Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn oude laptop is helaas overleden. Hierdoor ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Ik ben op zoek naar een wat stevigere laptop, de vorige is afgebroken bij het scharnier.
Ik heb verder weinig verstand van laptops.

Het enige wat ik belangrijk vindt, is dat het spel Football Manager een beetje prima draait. Dit was erg sloom op mijn vorige laptop. Het heeft ook geen topsnelheid te hebben, aangezien het alleen voor FM is. Voor de rest is het gewoon wat surfen en mailen, niks bijzonders.

Budget heb ik eigenlijk geen idee van wat realistisch is, maar dacht aan rond de 500 euro maximaal.
Mocht dit niet realistisch zijn, zijn duurdere opties natuurlijk ook welkom, maar natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk!

De laptop gebruik ik alleen thuis.

Graag geen Mac, verder geen voorkeuren.

Kan ik deze laptop dan gewoon bij een Bol of Coolblue oid bestellen en is dit makkelijk te gebruiken (zonder van alles te installeren?)

Hopelijk heeft iemand advies, alvast bedankt!

Geplaatst

Heb vorig jaar een tweedehands Dell laptop gekocht en speel ook alleen FM daarop en wat surfen en af en toe kijk ik wat op Netflix of Prime Video, maar stream dat liever naar de tv. 

Heb de laptop bij een computerzaakje gekocht bij mij in de stad voor 250,-. Zou eerst eens kijken of er ook zoiets bij jou in de buurt zit. Kan je best wat geld schelen.