Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Neel2210
 Share

Recommended Posts

@Marius Er is echt sprake van een top drie die consequent punten blijft pakken. Ik had verwacht dat ik gaande weg af ging haken, dit blijft vooralsnog uit. Hoop nu op een misstap van mijn concurrenten.

@Fantasy Verslapen is absoluut geen optie. Merk wel dat ik voorzichtiger wordt zodra ik op voorsprong kom. Vooralsnog heeft dit geen gevolgen gehad en zijn mijn spelers zeer effectief. Hopen op een misstap van mijn concurrenten!

@Titan Ik kan mij voorstellen dat in menig save en IRL een dergelijk aantal punten het potentiële kampioenschap betekent. Van te voren had ik getekend voor een dergelijk aantal punten. Hopen op een misstap van mijn concurrenten. Maart wordt beslissend (zie spoiler).

@mattihamstra Zeker weten! Hoop dit zo lang mogelijk door te zetten.

@komodo25 Lord laat eindelijk eens positief van zich horen! Krijgt vooral speeltijd in de beker. In de competitie laat ik Postema vaak lang staan (ongeacht prestaties) of ik kies voor Dallinga. Dallinga heeft tenslotte de toekomst. Robben gaat ongestoord verder met een zeer productief seizoen, vooralsnog geen tekenen van blessures. Hoop hem nog minimaal 1 jaar erbij te houden ook.

834009884_22.Maart.png.c1829da3e0b5a0eb152ef58d176d6517.png

386321044_22.Maart(1).png.71beaaded16316c69f1b4740bbf5168d.png

Citaat

886564819_22.Schermafbeelding2020-10-19om00_27_59.png.c23fe488eb577756fde34d7ec05f9b6f.png

Boomstructuur TOTO KNVB Beker

Citaat

159033646_22.Schermafbeelding2020-10-19om13_50_25.png.1459b7f819be81a5898614f0828459a6.png

De jeugd heeft de toekomst! Gelukkig is het bestuur net zo ambitieus als ik, verzoeken om het trainingscomplex voor het eerste elftal op te waarderen werden afgewezen..

@Paul.@Marius@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan

Dank voor alle reacties en het volgen van mijn novelle!:)

Je hebt een gouden zaak gedaan met die overwinningen tegen de directe concurrentie. Het blijft echter razend spannend en ik gok dat het zo zal blijven tot de allerlaatste seconde. Gelukkig heb je het wel zelf in handen. Fantastisch dat je tussendoor ook nog even de bekerfinale haalt.

14 minuten geleden zei Marius:

Je hebt een gouden zaak gedaan met die overwinningen tegen de directe concurrentie. Het blijft echter razend spannend en ik gok dat het zo zal blijven tot de allerlaatste seconde. Gelukkig heb je het wel zelf in handen. Fantastisch dat je tussendoor ook nog even de bekerfinale haalt.

Na de overwinningen tegen PSV en AZ dacht ik dat het gedaan was. Helaas wist ik uit niet te winnen van Feyenoord, anders had ik écht een voorproefje op het kampioenschap genomen. Gelukkig alles nog in eigen handen.

13 minuten geleden zei RubenS2:

Wat een schitterende prestaties, je maakt zelfs kans op de dubbel. Om Europees te schitteren en nationaal geen eendagsvlieg te blijven zal je je wel nog moeten versterken lijkt me.

Eens! Er zit nu geregeld veel tijd tussen de wedstrijden, hierdoor kan ik (bijna) altijd mijn sterkste mensen opstellen. Vooralsnog staat het budget niet toe dat ik in de zomer echt transferklappen kan gaan maken. Daarnaast zal er een (denk ik) een hoop interesse in mijn spelers zijn aankomende transferperiode. Dat is slechts speculeren, benieuwd wie ik kan gaan verleiden om naar Groningen te komen. Eerst maar proberen het kampioenschap binnen te halen!

En nog altijd mag je niks laten liggen de komende wedstrijden. Schitterend, die spanning! Het bewijs dat het goed gaat met de groep en je tactiek ligt er wel, zeker als zo'n jonge CV direct mee kan draaien op het gewenste niveau. 

Edited by Titan

23.Robben_Corona.png.23fc209b22f2b02a317d7cd612a94f3f.png

Citaat

1173937339_23.Schermafbeelding2020-10-20om11_55_03.thumb.png.707eb1a837e3d2296c17a262d4a5b59a.png

Ook Arjen Robben ontkomt niet aan de pandemie. Blijkbaar is het coronavirus als blessure opgenomen in de data update die ik gebruik..haha! Realistisch maar ook een beetje cru.. Robben mist sowieso de bekerfinale en waarschijnlijk de resterende wedstrijden in de competitie. Een aderlating!

@Paul.@Marius@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan@delichris@RubenS2

@delichris Ontzettend balen inderdaad, Robben is een belangrijke factor in mijn elftal. Met een gelukje kun ik hem nog inzetten aan het eind van de competitie. Maar dat betwijfel ik.

@VisThanks! Hoop het kunnen vol te houden, stay tuned! In de volgende update de bekerfinale.

@Marius Heel zonde inderdaad! Vooralsnog geen tekenen dat Robben op korte termijn gaat stoppen. 

@komodo25 Hoop dat het team kan blijven presteren zonder hem! Eerst volgende uitdaging; de bekerfinale

@Titan Super balen! Robben presteerde eigenlijk altijd dit seizoen. Er zullen andere spelers op moeten staan om het team te dragen. De eerste volgende uitdaging; de bekerfinale.