royholman 9 Gepost November 12, 2020 Share Gepost November 12, 2020 Vraagje! Wanneer je het TCM Logo Pack download en uitpakt in je Sports Interactive -> FM 21 map, bestaat dit uit TCM Logopack en dan uit o.a. het mapje 'graphics'. Deze map is bedoeld voor de logo's, maar kun je hier ook je kits later in zetten? Of moet ik hiervoor weer een nieuwe map graphics maken? Quote Link to post Share on other sites
Weslinho 6 Gepost November 12, 2020 Share Gepost November 12, 2020 24 minuten geleden zei royholman: Vraagje! Wanneer je het TCM Logo Pack download en uitpakt in je Sports Interactive -> FM 21 map, bestaat dit uit TCM Logopack en dan uit o.a. het mapje 'graphics'. Deze map is bedoeld voor de logo's, maar kun je hier ook je kits later in zetten? Of moet ik hiervoor weer een nieuwe map graphics maken? in de map Graphics kun je ook gewoon een mapje voor je kits aanmaken. Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 12, 2020 Share Gepost November 12, 2020 Kan je nou serieus niet de xG´s per speler zien? Niet noodzakelijk maar wel jammer, wil wel eens een speler zien die een xG van 1 per wedstrijd kan aantikken Quote Link to post Share on other sites
glennix 665 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Ik vond de persconferenties en de match interface van FM20 beter. Ook het scouten van spelers duurt zo veel langer dan de vorige versie. Het enige pluspunt van FM 21 tot nu toe is de update van de database... Quote Link to post Share on other sites
glennix 665 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 (edited) Ohja, de match engine is wel een stuk beter. Edited November 13, 2020 by glennix Quote Link to post Share on other sites
Thymen 11 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 In de voorgaande versies kon je op een gemaakte shortlist filteren op de eigenschappen van een speler die belangrijk zijn voor een bepaalde positie , in de nieuwe versie is deze optie er niet meer. weet iemand een lijst te vinden met eigenschappen die per spelersrol/positie belangrijk zijn ? Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 992 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 38 minuten geleden zei Thymen: In de voorgaande versies kon je op een gemaakte shortlist filteren op de eigenschappen van een speler die belangrijk zijn voor een bepaalde positie , in de nieuwe versie is deze optie er niet meer. weet iemand een lijst te vinden met eigenschappen die per spelersrol/positie belangrijk zijn ? Als je bij je speler kijkt kan je ook zien welke rol/positie zij goed kunnen vervullen. Daar lichten de belangrijkste eigenschappen ook op. Kan je daar van overnemen. Quote Link to post Share on other sites
dvsermelo 61 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 Begonnen met Chelsea. Wat verjongd. In: 40 miljoen - Szoboszlai 13 miljoen - Milik 45 miljoen - Gosens Uit: 35 miljoen - Jorginho 10 miljoen - Giroud 29 miljoen - Alonso Quote Link to post Share on other sites
dvsermelo 61 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 3 minuten geleden zei dvsermelo: Begonnen met Chelsea. Wat verjongd. In: 40 miljoen - Szoboszlai 13 miljoen - Milik 45 miljoen - Gosens Uit: 35 miljoen - Jorginho 10 miljoen - Giroud 29 miljoen - Alonso Oh, en Ansu Fati. Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 17 minuten geleden zei dvsermelo: Oh, en Ansu Fati. Deze stats en toch 3 sterren beoordeling :O wat een lekker team heb jij Quote Link to post Share on other sites
Jotew 110 Gepost November 15, 2020 Author Share Gepost November 15, 2020 (edited) Is het een aanrader jongens? Of verschilt het allemaal niet veel t.o.v. FM20? Krijg je overigens bij aanschaf via MU de code meteen in de mail? Edited November 15, 2020 by Jotew Quote Link to post Share on other sites
Messidona 77 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Ooooh dilemma... Anderlecht heeft Sambi Lokonga (en Verschaeren ook btw) op de transferlijst gezet en de vraagprijs ligt onder zijn marktwaarde. Zou ideaal zijn om Kums en Vadis op te volgen die ook al 30+ zijn. Maar... Moussa Dembele staat ook op de transferlijst voor 1,3 miljoen euro en vraagt maar 68K per maand. Probleem is dat ik al meer dan genoeg centrale middenvelders heb en allebei halen is too much... Quote Link to post Share on other sites
glennix 665 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 1 uur geleden zei Messidona: Ooooh dilemma... Anderlecht heeft Sambi Lokonga (en Verschaeren ook btw) op de transferlijst gezet en de vraagprijs ligt onder zijn marktwaarde. Zou ideaal zijn om Kums en Vadis op te volgen die ook al 30+ zijn. Maar... Moussa Dembele staat ook op de transferlijst voor 1,3 miljoen euro en vraagt maar 68K per maand. Probleem is dat ik al meer dan genoeg centrale middenvelders heb en allebei halen is too much... Sowieso doen! Kums en Vadis zijn op hun retour en met Sambi en Verschaeren is de opvolging verzekerd. Quote Link to post Share on other sites
Jotew 110 Gepost November 15, 2020 Author Share Gepost November 15, 2020 Waarom is het in Duitsland nog niet gefixed dat spelers vanaf hun 16e mogen debuteren... Quote Link to post Share on other sites
Messidona 77 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 19 minuten geleden zei glennix: Sowieso doen! Kums en Vadis zijn op hun retour en met Sambi en Verschaeren is de opvolging verzekerd. Heb zowel Lokonga en Verschaeren binnen gehaald voor gezamenlijk 9 miljoen euro. Moussa Dembele in een Gent shirt zien zou zalig zijn maar na een jaar of maximum twee kan die ook niet meer mee en heb ik inderdaad nog Vadis en Kums die ook op pensioen kunnen. Was een pijnlijk keuze wie van de twee ik zou verkopen om plaats te maken voor Lokonga. Kums is een clubheld die een enorme voet had in de allereerste titel, maar Vadis is een echte Gentenaar... Ben dan maar voor de local gegaan en Kums verkocht aan Dijon. Quote Link to post Share on other sites
tommyboy82 4 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 2 uur geleden zei Messidona: Ooooh dilemma... Anderlecht heeft Sambi Lokonga (en Verschaeren ook btw) op de transferlijst gezet en de vraagprijs ligt onder zijn marktwaarde. Zou ideaal zijn om Kums en Vadis op te volgen die ook al 30+ zijn. Maar... Moussa Dembele staat ook op de transferlijst voor 1,3 miljoen euro en vraagt maar 68K per maand. Probleem is dat ik al meer dan genoeg centrale middenvelders heb en allebei halen is too much... Ik ben met Milan bezig en probeerde Sambi over te nemen, heb een bod van 2,5 millioen gedaan, Anderlecht wou 95 + 50% op de doorverkoop Quote Link to post Share on other sites
glennix 665 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 14 minuten geleden zei tommyboy82: Ik ben met Milan bezig en probeerde Sambi over te nemen, heb een bod van 2,5 millioen gedaan, Anderlecht wou 95 + 50% op de doorverkoop Ik kon begin seizoen 2 met Genk Sambi overnemen voor een miljoen maar ik kon niet aan zijn looneisen voldoen, daarna werden de financiën terug wat beter bij Anderlecht en was Sambi van de TL af. Quote Link to post Share on other sites
Messidona 77 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Ok, ik heb dus een echt koopje kunnen doen Een goede timing kan altijd helpen, Anderlecht in seizoen 1 ook heel makkelijk Sardella laten gaan. Drie miljoen euro en Marreh in ruil was voldoende. Carles Alena van Barcelona ook meegepikt nadat die in de winterstop op de transferlijst kwam voor nog geen drie miljoen euro (en dan nog een ietsje hoger loon vroeg dan wat Depoitre/Kums/Vadis al kregen). Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 19 uur geleden zei Jotew: Waarom is het in Duitsland nog niet gefixed dat spelers vanaf hun 16e mogen debuteren... Zal nog wel aangepast worden en anders komen daar ongetwijfeld databases voor Quote Link to post Share on other sites
Copywriter 282 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Heeft de versie die je via dit forum koopt ook de mogelijkheid om in het Nederlands te spelen? Quote Link to post Share on other sites
glennix 665 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 20 minuten geleden zei Copywriter: Heeft de versie die je via dit forum koopt ook de mogelijkheid om in het Nederlands te spelen? Elke versie heeft de NL taal. Quote Link to post Share on other sites
Copywriter 282 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 14 minuten geleden zei glennix: Elke versie heeft de NL taal. Ik vraag het omdat ik op sommige websites de NL taal er niet bij zie staan. Quote Link to post Share on other sites
Regis 542 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Ja, de versie via dit forum is in het NL te spelen. Quote Link to post Share on other sites
Copywriter 282 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 2 minuten geleden zei Regis: Ja, de versie via dit forum is in het NL te spelen. Dank! Quote Link to post Share on other sites
h.b.t.t.w. 20 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Het begint toch weer te kriebelen. Als ik hem hier via de site koop, krijg ik dan alleen een code om te spelen? Want ik wil toch ook wel graag een DVD'tje voor mijn verzameling. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts