Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 149
  • Weergaven 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Stand Serie A: Stand EL:  Reacties:   Bedankt voor de reacties en likes! Doet me goed te zien dat jullie reageren. We zullen gebruik maken van jeugd, Riccardi en wat andere sterkhou

• Mooie intro. Gezien de titel zal je met Totti aan de slag gaan, al had ik het mooier/realistischer gevonden als Daniele De Rossi hoofdtrainer was, met Totti als assistent.   Als Romanista za

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Reacties:   Bedankt voor de reacties en likes! Leuk om te zien dat ik jullie interesse kan wekken en een nieuwe novelle als leuk wordt bestempeld. Mocht je geen mention willen ontvangen stu

Geplaatst

Tijd om Totti terug binnen te halen moest ik de hele tijd denken toen ik de eerste paragrafen las ... en wat zag ik dan staan in de laatste zin?! _O_ 

Hele mooie intro in ieder geval! En verheugd om opnieuw een novelle te zien van jouw kant! Succes!

Geplaatst

Leuk dat je aan een nieuwe novelle begint! Ik voel de terugkeer van Totti aankomen! Al zou Franck VandenBroucke natuurlijk ook nog kunnen. :P

bewerkt door ElMarcos

Geplaatst

Mooie intro. Gezien de titel zal je met Totti aan de slag gaan, al had ik het mooier/realistischer gevonden als Daniele De Rossi hoofdtrainer was, met Totti als assistent.

Als Romanista zal ik deze novelle met veel aandacht volgen, de vlag is hier in ieder geval uit nu Pallotta weg gaat.

bewerkt door StanleyW

Geplaatst

AS Roma is een mooie club maar die we niet vaak voorbij zien komen hier. Succes!

Geplaatst
  • Auteur

ASRoma2.jpg.73ff4abd2660643cb34043c01d92fbff.jpg

Reacties: 

Bedankt voor de reacties en likes! Leuk om te zien dat ik jullie interesse kan wekken en een nieuwe novelle als leuk wordt bestempeld.

Mocht je geen mention willen ontvangen stuur mij dan een PM, dan verwijder ik je uit de lijst! 

@Fantasy / @Titan / @Marius / @chrisje1993 / @Isco22 / @Mordurette / @YerrollP / @Tim' / @RubenS2 / @StanleyW / @OptimistPrima / @ElMarcos / @spaansetukker

bewerkt door ElPrincipito

Geplaatst

Mooi dat een legende als Francesco Totti terug keert. Hopelijk kan hij Roma terugsturen naar de Italiaanse top en prijzen winnen! 

Geplaatst

Als een natte droom werkelijkheid wordt ... ! Op naar een geslaagd huwelijk! De fundering is alvast aanwezig.

Geplaatst

Oei, nu ben ik opeens voor Juventus én AS Roma. Want kiezen tussen Pirlo en Totti wordt wel lastig.

Mooi dat de laatste keizer van Rome terugkeert op zijn stekkie!

Geplaatst
  • Auteur

ASRoma3.jpg.f2317a4873b85f9db4872605377d2706.jpg

Uitslagen:

Spoiler

1137345628_Schermafbeelding2020-08-13om15_06_25.thumb.png.0fc6faa5231d4933756a370c6ff2c893.png

Transfers uit:

Spoiler

1799803319_Schermafbeelding2020-08-13om15_05_49.thumb.png.5367b86fac2e86bc51329067e913367d.png

Selectie:

Spoiler

184267808_Schermafbeelding2020-08-13om15_07_05.thumb.png.87465c76bf522c5b675feff31b05bff0.png

Reacties: 

Bedankt voor de reacties en likes! Laten we hopen dat het een geweldig huwelijk gaat worden! 

Mocht je geen mention willen ontvangen stuur mij dan een PM, dan verwijder ik je uit de lijst! 

@Fantasy / @Titan / @Marius / @chrisje1993 / @Isco22 / @Mordurette / @YerrollP / @Tim' / @RubenS2 / @StanleyW / @OptimistPrima / @ElMarcos / @spaansetukker

bewerkt door ElPrincipito

Geplaatst

Je hebt een goede, maar ook hele op het oog smalle selectie. Aantal huurlingen ook. Dat gaat zorgen voor een uitdaging.  Zowel om iedereen fit te houden, als naar volgend seizoen om de selectie rond te krijgen.