Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Neel2210
 Share

Recommended Posts

Geslaagde voorbereiding in ieder geval! Uitkijken naar de competitiestart en afwachten of de ploeg zich dan ook zo productief toont.

PS: Tag je volgers bij elke update, want anders is de kans groot dat je updates tussen de mazen van het net glippen.

1643651527_Walsh(1).jpg.691c59c9b0123d7bd2786f06767d0677.jpg

Spoiler

427636076_Schermafbeelding2020-10-12om11_34_01.png.6e8c25fd88ad1567e97887311fd000b9.png

Dit is het basiselftal wat ik voor ogen heb. Gudmundsson, Bendtner, El Messaoudi, Daniel van Kaam en Walsh zullen naar verwachting ook veel minuten gaan maken als routatiespeler of invaller. Talenten Schreck en Miquel worden rustig gebracht met speelminuten in de beker en in wedstrijden tegen 'mindere' tegenstanders.

@Paul.@Marius@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos
Thanks voor de reacties. Leuk dat de updates goed ontvangen worden. Dit is de laatste update over de voorbereiding/transfers. Vanaf de volgende update resultaten van het Eredivisie seizoen!

Edited by Neel2210

Nog vier ploegen ongeslagen :classic_ohmy: Wat een kleine verschillen nog zeg, alles zit gigantisch dicht bij elkaar nog. Robben is wel aardig in vorm, goed om te zien. Heeft hij een contract voor één jaar? Met Joosten etc. heb je natuurlijk genoeg creativiteit en alternatieven op de vleugels, maar Robben is wel ontzettend goed op schot.

40 minuten geleden zei Fantasy:

Nog vier ploegen ongeslagen :classic_ohmy: Wat een kleine verschillen nog zeg, alles zit gigantisch dicht bij elkaar nog. Robben is wel aardig in vorm, goed om te zien. Heeft hij een contract voor één jaar? Met Joosten etc. heb je natuurlijk genoeg creativiteit en alternatieven op de vleugels, maar Robben is wel ontzettend goed op schot.

@Fantasy Robben is qua statistieken (in de database die ik gebruik) ook een van de beste spelers van de competitie. Vooralsnog doet hij het geweldig! Haalt overigens niet elke wedstrijd de 90 minuten, maar in de tijd dat die speelt maakt die een hoop indruk. Zijn contract loopt aan het eind van het seizoen af. Hoop dat ik hem kan verleiden tot een extra seizoen. Maar dat zal moeten blijken.

12.Dankerlui_Blessa.png.e628811e15703824f7a1c408a07a3441.png

@Paul.@Marius@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos

Het ligt inderdaad verrassend dicht bij elkaar. Wat mij vooral opviel waren de tegenvallende resultaten van Ajax tegen vooral kleinere clubs. Hierdoor zie je meteen dat de rest van de ploegen zich erg met elkaar kan meten. Robben en Postema waren erg belangrijk deze maanden, Postema lijkt zich steeds meer te verzekeren van een basisplaats. 

3 uur geleden zei John Terry:

Loopt lekker! Postema is een spits die voor doelpuntjes zorgt! En leuk om te zien dat Robben zijn meerwaarde kan bieden!

Postema verbaast mij echt! Was een beetje een gokje om hem in de basis te zetten met zijn 17 (inmiddels in-game 18) jaar. Vooralsnog geen spijt van.