Jump to content

[FM20] Er gaat niks boven Grunn

Recommended Posts

Hmm, lijkt me niet direct een enorme toevoeging aan de selectie. Aan de andere kant: als hij laat zien wat hij allemaal kan in de stabiele omgeving die Groningen biedt, zou het zomaar een attractie kunnen worden voor de supporters!

1834812979_41.AUGUSTUS_SEPTEMBER(1).png.fba94618c993ecfbd29910e780d610bb.png382807763_41.AUGUSTUS_SEPTEMBER(2).png.a049e74c021416e210511428be775c34.png

Citaat

Ik heb de lay-out van de updates iets aangepast. Dit oogt naar mijn menig toch toffer, daarnaast geeft het mij meer ruimte om de update van tekst te voorzien. In deze update de resultaten m.b.t. de Eredivisie, in de volgende update het Europese avontuur van de Trots van het Noorden.

Dank voor het volgen en de reacties!:)

@Paul.@Marius@Badmuts@Cules@FlyD@komodo25@TeamWesil@mattihamstra@Koenbres@Michaelinho*@Vlonkie@Vis@Fantasy@ElMarcos @John Terry@Luuks@Nigel_@Titan@delichris@RubenS2

Edited by Neel2210

Heel knap om de CL te halen. Met Club toch niet de meest eenvoudige tegenstander in die laatste voorronde. En in het tornooi zelf heb je in ieder geval al een ferme stunt neergezet. Niets moet, alles mag, maar voorlopig mag je dromen in ieder geval.