Socrates Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Op 1-9-2020 om 16:33 zei Zeus: Beste speler: Oussama Tannane Trainer van het jaar: Thomas Letsch Bazige voorspellingen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Op 2-9-2020 om 19:12 zei 007mark: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Feyenoord +1 5. FC Utrecht +1 6. Willem ll +8 7. Vitesse -3 8. FC Twente +2 9. Heracles Almelo 10. FC Groningen -3 11. SC Heerenveen +1 12. FC Emmen +4 13. ADO Den Haag +5 14. Sparta -6 15. PEC Zwolle -2 16. Fortuna Sittard -5 17. VVV Venlo 18. RKC Waalwijk -3 Topscorer: Robert Bozenik Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: David Neres Revelaties: Daniel Arzani, Mohammed Kudus en Wouter Burger Tegenvaller: Henk Veerman, Yvon Mvogo en Calvin Stengs Meeste kaarten: Tom Beugelsdijk Trainer van het jaar: Ron Jans Haalt de kerst niet: John Stegeman, Thomas Letsch Vrij matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Op 8-9-2020 om 16:59 zei Karlo: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Feyenoord 5. FC Utrecht 6. Vitesse 7. Willem II 8. FC Groningen 9. FC Twente 10. Heracles Almelo 11. Sparta Rotterdam 12. PEC Zwolle 13. SC Heerenveen 14. Fortuna Sittard 15. FC Emmen 16. ADO Den Haag 17. VVV-Venlo 18. RKC Waalwijk Topscorer: Myron Boadu Meeste assists: Quincy Promes Beste speler: Dusan Tadic Revelaties: Antony, Philipp Max, Noni Madueke, Kwasi Wriedt Tegenvaller: Calvin Stengs, Nicolai Jørgensen, Mohamed Ihattaren, Eljero Elia Meeste kaarten: Aaron Meijers Trainer van het jaar: Erik ten Hag Haalt de kerst niet: Hans de Koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Niet al te best en zat er zelfs een paar keer heel ver naast (Willem II, Sparta, Groningen, Bozenik, Wriedt, De Boer, Grim, Buijs). kan wel de tegenvallers goed voorspellen blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Op 11-9-2020 om 15:52 zei Rogier.: Ik ben het met je eens dat Feyenoord niet kampioen gaat worden, maar Feyenoord 6e? @Fantasy Kwam ik toch nog aardig in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2021 Fucking Promes. Nou gelukkig was ik niet de enige. Kleurtjes wil niet goed, dus maar ff dikgedrukt wat goed is. Verdr sowieso slecht. Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. Utrecht 6. Willem ll 7. Vitesse 8. FC Groningen 9. Heerenveen 10. Zwolle 11. Sparta 12. Heracles 13. Twente 14. ADO 15. VVV 16. Emmen 17. Fortuna 18. RKC Topscorer: Promes Meeste assists: Tadic Beste speler: Promes Revelaties: Kudus, Schuurs, Linssen, Thomas Tegenvaller: Postema, Diemers, Mulder, Brozenik, Mvogo, Doan Meeste kaarten: Swinkels Trainer van het jaar: Koster Haalt de kerst niet: Iedereen haalt de kerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Diemers mag je ook dik drukken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Eindstand: 1. Ajax 2. Feyenoord 3. FC Utrecht 4. PSV 5. AZ 6. Willem II 7. Heracles 8. Vitesse 9. Heerenveen 10. FC Groningen 11. FC Twente 12. PEC Zwolle 13. Sparta Rotterdam 14. Fortuna Sittard 15. FC Emmen 16. VVV-Venlo 17. ADO Den Haag 18. RKC Waalwijk Topscorer: Steven Berghuis Meeste assists: Dusan Tadic Beste speler: Steven Berghuis, Dusan Tadic, Eljero Elia Revelaties: Maarten Paes, Mitchell van Bergen, Godfried Roemeratoe Tegenvaller: Robert Bozenik, Quincy Promes, Arjen Robben Meeste kaarten: Danny Post (VVV) Trainer van het jaar: Dick Advocaat / John van den Brom (Van den Brom wel prima in België) Haalt de kerst niet: Iedereen haalt de kerst. Slechts één ploeg op de juiste plek en dan nog de makkelijkst te voorspellen Wel de middenmoot/degradanten relatief goed ingeschat, scheelden allemaal maar één of twee plaatsen. Tegenvallers spreken allemaal wel voor zich. Roemeratoe heeft zich ontwikkeld tot basisspeler en relatief simpel staande gehouden in een instabiel elftal. Van Bergen heeft heel veel gespeeld en niet echt door de ondergrens gezakt oid, maar had verwacht dat hij zich zou laten zien als potentiële top-3 speler dit jaar. Had ook vooral meer productiviteit van hem verwacht. Berghuis heb ik geel gemarkeerd als beste speler maar qua niveau vind ik dat eigenlijk niet gepast, is meer met het ook op zijn inbreng qua goals/assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Op 1-9-2020 om 16:47 zei Richarð.: Eindstand: 1. Ajax2. Feyenoord 3. PSV (1) 4. AZ (1) 5. FC Utrecht (1)6. Vitesse7. FC Groningen8. Willem II9. FC Twente (1) 10. Heracles Almelo (1)11. Heerenveen (1) 12. FC Emmen 13. Sparta Rotterdam 14. VVV Venlo 15. ADO Den Haag 16. PEC Zwolle 17. Fortuna Sittard 18. RKC Waalwijk Topscorer: Donyell MalenMeeste assists: Steven BerghuisBeste speler: AntonyRevelaties: Sinan Bakis, Slobodan TedicTegenvaller: Giorgos Giakoumakis, Reda Kharchouch, Marco RenteMeeste kaarten: Tom BeugelsdijkTrainer van het jaar: Dick AdvocaatHaalt de kerst niet: John Stegeman & Johnny Jansen Vooral het rechterrijtje was geen succes. Top 10 matig tot redelijk. Wel vaak één plek ernaast. Verder met zowel Malen als Berghuis de nummer twee geselecteerd in hun desbetreffende categorie. Revelaties en tegenvallers waren ook geen succes. Rente was degelijk, niet heel opvallend, Bakis meer van verwacht, net als Tedic. Kharchouch 2 goals in 19 wedstrijden, dus die geef ik mezelf dan maar, om positief te blijven. Over Giakoumakis kunnen we kort zijn denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Feyenoord 5. FC Utrecht 6. Willem II 7. FC Groningen 8. Vitesse 9. Heracles Almelo 10. SC Heerenveen 11. Sparta Rotterdam 12. Fortuna Sittard 13. FC Twente 14. FC Emmen 15. PEC Zwolle 16. VVV - Venlo 17. ADO Den Haag 18. RKC Waalwijk Topscorer: Myron Boadu Meeste assists: Quincy Promes Beste speler: Mohammed Kudus Revelaties: Mohammed Kudus, Perr Schuurs, Mats Seuntjens Tegenvaller: Arjen Robben, Donyell Malen, Antony Meeste kaarten: x Trainer van het jaar: Erik ten Hag Haalt de kerst niet: Hans de Koning, John Stegeman Redelijk, qua eindstand wel, de rest mwa. Hans de Koning en John Stegeman wel ontslagen, maar niet voor de kerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Op 14-9-2020 om 01:37 zei himan: Eindstand: 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord -2 4. AZ +1 5. Utrecht -1 6. Vitesse +2 7. Groningen 8. Heracles -1 9. Heerenveen -3 10. Willem Ii -4 11. Sparta +3 12. FC Twente +2 13. VVV -4 14. Emmen -2 15. PEC +2 16. Fortuna +5 17. ADO -1 18. RKC +3 Topscorer: Malen Meeste assists: Tadic Beste speler: Promes Revelaties: Giakoumakis , Sinan Bakis, PSV, VVV Tegenvaller: Kökcu, Jorgensen, AZ, ADO Meeste kaarten: Beugelsdijk Trainer van het jaar: Ten Hag Haalt de kerst niet: Rajkovic Ik vind mijn voorspelling niet belachelijk slecht, natuurlijk had ik er maar drie precies goed, maar ook nog 4 teams -1, +1 en alleen Fortuna en Willem II zat ik behoorlijk mis, maar dat zat vermoedelijk bijna iedereen wel, terwijl ik Willem II na vorig seizoen gewoon netjes op 10 heb gezet. En VVV tsja de combinatie topscorer en degraderen voorspellen zou een ingeving van genialiteit zijn en die had ik niet. Tadic, Ten Hag en Rajkovic goed, Jörgensen goed. Kon herinneren dat iedereen Giakoumakis aan het afknallen was toen ik deze post maakte, maar ja topscorer geworden, dus zeer groen. Malen is wel tweede geworden achter Giakoumakis, dus was ook niet zo'n hele slechte voorspelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Eindstand: 1. Ajax 2. Feyenoord 3. PSV 4. AZ 5. Utrecht 6. Vitesse 7. Willem II 8. Heracles 9. Twente 10. Groningen 11. Heerenveen 12. Sparta 13. VVV Venlo 14. FC Emmen 15. PEC Zwolle 16. Fortuna Sittard 17. ADO Den Haag 18. RKC Waalwijk Topscorer: Malen Meeste assists: Madueke Beste speler: Berghuis Revelaties: Wriedt, Diemers, Van Bergen, Veerman, Tannane, Evjen, Bijlow Tegenvaller: Mvogo, Antony, Jörgensen, Letschert Meeste kaarten: Van Polen Trainer van het jaar: Advocaat Haalt de kerst niet: Rankovic Mijn voorspelling ziet meer rood dan de bankrekening van ADO. Pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten