PJHoutman Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak... Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van.... Ironisch. Misschien zou je dit soort dingen eens achterwege moeten laten elke keer als je een 'discussie' aangaat en bij je argumenten blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ironisch. Misschien zou je dit soort dingen eens achterwege moeten laten elke keer als je een 'discussie' aangaat en bij je argumenten blijven. Ironisch gezien feit ik gelijk heb. Punt waar jij over begint ik vrijwel nooit meer doe, en oude koeien uit sloot halen. Had misschien anders moeten brengen teksten zei slaan nergens op niemand heeft ooit zo gezegd, ook niemand. En Chambers staat al heel seizoen op RB, niet CV. En dan te bedenken ik daadwerkelijk mod had ge PM omdat ik zorgen om jou maakte, je bijna 2 maanden niet actief was... En dan deze zuurheid. 8 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 Volgens mij heeft alleen Socrates ooit een opmerking daarover gemaakt Kyrill, verder niemand. Probeer het wat minder persoonlijk te houden, tip van de zaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Op 8-5-2021 om 10:12 zei Kyrill: Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak... Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van.... Maatje, dit zijn teksten van mijn huisgenoot. Moet ik iedere pot aanhoren. Misschien formuleerde ik het niet helemaal juist. Dit is geen aanval naar jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Maatje, dit zijn teksten van mijn huisgenoot. Moet ik iedere pot aanhoren. Misschien formuleerde ik het niet helemaal juist. Dit is geen aanval naar jou. Duidelijk!! Wens hem sterkte namens mij, wat een kut seizoen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat gaat worden heren? @Regis @Socrates @Vitesse88 @delichris @Aaron21 @007mark Ik ga voor 3-1 voor United goaltje Fernandes, Cavani en Rashford en Moreno voor Villareal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei Kyrill: Wat gaat worden heren? @Regis @Socrates @Vitesse88 @delichris @Aaron21 @007mark Ik ga voor 3-1 voor United goaltje Fernandes, Cavani en Rashford en Moreno voor Villareal. sowieso United. maakt me niet uit hoeveel. 3-1 lijkt me wel goed zo. laat die ene dan een eerredder zijn in de blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 minuten geleden zei Regis: Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen. Dat snap ik, zou leuk zijn idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Regis: Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen. uw mening werd niet gevraagd. oei, blijkbaar wel. 26 mei 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Leuk begin van Manchester, hopelijk weten ze dat vast te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 51 minuten geleden zei Regis: Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen. Ik denk niet dat ze vandaag nog leuk voetbal gaan spelen zolang ze voor staan. Maar van mij mogen ze winnen, net als ManU trouwens. Ik heb niet echt een favoriet in deze wedstrijd. 26 mei 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Wat gaat worden heren? @Regis @Socrates @Vitesse88 @delichris @Aaron21 @007mark Ik ga voor 3-1 voor United goaltje Fernandes, Cavani en Rashford en Moreno voor Villareal. knap hoor Kyrill, helemaal juist voorspeld. Fernandes, Cavani en Rashford gaan in de 2e helft scoren. zie ernaar uit dat het 3-1 wordt. 26 mei 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 7 minuten geleden zei FlyD: Ik denk niet dat ze vandaag nog leuk voetbal gaan spelen zolang ze voor staan. Maar van mij mogen ze winnen, net als ManU trouwens. Ik heb niet echt een favoriet in deze wedstrijd. Dat verwacht ik ook niet meer nee. Al geniet ik best van hoe ze momenteel staan. United heeft totaal geen antwoord op het 442 blok van Villareal. Kiezen in balbezit vreemd positie dat ze er ook niet door gaan komen zo. Zie Ole ook niet zo maar even met een oplossing komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Bruno F is helemaal nergens vanavond, compleet onzichtbaar. Doet ie Unai goed, jammer ze enige verloren finale tot nu toe juist net met Arsenal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Villareal speelt heel het seizoen al 4-4-2 en helemaal niet zo leuk, zeker niet in topwedstrijden. Vooralsnog niets verrassends. Wel genieten van Pau Torres, geweldige verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 11 minuten geleden zei Socrates: Villareal speelt heel het seizoen al 4-4-2 en helemaal niet zo leuk, zeker niet in topwedstrijden. Vooralsnog niets verrassends. Wel genieten van Pau Torres, geweldige verdediger. United komt anders net zo slecht doorheen als Arsenal iig... Of gewoon ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Fernandes, Greenwood en Rashford spelen echt verschrikkelijk slecht... Mctominay speelt als eindbaas iig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat een trainer ook he. Stuurt een elftal het veld in en laat ze lekker spartelen. Niets aanpassen, niet wisselen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 McTominay als een baas? Zie hem vooral veel slechte keuzes maken in balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat een matige finale. Bij Man Utd lijken ze niet te willen, maar ga dan gewoon verliezen na 90 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat een penaltyreeks zeg. Dit is wel lekker hoor, ondanks de zaadfinale. Rulliiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 De Gea, het was al aan z'n gezicht af te lezen voorafgaand aan zijn aanloop... Zaadpotje dit verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Heerlijke trap van Rulli, alsof die een uittrap nam zo achteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Aardige penals wel. Was dan ook het hoogtepunt van deze zaadwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten