Jump to content

[FM2021] Discussie-topic!

Recommended Posts

Ik heb Folariin Bolagun gehuurd met Sabadell van Arsenal. Maar die clown van Mikel Arteta heeft me nu al 4x aangesproken dat ie op verkeerde positie staat. Maar dat is bullshit as fuck. Ik heb hem 15x al opgesteld in de basis waarvan 12x of meer als spits en 3x of minder als rechtsbuiten. Is dit soort bug, iemand enig idee?

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. Meer opties voor het nationale elftal. Nu is het voor niemand die FM speelt aantrekkelijk om alleen een NT te managen, zonder een club daarnaast. Ook moeten er meer opties komen tot interactie met

Appeltje eitje. Ik speelde met Ajax trouwens.

Nice!  

Posted Images

1 uur geleden zei josholtland:

Hebben mensen hier ervaring met een Bundesliga club? Top 7 heeft namelijk standaard Europees voetbal. Maar stel dat 1 van de top 7 de nationale beker wint , krijgt de nummer 8 dan ook Europees voetbal?

Nee. Top-6 is standaard Europees, nummer 7 alleen als iemand uit de top-6 de beker wint

Ik ben nu 1,5 seizoen op weg met Feyenoord. Seizoen 1 begon ik erg goed, na de winterstop donderde het in elkaar. Kreeg veel tegengoals. Werd gelukkig wel 2e.

Seizoen 2 inmiddels halverwege nu, ben best tevreden. Achterin staat het prima, alleen scoor ik juist nog te weinig voor m'n gevoel. Dus daar nu weer aan sleutelen. 3 punten achter op Ajax.

Zo makkelijk als het bij jou gaat, gaat het nog niet bij mij :D

Scoutoverleg.png.b75c60790f22228ad8d0d07a0901b1cf.png

Ik vind het scoutingsoverleg een leuke toevoeging maar vind dat ze nu wel redelijk de plank misslaan. Omdat de op 2 na beste speler misschien vertrekt zou ik een nieuwe MC moeten toevoegen, dit terwijl ik in principe 12 middenvelders heb die gewoon goed voor bovenin Premier League tot absolute wereldtop zijn.

Weet niet of anderen ook van dit soort nutteloze aanbevelingen krijgen?

Edited by Nummerke10
11 minuten geleden zei Nummerke10:

Scoutoverleg.png.b75c60790f22228ad8d0d07a0901b1cf.png

Ik vind het scoutingsoverleg een leuke toevoeging maar vind dat ze nu wel redelijk de plank misslaan. Omdat de op 2 na beste speler misschien vertrekt zou ik een nieuwe MC moeten toevoegen, dit terwijl ik in principe 12 middenvelders heb die gewoon goed voor bovenin Premier League tot absolute wereldtop zijn.

Weet niet of anderen ook van dit soort nutteloze aanbevelingen krijgen?

Bedoel je met die 12 de spelers die in deze screen staan?

25 minuten geleden zei bingo11:

Bedoel je met die 12 de spelers die in deze screen staan?

Ja. Er wordt aangegeven dat het slim is om hem te vervangen omdat hij misschien vertrekt maar er zijn al spelers die van een vergelijkbaar niveau zijn en daarachter staan ook al enkele spelers te trappelen. Snap deze aanbeveling dus totaal niet (terwijl ze vaak wel de plekken die niet goed bezet zijn eruit pikken).

2 uur geleden zei Nummerke10:

Ja. Er wordt aangegeven dat het slim is om hem te vervangen omdat hij misschien vertrekt maar er zijn al spelers die van een vergelijkbaar niveau zijn en daarachter staan ook al enkele spelers te trappelen. Snap deze aanbeveling dus totaal niet (terwijl ze vaak wel de plekken die niet goed bezet zijn eruit pikken).

Hmm vind zelf alleen de bovenste 5 echt goede vervangers denk ik maar kan aan mij liggen.

20 minuten geleden zei Chimpa:

Hoe werkt precies het aanschaffen van FM21 via MU? Drie van de vier links op de Koop FM 21 pagina zijn überhaupt een doodspoor. Die wel werkt (Game Billet) lijkt full price te zijn of kijk ik ergens overheen? 

Ik heb hem via Gamebillet aangeschaft, koste me maar €33,90.

Na vele jaren FM14 ben ik nu (eindelijk) overgestapt naar de nieuwste FM. Is er voor FM21 ook een lijst met datums wanneer nieuwe jeugdinstroom per jaar plaastvindt per land?  

Zojuist zei Chimpa:

Na vele jaren FM14 ben ik nu (eindelijk) overgestapt naar de nieuwste FM. Is er voor FM21 ook een lijst met datums wanneer nieuwe jeugdinstroom per jaar plaastvindt per land?  

Sinds een paar edities verschilt dit van club tot club, dus zo'n lijst bestaat niet meer.

1 minuut geleden zei RubenS2:

Sinds een paar edities verschilt dit van club tot club, dus zo'n lijst bestaat niet meer.

Oh ok, vandaar. Is daar nog enige lijn in te trekken of is het allemaal willekeurig?

Zojuist zei Chimpa:

Oh ok, vandaar. Is daar nog enige lijn in te trekken of is het allemaal willekeurig?

Daar heb ik geen zekerheid over helaas. Wel is het zo dat het bij eenzelfde club steeds in dezelfde maand gebeurt als elk jaar.

Edited by RubenS2
20 minuten geleden zei Chimpa:

Het is niet helemaal willekeurig. In plaats van 1 datum wordt de jeugdopname nu verspreidt over een langere periode. Nederland heeft bijvoorbeeld nu eind maart/april. Meestal is er wel een standaarddatum/periode waarop een land begint met de instroom. 

Ook beginnen de hogere competities als eerste en eindigt het laagste niveau als laatste met de instroom. Zoals ook al was met eerdere edities. 

In andere regio's is het soms nog hetzelfde. De VS heeft dacht ik alles nog op 1 dag. Na 1 seizoen draaien weet je wel genoeg.

Edited by FMNOOB

Waarom krijg ik toch voor elke wedstrijd dat scherm te zien? Wat ik ook doe, ik moet een tactische bespreking zien. Dat was in FM05 tot 20 niet zo.

Naamloos.thumb.png.4816be10e4064a10a50925a3dda71f39.png

4 minuten geleden zei Satyr:

Waarom krijg ik toch voor elke wedstrijd dat scherm te zien? Wat ik ook doe, ik moet een tactische bespreking zien. Dat was in FM05 tot 20 niet zo.

Naamloos.thumb.png.4816be10e4064a10a50925a3dda71f39.png

Klopt, is nieuw.