volgende rondes moet gaan verdelen over 6 battles. Dus kies je voor 18 dan gaat elke battle tussen 3 artiesten. heb je er 13 in je team dan is er 1 battle van 3 artiesten en de rest tussen 2 artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2020 Hierbij dan de eerste blind auditions. Weten ze de coaches meteen te laten draaien of blijven de coaches zitten en zijn ze vooral blij dat de volgende er weer aankomen? Auditie 1: Auditie 2: Auditie 3: Auditie 4: Auditie 5: @nasje92 @ivago @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Top! Ga zelf ook alle audities beluisteren. Benieuwd of ik nog wat bekend tegenkom, en altijd goed om de concurrentie te scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Laat ik het spits dan maar even afbijten. Auditie 1 De muziek begint, ik hoor één zin van de zanger en ik weet al direct met wie we hier te maken hebben. Een band die ik inmiddels al meerdere keren live heb gezien, waar ik een donatie voor heb gedaan zodat ze hun laatste album konden uitgeven (dat gesigneerd hier in de kast staat) en waarvan de leden bovendien ook gewoon toffe gasten zijn waarmee ik jaren geleden nog eens samen een biertje heb gedronken onder genot van het concert van een andere band. Zoals jullie dus wel kunnen raden, heb ik na die eerste zin al op de knop geramd en ben ik gedraaid. En heb ik de rest van de 5 minuten enorm zitten genieten. Auditie 2 Na zo'n geweldige eerste auditie voor mij, zijn er grote schoenen te vullen. Deze tweede auditie pakt mij dan ook een stuk minder dan de eerste auditie. De zangeres heeft voor mij niet echt iets onderscheidends ondanks dat het verder best leuk klinkt. Het is voor mij alleen niet genoeg en ik ben niet gedraaid. Auditie 3 De volgende auditie en we hebben hier weer met een zangeres te maken. Ergens heel ver weg denk ik dat er een belletje gaat rinkelen, maar ik kan er niet mijn vinger op leggen. Wel hoor ik ondertussen een interessante stem, die volgens mij best veelzijdig zou kunnen zijn. Ook een die wat onderscheidender is dan de stem uit de vorige auditie. Als ik links en rechts dan ook nog een klein klein rauwer accentje hoor, is het voor mij genoeg om mij om te draaien. Auditie 4 Traditioneel aandoende muziek en dan komt daar de stem bij. Die past redelijk in het plaatje maar is wel heel dik aangezet. Te dik naar mijn smaak zelfs. Ik draai dan ook niet maar ik zou mij zomaar voor mijn hoofd kunnen slaan zodra ik erachter kom wie de zanger is. Auditie 5 De muziek start en ik ben geïnteresseerd in wat er verder gaat komen. Tijdens de rustige eerste deel blijf ik in de buurt van de knop hangen, want ook de stem is veelbelovend. Het wordt allemaal wat ruiger en ik blijf geïnteresseerd luisteren. Dit wordt een kwestie twijfel: er zijn elementen die mij aanspreken zoals het hoog van de zanger maar hij vergeet links en rechts wel wat lettergrepen duidelijk uit te spreken. Het loopt tegen het einde en ik maak dan toch maar de beslissing: deze act krijgt het voordeel van de twijfel van mij en ik draai mij om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Binnen dat lijstje inzenders toch een aantal mensen waar ik heel wat lekkers van verwacht. Het verdict van deze eerste lading: Auditie 1 Ik deel de mening van mijn collega coach hoegenaamd niet. De songstructuur biedt voldoende originaliteit maar zweemt tussen genres die me weinig aanspreken. De stem van het heerschap roept beelden op van een hillbilly in pickuptruck die per ongeluk een vleugje Jim Morrison in het DNA meekreeg. Het raakt me veel te weinig om zelfs maar naar mijn knop te kijken en ik onderdruk naar het eind van de auditie toe een geeuw Niet gedraaid Auditie 2 Het poppy gitaar riffje en de frisse jonge vrouwenstem prikkelen mijn muzikale zinnen bij aanvang van het nummer. Het refrein vind ik dan weer zodanig slappe hap zodat mijn aandacht dreigt weg te drijven. Een tweede strofe kan dat gevoel niet voldoende wegwissen, en na een moment van twijfel beslis ik, in de wetenschap dat er nog veel audities aan zitten te komen, om mijn knop en stoel onberoerd te laten. Niet gedraaid Auditie 3 Hier hoef ik niet te lang over nadenken. Die licht dreigende ondertoon van ingehouden spanning in de song wordt mooi geaccentueerd door de zang. Een originele songstructuur met enkele onverwachte plaisanterietjes en een solide, toonvaste stem van een vrouw met ballen aan haar lijf. Hoe verder we vorderen in het nummer, hoe meer het me gaat bekruipen. Mede omdat ik al wat te lang stil zat maar vooral omdat ik potentieel voel bij deze deelneemster doe ik van BAM en zo wordt mijn stoeltje Gedraaid Auditie 4 Bij zo'n typisch cowboy banjootje heb ik in de meeste gevallen de neiging direct af te haken. De stem intrigeert me evenwel waardoor er sprake komt van een zekere twijfel. Het timbre van deze heer spreekt me wel aan. Ik zag ook mijn medecoach hard twijfelen, dus weet dat mijn oren me niet bedriegen. Maar ik vrees dat ik die djingel djangel binnen de kortste keren beu zal zijn. De aarzeling is er, en dan is het nummer gedaan. Maar bij zoveel twijfel is de beslissing om netjes te blijven zitten wellicht de juiste. Niet gedraaid Auditie 5 Te veel cliché-rock elementen waardoor het nummer mij onvoldoende verrast. Nochtans een aangename stem die zich perfect tot het genre leent, en waarbij Matt Bellamy bij momenten om het hoekje komt kijken. Desondanks onvoldoende om me te overtuigen, dit soort songs en stemgeluiden hoorde ik al net iets te vaak Niet gedraaid @chrisje1993op hoeveel deelnemers mikken we in ons team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2020 @ivago Je team moet bestaan uit min. 13 deelnemers en max. 18 deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Auditie 1 Een aardig begin van deze editie en waar ik normaliter wel te porren ben voor dit genre is dit voor mij too much. Het klinkt voor mij als Danny Vera die Johan Derksen op zijn flikker geeft. Ondanks dat het nummer zelf wel erg lekker is, had ik liever gehad dat de zanger in kwestie wat meer doseerde. Niet gedraaid Auditie 2 Na al dat geweld uit auditie 1 was dit voor mij een verademing. Een heerlijke heldere stem in een lekker uptempo nummer. Naarmate het lied vordert begin ik me wel af te vragen of deze zangeres nog meer in haar mars heeft, want het blijft allemaal vrij oppervlakkig. Ik had hier toch wat meer opbouw gehoopt richting een climax aan het eind van het nummer. Toch heb ik wel het gevoel dat deze zangeres dit in zich heeft en daarom krijgt ze het voordeel van de twijfel. Gedraaid. Auditie 3 Nee, hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik heb moeite om dit nummer uit te zitten en dit komt omdat ik het gevoel krijg bij deze zangeres dat ze zelf ook niet precies wie ze wil zijn als zangers. Een snikje hier, een geforceerd rauw randje daar. Nee, te gemaakt voor mij. Niet gedraaid Auditie 4 FANTASTISCH! Helemaal mijn ding dit. De muziek en stem matchen uitstekend en vanaf moment 1 druk ik op drie grote ronde knop. BAM! Binnenharken deze artiest. Ik denk dat we met deze zanger wel eens kunnen verrassen. Gedraaid Auditie 5 Een interessante stem, die wat hees aan doet. Ik neig er naar om te drukken, maar zodra het stemgeluid harder wordt, vind ik het minder interessant worden. Het voelt dan wat hysterisch aan, maar ik hoor tegelijkertijd wel de potentie in deze stem. Net voordat de laatste noot is gezonden, laat ik mijn interesse de overhand nemen en dus ben ik Gedraaid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Eerste 5 audities en ik zie wij als coaches wel wat van elkaar afwijken. Dat wordt een leuke editie zo denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 minuut geleden zei bas2204: Eerste 5 audities en ik zie wij als coaches wel wat van elkaar afwijken. Dat wordt een leuke editie zo denk ik Helemaal mee eens in de zin dat volgens mij elke inzender zo een even grote kans maakt zijn deelnemers te zien doorstromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2020 Wat een mooi begin!! Voor iedere artiest is wel iemand gedraaid. Auditie 1 van @komodo25 gaat naar @bas2204. Auditie 2 van @Erwin. gaat naar @nasje92. Auditie 4 van @chrisje1993 gaat ook naar @nasje92. Auditie 3 van @Jeroen. mag gaan kiezen tussen @bas2204 en @ivago. En tot slot Auditie 5 van @Kowet mag kiezen tussen @nasje92 en @bas2204. Auditie 6: Auditie 7: Auditie 8: Auditie 9: Auditie 10: @nasje92 @bas2204 @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Mogen covers dus ook @chrisje1993? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2020 6 minuten geleden zei Zeus: Mogen covers dus ook @chrisje1993? Ik heb bij deze inzending zelf niet goed opgelet en niet in de gaten gehad dat dit een cover is. Mijn excuses hiervoor. Deze artiest heeft gelukkig wel "gewoon" eigen nummers. Ik zal hier in het vervolg wat beter opletten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Was niet per sé om een feestje te verpesten, maar meer dat ik mij er niet bewust van was dat het mocht - hetgeen ook weer niet héél vreemd zou zijn gezien dat uiteraard voortdurend het geval is in de échte The Voice. Maar het is dus gewoon niet de bedoeling, weet ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) Klein beetjeerbaasd dat de inzending waarvoor ik draaide van @Jeroen. komt maar dat maakt het enkel interessanter. Tijd voor de tweede batch Auditie 6: Vrolijk pianootje met wat oehtjes en aahtjes op de achtergrond, ivago spitst de oren...en is blij dat hij dat doet. Zang doet me wat aan Grandaddy denken, of Girls In Hawaii met dat sfeertje van het nummer. Zou best wel eens Belgisch kunnen zijn. Of niet haha. Is dit topzang? Allerminst, maar ik voel de vrolijkheid en luchtigheid van de song ook in de vocals, en dat maakt de zang geloofwaardig en overtuigend genoeg. Kom hier knop!Gedraaid Auditie 7 Met dit soort pianonummers kan het twee kanten op bij mij. Of ik vind het A: sentimentele bagger waar ik een beetje moedeloos van word of het is B: een song waar ik meteen vlinders-in-de-buik-smoorverliefd voor smelt Helaas voor deze heer wordt het een plan A Niet gedraaid Auditie 8 Niks mis met deze zang, noch met de song maar in mijn introductie vertelde ik over mijn GAT-weging en in die optiek mist deze dame alle authenticiteit. Ze klinkt als een niet eens doorgeëvolueerde kloon van Kate Bush en daarvoor wordt ze genadeloos afgestraft, tenminste vanuit mijn stoel. Sorry Kloontje Bush hiervoor wordt Niet gedraaid Auditie 9 Alle originaliteit zoek bij deze (brave) Artic Monkeys, The Kooks, Kaizer Chiefs en nog een hele sloot soortgenoten wanna-be's. Een absolute neen. Niet gedraaid Auditie 10 Daar heb je weer zo'n typische emotionele piano-song. De zanger wil geloofwaardigheid van torment opwekken door veel te veel druk op zijn stembanden te zetten. Bij mij roept het enkel het gevoel op 'ga je keel ff schrapen en kom dan eens terug, makker' Niet gedraaid 21 oktober 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten