Jump to content

[FM2021] Discussie-topic!

Recommended Posts

6 minuten geleden zei h.b.t.t.w.:

Het begint toch weer te kriebelen.

Als ik hem hier via de site koop, krijg ik dan alleen een code om te spelen?

Want ik wil toch ook wel graag een DVD'tje voor mijn verzameling.

Dan krijg je inderdaad enkel een key. Sowieso is de discversie pas vanaf de 24e beschikbaar bij de full release

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. Meer opties voor het nationale elftal. Nu is het voor niemand die FM speelt aantrekkelijk om alleen een NT te managen, zonder een club daarnaast. Ook moeten er meer opties komen tot interactie met

Appeltje eitje. Ik speelde met Ajax trouwens.

Nice!  

Posted Images

1 uur geleden zei ErwinFm:

Meer mensen waar de Beta regelmatig vast loopt? Dat die blijft ''hangen''? Na het doorgaan na een wedstrijd of bij overhevelen van een speler naar het eerste. Ligt dit aan de Beta of aan mijn PC?:classic_smile:

Het enige wat trager verloopt bij mij is als ik op het tabblad ontwikkelingscentrum klik.

Edited by glennix

In mijn save met Fiorentina eerste seizoen al zo hoog staan en een gigantisch doelsaldo.

Franck Ribery staat na 30 wedstrijden al op 29 goals:classic_blink:.

Met Atletico ook makkelijk kampioen. De champions league finale won ik van Liverpool met 0-3:classic_ohmy:

De uitdaging verdwijnt hierbij snel.  Hopelijk veranderen ze iets aan de moeilijkheidsgraad.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Knipsel.PNG.49668263c5d8e4cccf3ee8a31077801b.PNG

zzz.PNG.b36f4574cb6f0cd10b1ab221ceb77518.PNG

5 minuten geleden zei spaansetukker:

iemand enig idee welke competities het handigst zijn om te laden als je een journeyman wil gaan doen?

Zweden, Noorwegen en Denemarken hebben vele (lage) niveaus beschikbaar, dus daar kun je altijd vrij snel aan de slag. Dat zijn dus wel handige landen en competities om in te laden om de carrière te starten :) 

Zojuist zei Fantasy:

Zweden, Noorwegen en Denemarken hebben vele (lage) niveaus beschikbaar, dus daar kun je altijd vrij snel aan de slag. Dat zijn dus wel handige landen en competities om in te laden om de carrière te starten :) 

Top, zat daar ook aan te denken en misschien wat Balkan? Geen idee of die diplomaloze mensen aannemen :P 

Ik selecteer vrijwel altijd de hoogste 2 competitie's van 25 Europese landen. Zo ben ik er zeker van dat mijn FM-wereld realistisch gesimuleerd wordt. Misschien dat ik dit jaar de 2e competitie bij de kleinere landen op 'VIew Only' zet. En soms laat ik 2 Europese landen vallen en neem ik er Brazilië en Argentinië bij.

3 uur geleden zei Steels:

Ik selecteer vrijwel altijd de hoogste 2 competitie's van 25 Europese landen. Zo ben ik er zeker van dat mijn FM-wereld realistisch gesimuleerd wordt. Misschien dat ik dit jaar de 2e competitie bij de kleinere landen op 'VIew Only' zet. En soms laat ik 2 Europese landen vallen en neem ik er Brazilië en Argentinië bij.

25 landen, wat voor een computer heb jij? :classic_blink:

Ik ben in mijn 1e seizoen met Arsenal 3e geworden met 80 punten. Oa 2x gewonnen van Liverpool en Chelsea, alleen tegen United 0 punten gepakt. De EL finale 3-3 tegen Spurs en 3-1 na pingels gewonnen omdat Leno er 3 pakte. Nu seizoen erna 5e met 9 winst 1 gelijk en 5 verlies. Maar wel als 1e voor als nog door naar laatste 16 CL na 5 duels n poule met Napoli, Dortmund en PSV. Heb oa Strakosha van Lazio gekocht, Emi Buendia van Norwich en Pavard van Bayern.

1 uur geleden zei Rossi:

Aangezien ik nu ziek thuis lig wil ik alvast beginnen aan fm21 via de beta. Ik kan mijn save per morgen gewoon meenemen toch naar de full versie? Gaat dat allemaal automatisch? En hoe lang kan ik in de beta spelen?

Ja, je game kan je gewoon ‘meenemen’ naar de full versie. Gaat allemaal automatisch. Waarschijnlijk moet alleen Steam de update even downloaden. En je kan al onbeperkt spelen in de beta (y)

Ik heb er weer zin in! Morgen gaat het beginnen voor mij :)
FM 21 zag ik voor 30 euro voorbij zien komen, mooie prijs. Ik sla ik altijd 1 editie over (dus de laatste is FM 19 die ik gespeeld heb ) maar dit jaar zal dus het 2e Europese toernooi er inkomen voor mij. Heeft iemand toevallig een afbeelding met hoe de tickets per land verdeeld zijn?