Geplaatst 27 augustus 20204 jr. Goedenavond, Ik speel met de laatste update en hij werkt prima en alle transfers zijn mooi bijgewerkt maar de EFL cup/ Leage cup in Engeland speelt zich niet af in seizoen 2019-2020:) Ik zal kijken of die in het nieuwe seizoen wel weer van start gaat maar wou er toch even een topic voor openen. Geen idee wie de update tegenwoordig maakt maar misschien kan die hier nog even naar kijken, verder weer prachtig werk:) Ik heb gecontroleerd of ik met andere update erbij speel die voor corruptie zorg maar het enige wat gebruikt word is de meest recente MU update van 24-8. 27 augustus 20204 jr. bewerkt door ErwinFm
Geplaatst 28 augustus 20204 jr. Vreemd zeg. Op Google krijg ik nauwelijks hits. https://community.sigames.com/topic/495618-england-official-league-specific-issues/page/9/#comments Hier melden mensen wel vergelijkbare problemen, maar dan pas na 2020 (iig niet in het eerste seizoen).
Geplaatst 28 augustus 20204 jr. Komt door de doorgevoerde promoties. League One had 23 teams in 19/20 (geen Bury) en gewoon weer 24 in 20/21. En in FM staat ingesteld dat alle teams tot en met de League Two meedoen, wat gelijk staat aan 92 teams. Echter is dat voor het seizoen 19/20 ingesteld op 91 teams, want League One had een team minder. Dus werkt 'ie niet in seizoen één. In seizoen twee staat het aantal teams weer op 92 van de 92 en dus werkt 'ie dan weer.