Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Neel2210
 Share

Recommended Posts

666586225_72.LUNDDLUDU(1).png.58aeb75516ec0aae073c8b8ca6e50fd8.png

Citaat

797302368_72Schermafbeelding2020-11-23om18_03_16.thumb.png.55f3b3a8548b8213e3d7f9fdcee9ada8.png

@Fantasy @Marius Thanks voor de complimenten! Ik heb nog altijd veel plezier met deze save. Ik ben in-game inmiddels een stuk verder, dus er komt nog een hoop moois aan, haha! :)

@komodo25 @delichris @Vlonkie @V-Traxx @ElMarcos Thanks voor de reacties weer, leuk dat jullie mijn verhaal blijven volgen :)

@Paul.@Marius @JordiW.

@Badmuts@Cules@V-Traxx@True_Legend@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan@delichris@RubenS2

1 uur geleden zei komodo25:

Goede speler gehaald hoor. Ook wel iets waar Groningen om bekend staat ( stond is beter op zijn plaats de laatste jaren ) In ieder geval mooi om weer zo'n parel te zien in de Borg

Dit seizoen staat er wel weer een mooi elftal dacht ik zo.

Matusiwa gaat ook weer veel geld opleveren. ;-)

Sorry, beetje off topic

73.1TRANSFEREINDE.png.9eedd7f3ded75061f37fdcc2d2c3da07.png

Lees onderstaand citaat voor toelichting op bovenstaande voorpagina :mmm:

Citaat

Korte toelichting op bovenstaande voorpagina; 
De grote vraag was natuurlijk of ik met FC Groningen Romano Postema kon behouden. De gehele transferperiode bleef het eigenlijk rustig rondom zijn persoon. Er was lichte interesse van grote Europese topclubs als Manchester City, Real Madrid, PSG, Chelsea en Barcelona. Ook 'minder' grote clubs als Tottenham, Dortmund en AC Milan leken interesse te hebben. Uiteindelijk bracht alleen Chelsea een bod uit op de laatste dag van de transferperiode. Het bod bedroeg maar liefst (in totaal) zo'n 89 miljoen euro.

Zoals jullie begrijpen was dit een bod dat ik als FC Groningen absoluut niet kon weigeren, naast de aanbieding van Chelsea deed ik Postema ook een zeer aantrekkelijk nieuw contractaanbod. Uiteraard kon ik hem niet bieden wat hij bij Chelsea kon gaan verdienen, maar niet geschoten is altijd mis..

Tot mijn verbazing verkoos Postema mijn aanbieding boven die van Chelsea. Dit betekent dat mijn absolute uitblinker nog minimaal tot de winterstop kan schitteren in het Hitachi Capital Mobility Stadion. De vraag is alleen hoelang Postema de lokroep van grote Europese topclubs kan blijven weerstaan. Vooralsnog verkiest het Groningse groeibriljant zijn eigen FC Groningen dus boven de Europese top. 

In het restant van de transferperiode vertrok Sandy Walsh nog op huurbasis naar Waasland-Beveren. Hij was mede door de komst van Passlack (en in een eerder stadium Warmerdam) onnodig en kon niet rekenen op veel speeltijd. Dit leek mij niet noemenswaardig genoeg om een hele update aan te wijten. 

Citaat

27859169_73.1Schermafbeelding2020-11-28om10_06_49.thumb.png.61f0c07c74c7eefffdeffc396645d1ce.png

Een transferoverzicht van de Eredivisie. AZ, Ajax en PSV hebben de afgelopen 2 seizoenen belachelijk veel geld verdiend. De talenten en uitblinkers in de Eredivisie zijn vooral in trek bij clubs uit de Premier League. 

@ElMarcos@Marius @delichris Ik stuitte puur toevallig op dit grote talent. Jong Oranje speelde een oefenwedstrijd tegen het Zuid-Afrika van Dludlu. Zijn stats zijn voor een 18-jarige uit een dergelijke competitie inderdaad veelbelovend. Ik denk dat ik hier veel plezier aan ga beleven, zal zo nu en dan een screen sturen van zijn ontwikkeling(en).

@komodo25 Ik denk inderdaad dat het aantrekken van een dergelijk talent in lijn is met het verleden in Groningen. Ik hoop dat dit talent dezelfde (en misschien wel meer) impact gaat hebben als spelers als Suarez, Berg, Nevland en Matavz.

@Vis Ik vind Groningen irl ook best aardig presteren, wel ben ik het met @komodo25 dat de huidige talenten tot nu toe niet kunnen concurreren met spelers die in het verleden in Groningen speelde. 

@TeamWesil Het 'nieuwe' FC Groningen krijgt aardig gestalte. Ik hoop mede door deze aankopen definitief aan te sluiten bij de top in Nederland. 

Thanks voor de reactie allemaal! Ik probeer nog altijd een keer per dat een nieuwe update te posten. Ik speel eigenlijk enkel op zondag en soms op maandag. Dus ik hoop dit vast te kunne houden. Vooralsnog lukt het aardig! :) 

@Paul.@Marius @JordiW.

@Badmuts@Cules@V-Traxx@True_Legend@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan@delichris@RubenS2