Jump to content

[FM20]Een prachtig seizoen in LaLiga

Recommended Posts

xnde8v94r21z.png

Spanje, een interessant land dat mij, buiten Portugal, al jaren kan boeien op vlak van op reis gaan. Buiten de talloze toeristische trekpleisters, prachtige stranden en gezellige bars kan je in Spanje ook de beste competitie ter wereld vinden: La Liga Santander. Een competitie dat mij al jaren kan bekoren op alle vlakken, niet alleen de titelstrijd tussen meestal Real Madrid en FC Barcelona, maar ook de verschillende derby's en de talenten die bij 'de mindere goden' spelen. Denk maar eens aan de Baskische derby tussen Sociedad en Bilbao of de Sevilla derby. Wat is er dan ook beter dan op reis een wedstrijdje La Liga meepikken in de vooravond vanin één of andere bar of zwembad om daarna nog even volledig los te gaan in het nachtleven? De spaanse competitie leeft, meer dan ooit tevoren!

De bedoeling met dit verhaal is om gedurende een jaar de Spaanse competitie te volgen. 1 dag irl = 1 dag in FM. De updates worden ruim vooraf gemaakt waardoor er normaal geen problemen komen met de updates, enkel in een week vakantie zal het even stil zijn. Niet alle grafische updates zullen zelfgemaakt zijn, maar ik ambieer het merendeel wel zelf te doen! Uiteraard waren Cadiz en Huesca al zeker van promotie, maar in mijn save werden de play-offs nog afgewerkt. Het Catalaanse Girona wist Elche in de play-offs makkelijk te verslaan en mag zich zo opmaken voor de openingsmatch van het nieuwe seizoen te spelen tegen Real Sociedad.

hprz2ra.jpg

@komodo25 @Tim' @neva @Dr. Bibber @Isco22 @delichris @RedBull @Marius @Titan bedankt voor de reacties heren! Door het slechte weer is de postduif van 11/08 helaas een halfuurtje te laat met het laatste transfergerucht. Denken jullie dat Atlético hem naar Arsenal laat gaan?

8z7e7k.jpg

Edited by Netzwerk