Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Recommended Posts

Wat een zinderende finale! Heerlijk om dan als winnaar van het veld te stappen, zeker met je keeper als absolute uitblinker. Knap om het eerste seizoen al met deze prijs aan de haal te gaan, maar natuurlijk wil je ondertussen ook met de oppergaai gaan lopen aangezien je in pole position ligt om ook deze te pakken.

10 minuten geleden zei komodo25:

Woehoeehh weer een feestje op de drafbaan. Heerlijke prestatie en misschien komt de titel ook nog.

Toch een foutje in de tekst dat Padt de bal pakt van AZ. 

Ik zie het, foutje! Nu al met mijn hoofd bij de titelstrijd blijkbaar haha..

Je weet de spanning er wel goed in te houden :)

Lastig om nog eens met personeelsproblemen ook te maken te krijgen in deze fase van de eindstrijd. Bovenop het eindprogramma zou je eigenlijk zeggen dat AZ in het voordeel is, maar hoe het ook uitdraait, voor Groningen blijft het een prachtig seizoen.

@Titan Het goede voorbeeld is iig gegeven! Chkilite en van Kaam hebben de potentie om Robben op ten duur te gaan vervangen.

@Marius Ik ben eigenlijk het seizoen vrij ongeschonden doorgekomen, in de beker speelde ik vaak met een B team. Hierdoor kon ik bijna altijd mijn vaste basiself opstellen. Het is daarom extra zuur dat ik in deze fase last krijg van blessures. AZ lijkt inderdaad in het voordeel, toch is Ajax dit seizoen zeker geen stabiele factor. Het is mogelijk!

@komodo25 Dat weet ik wel zeker! Zowel van Kaam als Chkilite (de regen) hebben allebei ontzettend veel potentieel. Benieuwd of zij goed genoeg gaan worden om Robben op ten duur op te volgen. 

@RubenS2 Haha! Dit seizoen leent zich daar ook uitstekend voor!:)

Edited by Neel2210