Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Europa League [2021/2022]

FMNOOB

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Kyrill:

Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak...

Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van....

Ironisch. Misschien zou je dit soort dingen eens achterwege moeten laten elke keer als je een 'discussie' aangaat en bij je argumenten blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Ironisch. Misschien zou je dit soort dingen eens achterwege moeten laten elke keer als je een 'discussie' aangaat en bij je argumenten blijven. 

Ironisch gezien feit ik gelijk heb. Punt waar jij over begint ik vrijwel nooit meer doe, en oude koeien uit sloot halen. Had misschien anders moeten brengen teksten zei slaan nergens op niemand heeft ooit zo gezegd, ook niemand. En Chambers staat al heel seizoen op RB, niet CV. En dan te bedenken ik daadwerkelijk mod had ge PM omdat ik zorgen om jou maakte, je bijna 2 maanden niet actief was... En dan deze zuurheid.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-5-2021 om 10:12 zei Kyrill:

Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak...

Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van....

Maatje, dit zijn teksten van mijn huisgenoot. Moet ik iedere pot aanhoren. Misschien formuleerde ik het niet helemaal juist. Dit is geen aanval naar jou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Maatje, dit zijn teksten van mijn huisgenoot. Moet ik iedere pot aanhoren. Misschien formuleerde ik het niet helemaal juist. Dit is geen aanval naar jou. ;)

Duidelijk!! Wens hem sterkte namens mij, wat een kut seizoen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Wat gaat worden heren? @Regis @Socrates @Vitesse88 @delichris @Aaron21 @007mark

Ik ga voor 3-1 voor United goaltje Fernandes, Cavani en Rashford en Moreno voor Villareal. 

sowieso United. maakt me niet uit hoeveel. 3-1 lijkt me wel goed zo. laat die ene dan een eerredder zijn in de blessuretijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Regis:

Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen.

uw mening werd niet gevraagd. :classic_ninja:

oei, blijkbaar wel. :) 

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Regis:

Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen.

Ik denk niet dat ze vandaag nog leuk voetbal gaan spelen zolang ze voor staan. Maar van mij mogen ze winnen, net als ManU trouwens. Ik heb niet echt een favoriet in deze wedstrijd.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Wat gaat worden heren? @Regis @Socrates @Vitesse88 @delichris @Aaron21 @007mark

Ik ga voor 3-1 voor United goaltje Fernandes, Cavani en Rashford en Moreno voor Villareal. 

knap hoor Kyrill, helemaal juist voorspeld. Fernandes, Cavani en Rashford gaan in de 2e helft scoren.

zie ernaar uit dat het 3-1 wordt. ;) 

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei FlyD:

Ik denk niet dat ze vandaag nog leuk voetbal gaan spelen zolang ze voor staan. Maar van mij mogen ze winnen, net als ManU trouwens. Ik heb niet echt een favoriet in deze wedstrijd.

Dat verwacht ik ook niet meer nee. Al geniet ik best van hoe ze momenteel staan. United heeft totaal geen antwoord op het 442 blok van Villareal. Kiezen in balbezit  vreemd positie dat ze er ook niet door gaan komen zo. Zie Ole ook niet zo maar even met een oplossing komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Socrates:

Villareal speelt heel het seizoen al 4-4-2 en helemaal niet zo leuk, zeker niet in topwedstrijden. Vooralsnog niets verrassends. Wel genieten van Pau Torres, geweldige verdediger. 

United komt anders net zo slecht doorheen als Arsenal iig... Of gewoon ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites