Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Tijd om Totti terug binnen te halen moest ik de hele tijd denken toen ik de eerste paragrafen las ... en wat zag ik dan staan in de laatste zin?! Hele mooie intro in ieder geval! En verheugd om opnieuw een novelle te zien van jouw kant! Succes!
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Een nieuwe novelle van jouw kant, top! Benieuwd of Totti het stokje gaat overnemen.
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Leuk dat je aan een nieuwe novelle begint! Ik voel de terugkeer van Totti aankomen! Al zou Franck VandenBroucke natuurlijk ook nog kunnen. 12 augustus 20204 jr. bewerkt door ElMarcos
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Mooie intro. Gezien de titel zal je met Totti aan de slag gaan, al had ik het mooier/realistischer gevonden als Daniele De Rossi hoofdtrainer was, met Totti als assistent. Als Romanista zal ik deze novelle met veel aandacht volgen, de vlag is hier in ieder geval uit nu Pallotta weg gaat. 12 augustus 20204 jr. bewerkt door StanleyW
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Totti en De Rossi aan het roer bij Roma, beter kan bijna niet. Succes!
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. AS Roma is een mooie club maar die we niet vaak voorbij zien komen hier. Succes!
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. AS Roma en Francesco Totti: een beter huwelijk bestond er niet in voetballand; hoogste tijd voor een hereniging!
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Succes bij Roma en ik zou een samenwerking van Totti en De Rossi ook wel zien zitten.
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Auteur Reacties: Bedankt voor de reacties en likes! Leuk om te zien dat ik jullie interesse kan wekken en een nieuwe novelle als leuk wordt bestempeld. Mocht je geen mention willen ontvangen stuur mij dan een PM, dan verwijder ik je uit de lijst! @Fantasy / @Titan / @Marius / @chrisje1993 / @Isco22 / @Mordurette / @YerrollP / @Tim' / @RubenS2 / @StanleyW / @OptimistPrima / @ElMarcos / @spaansetukker 13 augustus 20204 jr. bewerkt door ElPrincipito
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Totti!!! De legende is weer terug!! Succes met een kampioensteam smeden
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Mooi dat een legende als Francesco Totti terug keert. Hopelijk kan hij Roma terugsturen naar de Italiaanse top en prijzen winnen!
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Als een natte droom werkelijkheid wordt ... ! Op naar een geslaagd huwelijk! De fundering is alvast aanwezig.
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. In de straten is het alsof de Messias terugkeert, mooi beschreven! De enige echte Paus is terug in Rome
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Oei, nu ben ik opeens voor Juventus én AS Roma. Want kiezen tussen Pirlo en Totti wordt wel lastig. Mooi dat de laatste keizer van Rome terugkeert op zijn stekkie!
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Auteur Uitslagen: Spoiler Transfers uit: Spoiler Selectie: Spoiler Reacties: Bedankt voor de reacties en likes! Laten we hopen dat het een geweldig huwelijk gaat worden! Mocht je geen mention willen ontvangen stuur mij dan een PM, dan verwijder ik je uit de lijst! @Fantasy / @Titan / @Marius / @chrisje1993 / @Isco22 / @Mordurette / @YerrollP / @Tim' / @RubenS2 / @StanleyW / @OptimistPrima / @ElMarcos / @spaansetukker 14 augustus 20204 jr. bewerkt door ElPrincipito
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Je hebt een goede, maar ook hele op het oog smalle selectie. Aantal huurlingen ook. Dat gaat zorgen voor een uitdaging. Zowel om iedereen fit te houden, als naar volgend seizoen om de selectie rond te krijgen.
Geplaatst 13 augustus 20204 jr. Wat een slapende reus is Roma eigenlijk. En mooi dat Totti terug is. Ik had verwacht dat Kluivert ook kon vertrekken.