Jump to content

[IDS] [FM20] Mais do que uma fábrica de talentos

Recommended Posts

• Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@DGremlin @delichris @Marius @Michael_RAFC @Mordurette @Michaelinho* @ElMarcos  De eerste beker van het seizoen geeft ons alvast een goed gevoel richting competitiestart!

@DGremlin @Marius @Fantasy @Michaelinho* @delichris @Mordurette @ElMarcos @Michael_RAFC De uitdaging tegen Real is groot, maar als we ons niveau aanhouden is alles mogelijk!

Liga NOS november   @DGremlin @Marius @Fantasy @Michaelinho* @delichris @Mordurette @ElMarcos @Michael_RAFC @glennix @Baresi @TeamWesil @Nummerke10 @ElPrincipito @Neel2210 Dom punt

Zware openingsmaand maar toch wel heel goed doorgekomen. Soms was het erg lang wacht alvorens een wedstrijd in je voordeel kon beslecht worden maar op deze prestaties kan je alvast verder bouwen! De loting in de CL is zeker pittig. 

Goh Adel Taarabt, het enfant terrible van Spurs (?) destijds. Bizar om te zien dat die inmiddels ook alweer 30 is. Al zegt dat waarschijnlijk ook iets over mijn eigen leeftijd :-D, Wat Fantasy zegt, updates zien er eerdere keer weer zeer gelikt uit, chapeau!

Edited by Michaelinho*

Al patent aangevraagd op de 2-0 in de Liga NOS? ;c Knap resultaat wel in de CL ook, RB Leipzig is altijd een geduchte tegenstander. Mooi dat de bankzitters ook hun kans met beide handen aangrijpen door de zege in de beker veilig te stellen, al is het magertjes. Winst is winst, dat is het enige dat telt in de beker gelukkig. 

Iemand enig idee hoe je afbeeldingen upload? Ik krijg enkel de links te zien sinds de aanpassing van het forum?

Liga NOS oktober

@DGremlin @Marius @Fantasy @Michaelinho* @delichris @Mordurette @ElMarcos @Michael_RAFC

De CL blijft momenteel toch wel een teleurstelling, maar er komen nog een aantal wedstrijden aan!

Edited by John Terry

7uiyucj8ugb.jpg

u8u9rskm.jpg

Liga NOS oktober

o7tohcv78p3n.jpg

@DGremlin @Marius @Fantasy @Michaelinho* @delichris @Mordurette @ElMarcos @Michael_RAFC

Vroeger moest ik de link plakken in mijn bericht en dan kwam het bij het plaatsen tevoorschijn.

Dit is echt de allereerste keer dat ik de knop 'Andere Media invoegen' gebruik. Bedankt voor de tip!

Edited by John Terry

Het blijft goed gaan in eigen land. De uitdaging ligt duidelijk in Europa. Dat Barcelona een maatje te sterk is mag niet verbazen. Een gelijkspel op Stamford Bridge daarentegen is toch een gewonnen punt, en door de andere uitslagen blijft het dicht bij mekaar voor de tweede plaats.

De (beker)competities in eigen land geven beduidend weinig tegenstand, des te lastiger is het Europees gezien. Barcelona en Chelsea zijn dan natuurlijk ook wel gevestigde grootmachten, dus een puntje tegen de Londenaren is helemaal zo verkeerd nog niet. Hopen dat er voor Samaris een geduchte vervanger binnen de gelederen is!

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] Mais do que uma fábrica de talentos
  • Marius pinned this topic