Jump to content

[FM2021] Discussie-topic!

Recommended Posts

Iemand al meer opgevangen over de bèta datum? Zie op Twitter Miles elke keer verwijzen naar het zelfde bericht (release wanneer we klaar zijn) maar wie weet heeft iemand hier wat anders al vernomen.. ;)

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. Meer opties voor het nationale elftal. Nu is het voor niemand die FM speelt aantrekkelijk om alleen een NT te managen, zonder een club daarnaast. Ook moeten er meer opties komen tot interactie met

Appeltje eitje. Ik speelde met Ajax trouwens.

Nice!  

Posted Images

11 minuten geleden zei Urbeto:

Iemand al meer opgevangen over de bèta datum? Zie op Twitter Miles elke keer verwijzen naar het zelfde bericht (release wanneer we klaar zijn) maar wie weet heeft iemand hier wat anders al vernomen.. ;)

Er is nog geen specifieke datum genoemd, maar ik verwacht maandag of dinsdag. 

6 uur geleden zei delichris:

Ik speel nooit de beta. Ik wacht altijd tot het spel uit is om lekker los te gaan.

Ach, heb net m'n game om FM20 afgerond dus wil graag met wat nieuws beginnen. Hopelijk inderdaad begin van de week, in het weekend releasen ze sowieso niet.

21 uur geleden zei Titan:

Zie dat mijn werkgever een thuiswerkvergoeding gestort heeft. Kan goed ingezet worden om FM21 aan te schaffen. Bedankt baas :classic_ninja:

Een vergoeding die gaat gebruikt worden om minder productief thuis te werken dus ;c

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-football-manager-2021-cd-key-compare-prices/

Hier een lijstje met de goedkoopste verkopers, inclusief of het bèta toegang heeft of niet. Ik ga denk ik weer voor Eneba, beviel vorig jaar gewoon prima. 

Edit: Met kortingscode FREDY heb je op Eneba ook nog eens een beetje korting, dan kom je op €30,70 uit. Mooi bedrag voor een goede game

Edited by Urbeto
1 uur geleden zei Urbeto:

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-football-manager-2021-cd-key-compare-prices/

Hier een lijstje met de goedkoopste verkopers, inclusief of het bèta toegang heeft of niet. Ik ga denk ik weer voor Eneba, beviel vorig jaar gewoon prima. 

Edit: Met kortingscode FREDY heb je op Eneba ook nog eens een beetje korting, dan kom je op €30,70 uit. Mooi bedrag voor een goede game

Obligatory comment dat key resellers super sketchy kunnen zijn 🤷‍♂️

2 minuten geleden zei putdus:

Wat is t verschil tussen beta en de normale versie?

Volgens mij, -pin me er niet op vast- is een Beta versie een soort van prototype dat helemaal klaar is en op de markt wordt gebracht om te testen alvorens de officiële versie uitkomt (24 november). Vaak volgt er dan ook op korte termijn na release een update om nog wat kinderziektes weg te halen. 

Als iemand een betere uitleg heeft, corrigeer me vooral.

1 minuut geleden zei putdus:

Wat is t verschil tussen beta en de normale versie?

Beta is een soort proefversie die wordt "gereleased" zodat mensen het gaan spelen, de bugs ontdekken en het melden. Zodat SI je bug compleet kan negeren uit het spel kan halen vóór de officiële release.