Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Neel2210
 Share

Recommended Posts

Ha iedereen,

Misschien is dit niet de juiste plek op het forum (waarvoor op voorhand excuus).

Na altijd met veel plezier FM (en deze novelle) gespeeld te hebben op mijn MacBook Air (Niet ideaal, maar het werkte). Ben ik opzoek naar een nieuwe laptop.

Na verschijnende persoonlijke corona perikelen afgelopen tijd heb ik deze novelle totaal links laten liggen. Toen ik ook te maken kreeg met een crash van mijn laptop en veroordeeld werd tot thuiswerken in december, hield ik het voor gezien. Zonde want ik merkte dat de novelle gewaardeerd werd. Daarnaast had ik er veel plezier in!

Na een tijdje piekeren kocht ik afgelopen met veel enthousiasme dan toch FM21. Na de installatie bleek dat mijn huidige laptop niet meer voldoet aan de systeemeisen.. Helaas! Tijd voor een update om een dergelijke novelle ook in FM21 te starten.

Een zoektocht op het internet bracht mij niet veel verder. Ik heb totaal geen kaas gegeten van termen als processoren, Intel, inter geheugen etc :classic_laugh:. Ik heb een aantal keer op het punt gestaan een laptop aan te schaffen. Uiteindelijk door twijfel toch niet over gegaan tot een daadwerkelijke koop..

Mijn vraag: heeft er iemand tips?

Het liefst speel ik FM met zoveel mogelijke geladen competities, grote database en vrijwel alle mogelijke extra ingeladen graphics (facepacks, logopacks etc.) Het meest ideale is als het spel dan ook soepel en snel loopt. Ook als ik programma's op de achtergrond gebruik.

Daarnaast zou ik de laptop ook graag willen gebruiken voor intensief gebruik van het Office pakket tbv werk.

Bij voorkeur zou ik de laptop via Media Markt of Coolblue aanschaffen i.v.m gemakkelijke levering of ophaal opties.

Budget: max €1100/1200

Mijn dank is groot!! Neel

@Paul.@Marius @JordiW.

@Badmuts@Cules@V-Traxx@Kyrill@True_Legend@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan@delichris@RubenS2

Ik heb zelf ook geen verstand van laptops, maar ik heb er anderhalf jaar geleden één gekocht voor zo'n 600 euro en daar draait FM lekker op. Kijk anders even in het topic Een leek vraagt jullie hulp in het Random Chit-Chat gebeuren. Daar staat een stuk over laptops.