Jump to content

Kits by LouisPSV

LouisPSV
 Share

Recommended Posts

Ook ik ben na jaren weer begonnen met kits maken. Ik neem graag verzoeken aan, vul daarvoor onderstaande kolom in en ik zorg dat je spoedig je nieuwe setje kan gebruiken.

Andorra

Spoiler

U.E. Endorgany

iLy9W4P.pngY3bz6cV.pngAA0KwYc.png

F.C. Santa Caloma

MtcxyDP.pngUd9EFgT.pngaQwf5bg.png

Atletic Escaldes

qQJpPp6.pnghQRJwiz.pngRNaFIOU.png

C.E. Carroi

R1C1SWm.pngOZJ9FiA.pngCJ4R2B9.png

Engeland

Spoiler

Fulham

2Raj2QA.pngQMjuwbr.pngGYem1Uj.png

Crewe Alexandra

i1gNhIb.pngdGTk8GC.png

Italië

Spoiler

AC Milan

CsTLiNm.png9bM9pqU.png6rzNESI.png

Schotland

Spoiler

Brora Rangers

GQ7Q2H5.pngKQVykUs.pngTwC1y7o.png

Verzoeken:

Club:

Merk:

Thuis:

Uit:

Derde (optioneel):

Sponsor: 

Ik maak momenteel alleen SS kits. Mocht je mijn kits willen gebruiken, stuur me dan een PM of laat een bericht achter zodat ik de files zonder witte achtergrond op kan sturen voor je game.

Edited by LouisPSV

Verzoeken:

Club:AC Milan

Merk:Under Armor

Thuis: Bekende Rood/Zwarte strepen, wel de klassieke brede strepen en niet de dunne strepen van afgelopen seizoen

Uit: Voornamelijk wit

Derde (optioneel): Voornamelijk zwart

Sponsor: Google

2 uur geleden zei Luuks:

Verzoeken:

Club:AC Milan

Merk:Under Armor

Thuis: Bekende Rood/Zwarte strepen, wel de klassieke brede strepen en niet de dunne strepen van afgelopen seizoen

Uit: Voornamelijk wit

Derde (optioneel): Voornamelijk zwart

Sponsor: Google

CsTLiNm.png9bM9pqU.png6rzNESI.png

Check je PM voor de werkende files voor in je game.

Edited by LouisPSV

1 uur geleden zei Luuks:

Bedankt voor de kits (y)

Heb de kits uit mijn pm in een aangemaakte map gezet  graphics/kits en cache vinkje uitgezet in voorkeuren en ander optie aangevinkt, maar zie de nieuwe kits niet verschijnen.

Heb je ze ook in je xml config file gezet? Zo niet neem anders even een kijkje hier: fmscout.com/a-how-to-make-xml-config-files.html

@ErikEagles : Thanks! Ben het met je eens, heb bij sommige kits inderdaad de sponsor iets te laag staan naar mijn mening.

@ElPrincipito : Thanks!

Hey Louis, mooi om te zien dat je (weer) bent begonnen met het maken van kits. 

Wel vallen mij een aantal dingen op bij je kits;

- Clublogo; let even op het formaat en de plaats. Zelfs gebruik ik altijd één standaard formaat voor het clublogo voor de complete set. Bij ronde logo's is dat meestal 37*37px, bij een ander formaat is het soms even aftasten wat het beste is. Ook lijken ze niet overal even scherp, dit kan weleens te maken hebben met het verkleinen van je logo of kit. Qua plaats van het logo probeer ik hem meestal op de zelfde afstand van het midden te zetten als het merklogo, bij bepaalde merken of templates is dat niet altijd even mooi maar meestal werkt het. 

- Sponsor: let even op de plaatsing en leesbaarheid. Over het algemeen staan ze wat laag en zijn ze relatief breed voor het shirt. Per achtergrond kan het verschillen wat werkt qua leesbaarheid. Soms is fullcolor een prima oplossing (vaak bij lichte shirts), soms werkt één enkele kleur wat beter voor de leesbaarheid. Als de kleuren wat onduidelijk zijn kan je in bepaalde gevallen ook een stroke van 1px op lage helderheid toevoegen. Is vooral heel veel proberen. Het derde shirt van Endorgany is een mooi voorbeeld van een goede sponsor. Net als bij de clublogo's probeer ik meestal hetzelfde formaat aan te houden bij een sponsor, zodat je daar geen verschil in krijgt. 

Overigens is deze post niet bedoeld als afzeikpost, dus blijf oefenen en ga vooral zo door! :) Mocht je nog iets willen weten vraag het dan gerust aan mij of aan één van de andere kitmakers op het forum. Succes!

42 minuten geleden zei Christian.:

Hey Louis, mooi om te zien dat je (weer) bent begonnen met het maken van kits. 

Wel vallen mij een aantal dingen op bij je kits;

- Clublogo; let even op het formaat en de plaats. Zelfs gebruik ik altijd één standaard formaat voor het clublogo voor de complete set. Bij ronde logo's is dat meestal 37*37px, bij een ander formaat is het soms even aftasten wat het beste is. Ook lijken ze niet overal even scherp, dit kan weleens te maken hebben met het verkleinen van je logo of kit. Qua plaats van het logo probeer ik hem meestal op de zelfde afstand van het midden te zetten als het merklogo, bij bepaalde merken of templates is dat niet altijd even mooi maar meestal werkt het. 

- Sponsor: let even op de plaatsing en leesbaarheid. Over het algemeen staan ze wat laag en zijn ze relatief breed voor het shirt. Per achtergrond kan het verschillen wat werkt qua leesbaarheid. Soms is fullcolor een prima oplossing (vaak bij lichte shirts), soms werkt één enkele kleur wat beter voor de leesbaarheid. Als de kleuren wat onduidelijk zijn kan je in bepaalde gevallen ook een stroke van 1px op lage helderheid toevoegen. Is vooral heel veel proberen. Het derde shirt van Endorgany is een mooi voorbeeld van een goede sponsor. Net als bij de clublogo's probeer ik meestal hetzelfde formaat aan te houden bij een sponsor, zodat je daar geen verschil in krijgt. 

Overigens is deze post niet bedoeld als afzeikpost, dus blijf oefenen en ga vooral zo door! :) Mocht je nog iets willen weten vraag het dan gerust aan mij of aan één van de andere kitmakers op het forum. Succes!

Hey Christian, dat is lang geleden.

Echt bedankt voor je tips ik zie het ook helemaal niet als afzeikpost, ik waardeer het juist heel erg. In het begin heb ik inderdaad wat variatie in de logo en sponsorgrootte, maar nu maak ik ze ook allemaal in het zelfde formaat zoals ik bij Endorgany en Santa Coloma heb gedaan. Ik heb trouwens ook een bug als ik mijn bestanden upload op het forum met transparante achtergrond dan komt er namelijk een donkere streep achter het shirt, weet jij hoe ik daar vanaf kom? (zie spoiler)

Spoiler

CVEPFO6.png

Edited by LouisPSV