Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Europa League [2021/2022]

FMNOOB

Aanbevolen berichten

mijn god als je daarvoor een penalty gaat krijgen

wel slecht dat het scherm voor de var niet eens werkt 

game over

frankfurt is zo goed op de counter 

nog een beetje spannend ook nog met die +9 en die mooie goal van Busquets 

hoe is dat een penalty ? ach boeie, frankfurt had al in de eerste wedstrijd moeten winnen 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kyrill:

Thnx. Nee dankje ga mediteren en slapen. Hoop dat ze doorgaan. Morgen werken. Hoe is het met jou? 

ze hebben net gescoord, jammer van de CL voor chelsea maarja modric is klasse en benzema ook, dat is voetbal 

rangers heeft ook een leuke speler

image.thumb.png.fd960b9a795c75d40936ee456c1df35b.png

Fashion Jr. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei timpy00:

Zo jammer van dat deelnemersveld van de Europa League dat het hiermee eindigt.

Vooral jammer dat Rangers erin zit.

Wel leuk voor Gio dit en een keer wat anders dan Sevilla.

Kans is uiteraard klein dat ik ga kijken.

De finale is hopelijk ook niet tegelijk met dat van Feyenoord toch? Kan het ook Googlen, ik weet het mods ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Chiemel:

Finalisten EL en CoL ontlopen elkaar ook allemaal niet heel veel. In de latere fases zijn de EL en CoL sowieso bijna even interessant. 

Misschien is finale COL wel beter zelfs. Eintracht pas 11e in Duitsland, terwijl Feyenoord in de poule afrekende met de nr. 7 van Duitsland. En vind Roma ook beter dan Rangers. Scorebordjournalistiek nstuurlijk, maar had als Feyenoord zijnde i.i.g. liever een finale gespeeld tegen Frankfurt/Rangers dan tegen Roma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Misschien is finale COL wel beter zelfs. Eintracht pas 11e in Duitsland, terwijl Feyenoord in de poule afrekende met de nr. 7 van Duitsland. En vind Roma ook beter dan Rangers. Scorebordjournalistiek nstuurlijk, maar had als Feyenoord zijnde i.i.g. liever een finale gespeeld tegen Frankfurt/Rangers dan tegen Roma.

Sowieso, want de trainer van Roma is Mourinho.... dus voor de neutrale kijker wordt het een absolute zaadwedstrijd. Bizar wel dat Frankfurt en Rangers de finale halen als je ziet welke clubs er begin februari in de EL zaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Sowieso, want de trainer van Roma is Mourinho.... dus voor de neutrale kijker wordt het een absolute zaadwedstrijd. Bizar wel dat Frankfurt en Rangers de finale halen als je ziet welke clubs er begin februari in de EL zaten.

Die speelt finales om te winnen. Niet om één of ander forum bezoeker te vermaken..

EL 18 mei, ConL 25 mei. Beetje jammer dat ik een city trip naar Rome heb gepland en deze eindigt op 23e :/. Had het graag daar gekeken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-5-2022 om 23:58 zei 007mark:

maar had als Feyenoord zijnde i.i.g. liever een finale gespeeld tegen Frankfurtdan tegen Roma.

Ploeg die gewoon ff Barca uitschakelde liever hebben dan Roma? Qua type spel misschien inderdaad wel maar qua resultaten? Denk dat velen toch de kracht van de BL onderschatten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord staat ook maar derde in de Eredivisie. PSV tweede, maar gingen eruit tegen Leicester, die eruit gingen tegen Roma. West Ham staat in Engeland hoger dan Leicester en werd uitgeschakeld tegen Eintracht Frankfürt. Conclusie: Eintracht Frankfürt en AS Roma > Feyenoord.

Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.

Ik heb geen idee waarom Eintracht Frankfürt zo laag staat in Duitsland. Maar obv de wedstrijden tegen Barca, zou ik zeggen dat Feyenoord, PSV én Ajax er momenteel niet van zouden winnen. Enorm fitte ploeg met veel dynamiek en best een paar serieus goede spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites