Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Recommended Posts

4 uur geleden zei Michaelinho*:

Hele nette resultaten tot zover. In de titelstrijd is er nog van alles mogelijk! 

Ik durf niet te zeggen dat wij ons echt gaan mengen in de titelstrijd. Echter spreken de resultaten voor zich, het wordt wellicht een historisch jaar voor de FC.

4 uur geleden zei mattihamstra:

Dit word rechtstreekste plaatsing voor europees voetbal minimaal. Wat draai je een heerlijk seizoen

De verwachtingen van het bestuur zijn ook gewijzigd. Minimaal play-off voetbal voor Europese plekken. Met de huidige stand zou ik wel eens hun verwachtingen kunnen overtreffen. Tot dusver inderdaad een heerlijk seizoen!:)

14.Bendtner_out.jpg.0ce8b17005c95537c4783f85a5b2f3bf.jpg

@Paul.@Marius@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Steels@W8er

Spoiler

Voor het verhaal is bovenstaand incident uiteraard aangedikt. Maar gezien zijn verleden (en misschien wel het verwachtingspatroon rondom Bendtner haha!) leek het mij leuk om het op een dergelijke manier te delen. Het komt er op neer dat Nicklas Bendtner zijn moraal volledig naar beneden ging na verschillende in-game gesprekken. Het trainingscijfer van Bendtner was beneden peil en kon hij zich absoluut niet vinden in de speeltijd die hij tot dusver heeft gekregen (10 competitie wedstrijden (0 goals), waarvan 9 als invaller. In de in-game gesprekken zocht hij vooral de confrontatie, dit had vervolgens invloed op het moraal van het team. Bendtner is voorlopig teruggezet naar het tweede elftal.

1 minuut geleden zei Marius:

Bendtner maakt zijn reputatie weer waar, jammer genoeg. De resultaten in tussentijd ogen wel geweldig zeg. Verbluffend hoe weinig tegendoelpunten er momenteel geslikt worden.

Zoals beschreven is Padt echt in wereldvorm. Ik had zonder hem in de wedstrijden tegen ADO, Emmen, VVV en Heracles zeker geen punten gepakt. Dus vooralsnog heb ik een hoop aan hem te danken.

Prachtige maand, met zeker als hoogtepunten de zege tegen Ajax en de eerste hattrick van Postema. Onbegrijpelijk eigenlijk dat je met deze statistieken niet op kop staat. AZ legt ook wel héél straffe cijfers neer.

2 uur geleden zei Marius:

Prachtige maand, met zeker als hoogtepunten de zege tegen Ajax en de eerste hattrick van Postema. Onbegrijpelijk eigenlijk dat je met deze statistieken niet op kop staat. AZ legt ook wel héél straffe cijfers neer.

AZ draait inderdaad ook een zeer goed seizoen. Maar ook PSV is zeer sterk bezig, met name PSV weet over vrij veel schijven te scoren.