Jump to content

[FM2021] Discussie-topic!

Recommended Posts

Vraagje! Wanneer je het TCM Logo Pack download en uitpakt in je Sports Interactive -> FM 21 map, bestaat dit uit TCM Logopack en dan uit o.a. het mapje 'graphics'. Deze map is bedoeld voor de logo's, maar kun je hier ook je kits later in zetten? Of moet ik hiervoor weer een nieuwe map graphics maken?

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. Meer opties voor het nationale elftal. Nu is het voor niemand die FM speelt aantrekkelijk om alleen een NT te managen, zonder een club daarnaast. Ook moeten er meer opties komen tot interactie met

Appeltje eitje. Ik speelde met Ajax trouwens.

Nice!  

Posted Images

24 minuten geleden zei royholman:

Vraagje! Wanneer je het TCM Logo Pack download en uitpakt in je Sports Interactive -> FM 21 map, bestaat dit uit TCM Logopack en dan uit o.a. het mapje 'graphics'. Deze map is bedoeld voor de logo's, maar kun je hier ook je kits later in zetten? Of moet ik hiervoor weer een nieuwe map graphics maken?

in de map Graphics kun je ook gewoon een mapje voor je kits aanmaken.

In de voorgaande versies kon je op een gemaakte shortlist filteren op de eigenschappen van een speler die belangrijk zijn voor een bepaalde positie , in de nieuwe versie is deze optie er niet meer.

weet iemand een lijst te vinden met eigenschappen die per spelersrol/positie belangrijk zijn ?

38 minuten geleden zei Thymen:

In de voorgaande versies kon je op een gemaakte shortlist filteren op de eigenschappen van een speler die belangrijk zijn voor een bepaalde positie , in de nieuwe versie is deze optie er niet meer.

weet iemand een lijst te vinden met eigenschappen die per spelersrol/positie belangrijk zijn ?

Als je bij je speler kijkt kan je ook zien welke rol/positie zij goed kunnen vervullen. Daar lichten de belangrijkste eigenschappen ook op. Kan je daar van overnemen.

Ooooh dilemma... Anderlecht heeft Sambi Lokonga (en Verschaeren ook btw) op de transferlijst gezet en de vraagprijs ligt onder zijn marktwaarde. Zou ideaal zijn om Kums en Vadis op te volgen die ook al 30+ zijn. Maar... Moussa Dembele staat ook op de transferlijst voor 1,3 miljoen euro en vraagt maar 68K per maand. 

Probleem is dat ik al meer dan genoeg centrale middenvelders heb en allebei halen is too much... 

1 uur geleden zei Messidona:

Ooooh dilemma... Anderlecht heeft Sambi Lokonga (en Verschaeren ook btw) op de transferlijst gezet en de vraagprijs ligt onder zijn marktwaarde. Zou ideaal zijn om Kums en Vadis op te volgen die ook al 30+ zijn. Maar... Moussa Dembele staat ook op de transferlijst voor 1,3 miljoen euro en vraagt maar 68K per maand. 

Probleem is dat ik al meer dan genoeg centrale middenvelders heb en allebei halen is too much... 

Sowieso doen! Kums en Vadis zijn op hun retour en met Sambi en Verschaeren is de opvolging verzekerd.

19 minuten geleden zei glennix:

Sowieso doen! Kums en Vadis zijn op hun retour en met Sambi en Verschaeren is de opvolging verzekerd.

Heb zowel Lokonga en Verschaeren binnen gehaald voor gezamenlijk 9 miljoen euro. Moussa Dembele in een Gent shirt zien zou zalig zijn maar na een jaar of maximum twee kan die ook niet meer mee en heb ik inderdaad nog Vadis en Kums die ook op pensioen kunnen. 

Was een pijnlijk keuze wie van de twee ik zou verkopen om plaats te maken voor Lokonga. Kums is een clubheld die een enorme voet had in de allereerste titel, maar Vadis is een echte Gentenaar... Ben dan maar voor de local gegaan en Kums verkocht aan Dijon. 

2 uur geleden zei Messidona:

Ik ben met Milan bezig en probeerde Sambi over te nemen, heb een bod van 2,5 millioen gedaan, Anderlecht wou 95 + 50% op de doorverkoop :5

14 minuten geleden zei tommyboy82:

Ik ben met Milan bezig en probeerde Sambi over te nemen, heb een bod van 2,5 millioen gedaan, Anderlecht wou 95 + 50% op de doorverkoop :5

Ik kon begin seizoen 2 met Genk Sambi overnemen voor een miljoen maar ik kon niet aan zijn looneisen voldoen, daarna werden de financiën terug wat beter bij Anderlecht en was Sambi van de TL af.

Ok, ik heb dus een echt koopje kunnen doen :classic_blink:  Een goede timing kan altijd helpen, Anderlecht in seizoen 1 ook heel makkelijk Sardella laten gaan. Drie miljoen euro en Marreh in ruil was voldoende. Carles Alena van Barcelona ook meegepikt nadat die in de winterstop op de transferlijst kwam voor nog geen drie miljoen euro (en dan nog een ietsje hoger loon vroeg dan wat Depoitre/Kums/Vadis al kregen).