Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Recommended Posts

@komodo25@Vlonkie@TeamWesil@Marius@Fantasy

Dank voor de reacties. Ik ga even wat tempo maken met de updates denk ik, er komt dus een hoop aan!:) 

Itakura is een belangrijk onderdeel van mijn verdediging. Ondanks dat ik al had gerekend op zijn vertrek (in de zomer), hoop ik toch dat hij het seizoen kan afmaken. Ondanks dat geeft dit mij wel inzicht in mogelijke vervangers (intern en extern). Maar daarover later meer :)

Edited by Neel2210
4 uur geleden zei TeamWesil:

Sterk dat je zowel de Japanner als deze jeugdinternational hebt kunnen aantrekken, behouden.

5 uur geleden zei Marius:

Dat de City huurling blijft is waarschijnlijk het belangrijkste nieuws. Maar een back-up erbij kan natuurlijk nooit kwaad.

7 uur geleden zei Fantasy:

Itakura blijft en nog een extra optie erbij voor in de achterhoede. Toptransferperiode dus!

Thanks voor jullie reacties! We gaan er inderdaad zeker niet op achteruit. Van de Ven geeft mij iets meer kwalitatieve mogelijkheden in de achterhoede, het feit dat Itakura blijft is ook zeer welkom! Daarnaast is het gezien de concurrentie voor vd Ven (ook Ajax en AZ hadden lichte interesse) een hele prestatie dat wij een dergelijk talent hebben kunnen contracteren.

Ik moet echt een vaker gaan checken of er nieuwe novelles gestart zijn. Helaas de eerste drie pagina's over je Groningse avonturen gemist, maar dat was goed bij te lezen. Een realistische opzet, tot het gedrag van de spelers aan toe :D 

Wat een uitslagen, wat een doelpuntenproductie! En toch blijft het razend spannend bovenaan de Eredivisie! Echt héél straf dat 3 clubs op dit niveau acteren. De kampioen wordt er één met een ongekend hoog puntenaantal. Groningen kan sowieso trots zijn, wat het ook wordt.

Wat een spanning. Ben je na 26 duels nog altijd ongeslagen, spelen PSV en AZ Alkmaar het seizoen van hun leven en is de competitie nog razend spannend :classic_blink: Elk puntverlies kan je zomaar de titel gaan kosten nu, dus het is zaak om volledig gefocust te blijven en geen moment te verslappen!

Normaliter zou je met dit puntentotaal en in deze vorm strak bovenaan staan in de competitie, maar het is zo'n seizoen waar meerdere ploegen niet van opgeven weten. Nog acht finales te gaan in de Eredivisie; hopelijk weet je er voldoendee van te winnen!