Jump to content

[Sign-Up] De Eredivisie

Recommended Posts

• Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gezien het feit dat er geen volgend seizoen komt, lijkt mij een update met de play-offs niet nodig. Ik wil iedereen toch nog even bedanken voor de reacties. Eigenlijk heb ik in een vlaag van verstands

Ik heb nu van 16/17 teams de tactiek ontvangen, enkel @toivonen nog. Morgen 20.00 ga ik de voorbereiding simuleren, dus graag 

Posted Images

1861f258e7c775bda6bca44d33226d91.png

Spoiler

ADO: L. , Ajax: @Stefanos, AZ: @Fantasy, Emmen: @Christiano, Feyenoord: @Geppiej, Fortuna Sittard: @toivonen, Groningen: @komodo25, FC Twente: @nasje92, FC Utrecht: @chrisje1993, Heracles: @van der Water, SC Heerenveen: @Copywriter, PEC Zwolle: @Christian., PSV: @D.J., RKC: @Kelvin, Sparta: @007mark VVV: @FlyD, Vitesse: @TeamWesil, Willem II: @Kowet

Edited by Kelvin

717eaa83ee053f39292b0bce1427dd2b.png

536b094627197054e43bc9f2bfbdb720.png

Spoiler

ADO: L. , Ajax: @Stefanos, AZ: @Fantasy, Emmen: @Christiano, Feyenoord: @Geppiej, Fortuna Sittard: @toivonen, Groningen: @komodo25, FC Twente: @nasje92, FC Utrecht: @chrisje1993, Heracles: @van der Water, SC Heerenveen: @Copywriter, PEC Zwolle: @Christian., PSV: @D.J., RKC: @Kelvin, Sparta: @007mark VVV: @FlyD, Vitesse: @TeamWesil, Willem II: @Kowet