Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Recommended Posts

Prachtige loting met Real Madrid, het is toch geweldig dat de jongens uit Groningen naar Madrid mogen om een potje Champions League te voetballen. Hopelijk hebben ze niet te veel last van zenuwen en kunnen ze er een beetje van genieten. Ook zeer benieuwd wie je selectie komt versterken!

Een aantal onbekende namen voor mij, voor zowel versterkingen als vertrekkers ! Dus kan het hier niet heel goed inschatten. Misschien een screentje van die jongens erbij aanhangen zodat voor iedereen die hem niet kent we ook een inschatting kunnen doen. Mooie updates trouwens 

Hopelijk kan je Postema nog minstens een half jaar houden. 37 miljoen is een gigantisch bedrag voor Groningen, maar eigenlijk nog veel te weinig voor een speler die zo'n statistieken kan voorleggen. Ook El Messauodi vind ik een zeer nuttige speler. Jammer dat hij niet tevreden is met zijn status en daardoor zou vertrekken.

8 uur geleden zei True_Legend:

Een aantal onbekende namen voor mij, voor zowel versterkingen als vertrekkers ! Dus kan het hier niet heel goed inschatten. Misschien een screentje van die jongens erbij aanhangen zodat voor iedereen die hem niet kent we ook een inschatting kunnen doen. Mooie updates trouwens 

Thanks voor de tip, volgende updates zal ik er aan denken :)

Aan Reis ga je héél veel plezier beleven denk ik. Goede constructie om hem voor anderhalf jaar te kunnen huren. Anders is dit soort speler zo goed als onhaalbaar. Warmerdam lijkt me vooral dienst te gaan doen als stand-in maar altijd mooi om een verloren zoon terug te verwelkomen!